ΠΡΟΣ ΑΠΟΦΥΓΗ ΜΕΜΟΝΩΜΕΝΩΝ ΕΠΕΙΣΟΔΙΩΝ!

Τα ποστ που αναρτούνται να είναι όσο γίνεται επιβεβαιωμένα,
ή με κάθε επιφύλαξη της πηγής τους.

Παράκληση επίσης, μη "σνομπάρετε" τις Ετικέτες. Για το "ιστορικό" των αναρτήσεων έχει σημασία να μπορεί να αναζητήσει κάποιος ποστ με την ίδια θεματολογία.
Ευχαριστώ, Υ.Κ.

Παρασκευή 14 Ιανουαρίου 2011

Χάιλ Αντιτρομοκρατική!

Όπως δήλωσε ο Δημοσθένης Παπαδάτος-Αναγνωστόπουλος στο «Βήμα»online, πολιτικός επιστήμονας που είχε εκλεγεί στην Κεντρική Πολιτική Επιτροπή του ΣΥΝ αλλά είχε παραιτηθεί και είναι υπεύθυνος του πόρταλ Red Notebook (RNB) «λίγο μετά τις 4, βρέθηκα στη Φορμίωνος στο Βύρωνα. Ενας με πολιτικά μου προτασει περίστροφο, λέει ασφάλεια, και συγχρόνως βρίζει. Βλέπω ανθρώπους με κουκούλες να έρχονται προς τα πάνω μου. Αρχισα να φωνάζω βοήθεια γιατί ένιωθα ότι απειλούμαι. Νόμιζα ότι ήταν επίθεση από ακροδεξιούς. Επεσαν πάνω μου 3-5 άτομα για να με ακινητοποιήσουν. Οσο ήμουν κάτω, έλεγα το όνομά μου, ότι είμαι υποψήφιος διδάκτορας, ότι δουλεύω στο Ινστιτούτο Πουλατζά και ότι είμαι μέλος του ΣΥΝ. Τίποτα δεν τους σταμάταγε. Εφαγα ξύλο. Με έσπρωξαν σε ένα αμάξι, με έβριζαν με σκαιό τρόπο, μου έλεγαν θα μου κάνουν ένεση. Ενας είπε σε έναν άλλο ότι "φοβάται τους ακροδεξιούς η μ....α"».

Η συνέχεια απο το TVXS
Ακούστε και τον ίδιο απο την ραδιοφωνική Ελληνοφρένεια


Δεν υπάρχουν σχόλια: