ΠΡΟΣ ΑΠΟΦΥΓΗ ΜΕΜΟΝΩΜΕΝΩΝ ΕΠΕΙΣΟΔΙΩΝ!

Τα ποστ που αναρτούνται να είναι όσο γίνεται επιβεβαιωμένα,
ή με κάθε επιφύλαξη της πηγής τους.

Παράκληση επίσης, μη "σνομπάρετε" τις Ετικέτες. Για το "ιστορικό" των αναρτήσεων έχει σημασία να μπορεί να αναζητήσει κάποιος ποστ με την ίδια θεματολογία.
Ευχαριστώ, Υ.Κ.

Κυριακή 21 Δεκεμβρίου 2008

Πείτε: Να του το στείλω; Εχω το email του.

Κύριε Λαζόπουλε,
Αρχικά, επιτρέψτε μου να διατηρήσω την ανωνυμία μου, η το ψευδώνυμο με το οποίο υπογράφω στα μπλόγκ. Πιστεύω πώς έχω αυτό το δικαίωμα, από την στιγμή που απλώς λέω τις απόψεις μου και μου δίνεται αυτή η δυνατότητα. Βέβαια ,πιθανόν κάποιοι χαρακτηρισμοί μου (μας) ως προς κάποια άτομα να ερμηνευτούν ως προσβλητικοί., αλλά πρώτα εκείνοι είναι που προσβάλλουν την νοημοσύνη μας. Μία τους και μία μας.

Πριν σας χαϊδέψω τα αυτιά, επιτρέψτε μου να σας ομολογήσω ότι πολλές φορές σας έχω θεωρήσει «λαϊκιστή», ότι προβάλλετε εικόνες χωρίς μεγάλη και σημαντική σημασία. Φαντάζομαι ότι είστε αναγκασμένος λόγω της ακροαματικότητας σας. Δεν θα σταθώ εκεί όμως. Σήμερα πήρα την πρωτοβουλία να σας ευχαριστήσω για το θάρρος σας να προβάλετε σε μία τόσο μεγάλης ακροαματικότητας τηλεοπτική εκπομπή, όπως το Αλ Τσαντίρι Νιούζ, εικόνες που κανένα άλλο τηλεοπτικό κανάλι ή εκπομπή δεν έχει κάνει. Σας θεωρώ σύμμαχο, την περίοδο αυτήν, λοιπόν. Όχι πώς οι μπλόγγερς δεν τα ξέρουμε ή δεν τα υποψιαζόμαστε αυτά μεταξύ μας, (όπως ποιοι είναι οι γνωστοί-άγνωστοι κουκουλοφόροι) και δεν μοιράζουμε ο ένας στον άλλον τα βιντεάκια, αλλά θεωρώ ότι είναι πολύ σημαντικό να τα προβάλετε στην τηλεόραση για τους ανθρώπους που ενημερώνονται αποκλειστικά και μόνο από αυτή. Επίσης, είστε κι μόνος επώνυμος καλλιτέχνης που πρότεινε στα παιδιά να βγουν στους δρόμους. Δεν έχω δει κανέναν άλλο.

Αν σας ενδιαφέρει, όπως και εμάς μας ενδιαφέρει να βγούνε προς τους «βολεμένους τηλεοπτικούς καναπέδες» και ίσως στα αυτιά των όποιων υπευθύνων, έχει μαζευτεί αρκετό υλικό αστυνομικής ασυδοσίας ή ότι αφορά τα τρέχοντα γεγονότα, στο http://foralexandros.blogspot.com/ , το οποίο υλικό θα επιθυμούσαμε να δημοσιεύσετε ή να προβάλετε.

Ευχαριστώ για το ενδιαφέρον σας,
Yellow Kid.
Hnioxos.


Για όποιον ενδιαφέρεται info@lakislazopoulos.gr

16 σχόλια:

hnioxos είπε...

Βάλε και το δικό μου το όνομα

Ανώνυμος είπε...

http://www.espressonews.gr/default.asp?pid=21&la=2&artid=898929&catID=16


μπραβο στην εσπρεσσο

Yellow Kid είπε...

Δεν περίμενα κάτι καλύτερο από αυτή την φυλλάδα. Ζήτω το γλύψιμο.

spyros1000 είπε...

αχα,τωρα το ειδα το 2.02...
πιστευεις οτι το εγραψα εγω????

χα χα χα,
και γιατι να εμπαινα σαν ανωνυμος,εχω ξεκαθαρισει την θεση μου και απλα το πρωτοσελιδο της εφημεριδας με επιβαιβαιωνει για το προχθεσινο μου αρθρο...

Yellow Kid είπε...

Ως Ανωνυμος, σου επιτρέπεται να είσαι ποίο χυδαίος απέναντι στην συλληφθέντα Μυρτώ λόγου χάρη, χωρίς να φέρεις καμία ευθύνη. Και ως Ανώνυμος πολλαπλασιάζεις την άποψη σου επί δύο.

Συμπτωματικά τρολλάρετε και οι δύο σας εδώ και δύο μέρες;

Αntidrasex είπε...

Αφού αναφέρεις και τα περί λαϊκισμού, μέσα και εγώ.
Δεν ξέρω αν πρέπει να αναφέρουμε ότι στα @@ μας αν αναφέρει το μπλογκ, γιατί δεν επιζητούμε τη διαφήμιση μέσω της εκπομπής του.

Αntidrasex είπε...

Spyros, όποιος έχει τη μύγα, να την φέρει πίσω...

Yellow Kid είπε...

Ναί, περί διαφήμισης του μπλογκ καλό είναι να το αποφύγουμε. Χάνεται η ουσία. Έτσι κι αλλιώς τις περισσότερες πληροφορίες τις παίρνουμε είδη από αλλού και μάλλον ως άνθρωπος των μέσων τις γνωρίζει πριν από μας. Κάτσε να δούμε αν συμφωνούν και οι άλλοι να σταλεί και ξαναδιορθώνουμε το γραμμα.

ATHENA είπε...

ΝΑ ΤΟ ΣΤΕΙΛΕΙΣ ΚΑΙ ΒΑΛΕ ΚΑΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΟΝΟΜΑ

ΜΗΝ ΤΟ ΠΑΙΖΟΥΕΜ ΥΠΕΡΑΝΩ ΣΤΟ ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ, ΟΣΟ ΠΙΟ ΔΥΝΑΤΑ ΑΚΟΥΓΕΤΑΙ Η ΦΩΝΗ ΜΑΣ ΤΟΣΟ ΤΟ ΚΑΛΛΙΤΕΡΟ!

Lucha Libre είπε...

μμμ...έχω τις επιφυλάξεις μου.
α) Δε νομίζω πως έχει νόημα. Ξέρουν καλά τι συμβαίνει όλοι, και ο Λ.Λ. επίσης, κι έχουν άριστες πηγές (πλάνα εικονοληπτών, δημοσιογραφικές επαφές κτλ). Μπορούν να βγάλουν άπειρο υλικό, δεν το βγάζουν όμως.
β) Προσωπικά δε θα εμπιστευόμουν κανένα μεγαλοστέλεχος καναλιού. Η καλή του στάση στο θέμα μας δε μου αρκεί. "Ο εχθρός του εχθρού μου δεν είναι και φίλος μου", λέει η παροιμία, και συν τοις άλλοις ρωτάω: είναι πράγματι εχθρός του εχθρού μου; (συγγνώμη για το μανιχαϊσμό, καταλαβαίνετε τι εννοώ).
Εν τέλει δε μας sony.
;)

Yellow Kid είπε...

Χμ...μάλλον οι περισσότεροι δεν συμφωνείτε με την ιδέα μου, οπότε μάλλον ακυρο. Έφτιαξα ένα μικρό πόλ από κάτω πάντως για όποιους θέλουν να ψηφίσουν.

Lucha Libre είπε...

Μπα, μέχρι στιγμής μόνο εγώ επιφυλάσσομαι.

stassa είπε...

Εμένα δεν μ' αρέσει ο Λαζόπουλος αλλά αν νομίζεις οτι θα κάνει κάποιο καλό, στείλτο. Δεν ψηφίζω στο πολ γιατι δεν έβαλες "δεν γνωρίζω/ δεν απαντώ" :)

Ο Κανάκης κι ο Καλυβάτσης δεν κάνουνε πια εκπομπή; Μήπως να έστελνες σ' αυτούς καλύτερα; Ή και σ' αυτους;

ATHENA είπε...

ΚΙ ΕΓΩ ΔΝΕ ΤΟΝΕ ΧΩ ΣΕ ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΤΟΝ Λ.Λ. ΑΛΛΑ ΚΑΘΕ ΔΗΜΟΣΙΟΤΗΤΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥΤΙΜΗ ΠΑΙΔΙΑ, ΣΕ ΛΙΓΟ ΤΟ ΘΕΜΑ ΘΑ ΠΑΨΕΙ ΝΑ ΠΑΙΖΕΙ ΣΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΑΦΗΣΟΥΜΕ ΝΑ ΞΕΧΑΣΤΕΙ!

ΣΤΟ ΡΑΔΙΟ ΑΡΒΥΛΑ (ΕΚΠΟΜΠΗ ΚΑΝΑΚΗ ΣΕΡΒΕΤΑ ΚΛΠ) ΕΧΩ ΣΤΕΙΛΕΙ ΛΙΝΚ ΜΕ ΤΑ ΠΕΡΙ ΚΟΥΓΙΑ ΠΟΣΤ ΑΠΟ ΕΔΩ (ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΡΩΤΗΣΩ ΚΑΙ ΟΧΙ Ως ΜΕΛΟΣ ΤΟΥ ΜΠΛΟΓΚ, ΣΑΝ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΕΠΕΣΕ ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΛΗΨΗ ΜΟΥ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΛΟΓΙΑ ΣΚΕΤΑ ΛΙΝΚΑΚΙΑ)

ΕΙΜΑΙ ΦΑΝΑΤΙΚΑ ΥΠΕΡ ΤΗΣ ΠΡΟΤΑΣΗΣ ΤΗΣ ΣΤΑΣΣΑΣ ΝΑ ΣΤΕΙΛΟΥΜΕ ΚΑΙ Σ ΑΥΤΟΥς ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΟΛΗ. (ΜΕ ΤΙΣ ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΕΙΣ)

Βλαχοκυριλές είπε...

ο Λαζόπουλος προπαγάνδιζε τον Καραμανλή ξεδιάντροπα μέχρι πριν λίγους μήνες. Έχει και αυτός ευθύνη για την καλή εικόνα που έπλασαν τα ΜΜΕ για αυτή την επικίνδυνη κυβέρνηση. Το προηγούμενο που έχει δημιουργήσει λοιπόν δεν είναι καλό, έχει παίξει το παιχνίδι τους.

Παρ' όλα αυτά τήρησε τίμια στάση στις τελευταίες εκπομπές. Και πάλι όμως δεν πιστεύω ότι αν θέλει, δεν έχει υλικό να δείξει πιο πολύ από όσο έχουμε εμείς.

Είμαι ουδέτερος λοιπόν ως προς το ερώτημα που θέτεις. Αν οι περισσότεροι νομίζουν ότι μπορεί και θέλει να αφυπνήσει, τότε καν' το και ανάφερε και το blog. Για Κανάκη κτλ έχω ακόμα πιο σοβαρές επιφυλάξεις.

ATHENA είπε...

ΚΑΝΑΚΗ ΚΛΠ ΔΕΝ ΕΙΧΑ ΣΕ ΚΑΜΜΑΙ ΥΠΟΛΗΨΗ ΑΛΛΑ ΦΕΤΟΣ ΤΟΥΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΕΙ Ο ΓΙΟΣ ΜΟΥ ΚΑΙ ΣΤΟ ΘΕΜΑ ΜΑΣ ΜΕ ΕΧΟΥΝ ΕΚΠΛΗΞΕΙ ΠΟΛΥ ΕΥΧΑΡΙΣΤΑ.