ΠΡΟΣ ΑΠΟΦΥΓΗ ΜΕΜΟΝΩΜΕΝΩΝ ΕΠΕΙΣΟΔΙΩΝ!

Τα ποστ που αναρτούνται να είναι όσο γίνεται επιβεβαιωμένα,
ή με κάθε επιφύλαξη της πηγής τους.

Παράκληση επίσης, μη "σνομπάρετε" τις Ετικέτες. Για το "ιστορικό" των αναρτήσεων έχει σημασία να μπορεί να αναζητήσει κάποιος ποστ με την ίδια θεματολογία.
Ευχαριστώ, Υ.Κ.

Κυριακή 18 Οκτωβρίου 2009

Όπλα, όπλα όπλα!

Όσο ανεβαίνει και καλλιεργείται η ξενοφοβία και η πεποίθηση πως οι (παράνομοι) μετανάστες είναι εν την φύση τους εγκληματίες, πετυχαίνεις όλο και περισσότερα δημόσια σχόλια στην τηλεόραση από λαϊκούς (ευτυχώς ακόμα)ανθρώπους που λένε πώς θα αγοράσουν ένα όπλο γιατί "έχουν χάσει τον ύπνο και την ψυχική τους υγεία".
Το ξανάκουσα αυτό, και το ερώτημα που έχω να τους κάνω είναι:
"Είσαστε σίγουροι πώς εξοπλίζοντας το σπίτι σας με μία καραμπίνα θα είστε ποιο ήσυχοι από πριν; Πείτε ότι έχετε το όπλο και φανταστείτε ότι έρχεται η μαύρη εκείνη ώρα που πυροβολείτε τον άνθρωπο που μπαίνει από το παράθυρό σας. Θεωρείτε πώς αν φορτώσετε στην συνείδηση σας το φόνο ενός ανθρώπου (να δεχτώ ακόμα και ότι ήσασταν σε νόμιμη άμυνα ) θα σας κάνει ψυχικά ποιο ήρεμους; Ακόμα και από τους πολέμους που είναι απόλυτα νομιμοποιημένο να σκοτώσει κάποιος, όσοι γυρίζουν δεν γυρίζουν τρελαμένοι;


Ο Chris Rock από το "Bowling for Columbine" (Ακήρυκτος Πόλεμος) του Michael Moore, για επίλογο...

3 σχόλια:

nikolaelf είπε...

Είχα παρακολουθήσει μια εκπομπή στην tv όπου μια δασκάλα έδειχνε στα παιδιά μιας τάξης διάφορες φωτογραφίες ανθρώπων. Κάποια στιγμή τα ρωτά: ποιος είναι ο κακός; Κι αυτά απάντησαν όλα με μια φωνή: Ο μαααααααααααύροοοοοοοοοοος! Τι να σχολιάσεις μετά;

Ανώνυμος είπε...

Η ανατροφη των παιδιων κανει φοβικα ατομα
μηπως μεταξυ μας δεν υπαρχει???ο ταδε ...εγω παω σε καλο σχολειο...ο πατερας μου ειναι γιατρος, σιγα που θα παρεις τη "ξεβρακοτη, δεν ψωνιζω απτο Αιγαλεω
Χαλια μαυρα εχουμε ,ελλειψη παιδειας.

kleinmein είπε...

Άσχετα με το μεταναστευτικό, η οπλοκατοχή είναι ένα θέμα παρεξηγημένο στην Ελλάδα.

Όπως εσύ ρωτάς αν θα έχει τύψεις ο αμυνόμενος, εγώ ρωτάω αν έχει τύψεις ο επιτιθέμενος. Εγώ πάντως αν έπρεπε να προστατέχω τα παιδιά μου, την οικογενειά μου και τον εαυτό μου, δε θα είχα.

Και κάτι ακόμα: άσχετα από το καθεστώς οπλοκατοχής, αυτός που θέλει να παρανομήσει θα βρεί όπλο. Η δυνατότητα οπλοκατοχής (φυσικά με κρατική επίβλεψη, όχι χύμα) δίνει μια ευκαιρία άμυνας σε όσους δεν έχουν στόχο της ζωής τους να κλέψουν το βιός του συνανθρώπου τους.