ΠΡΟΣ ΑΠΟΦΥΓΗ ΜΕΜΟΝΩΜΕΝΩΝ ΕΠΕΙΣΟΔΙΩΝ!

Τα ποστ που αναρτούνται να είναι όσο γίνεται επιβεβαιωμένα,
ή με κάθε επιφύλαξη της πηγής τους.

Παράκληση επίσης, μη "σνομπάρετε" τις Ετικέτες. Για το "ιστορικό" των αναρτήσεων έχει σημασία να μπορεί να αναζητήσει κάποιος ποστ με την ίδια θεματολογία.
Ευχαριστώ, Υ.Κ.

Δευτέρα 10 Μαΐου 2010

"Aπόψεις και θέσεις εκφράζονται απολύτως ελεύθερα." (*) - Πάρτ Ουάν.

(*)Τάδε έφη Μίμης Ανδρουλάκης, στο Ιστολόγιο του Μίμη Ανδρουλάκη.

Ο λόγος που θα ασχοληθώ με τον Μίμη δεν είναι προσωπικός γιατί δεν τον ξέρω, ούτε και ως άνθρωπος μου έκανε ποτέ κάτι κακό. Ούτε επειδή φυσιογνωμικά μου θυμίζει τον Ζιζάνιους από την "Διχόνοια" θα ήταν ένας σοβαρός λόγος. Στο κάτω κάτω όσοι με γνωρίζουν ξέρουν ότι είμαι ποιο κωμική φιγούρα από τον Μίμη, άρα σε θέματα φυσιογνωμίας δεν τίθεται θέμα ανταγωνισμού!
Ο λόγος είναι ότι συγκεκριμένος άνθρωπος είναι ένας από τους εκπρόσωπους του κυβερνώντος κόμματος το οποίο του δίνει την δυνατότητα να ψηφίζει νόμους τους οποίους εγώ δεν μπορώ να ψηφίσω. Έχω όμως την δυνατότητα να κρίνω τις πολιτικές πράξεις του ίδιου και του κόμματος που εκπροσωπεί και μάλιστα μέσα από το μπλόγκ του. Αν αναλογιστεί κανείς ότι και η δική του πολιτική μοίρα κρέμεται κάποια στιγμή από τι θα ψηφίσω εγώ, ερχόμαστε περίπου στα ίσα. (ψηφίζει αυτός/ψηφίζω και εγώ, μπλογκ αυτός/μπλόγκ και εγώ). Οκ, οκ, αυτός προς το παρόν έχει περισσότερες εξουσίες (αλλά και ευθύνες) από μένα αλλά τουλάχιστον να που βρισκόμαστε και οι δύο πρεζάκια του μπλόγκινκ!

Για το ιστορικό:
Το μπλόγκ του το είχα ανακαλύψει εδώ και πολλά χρόνια οπού σχολίαζα (όπως κάνω και στα περισσότερα μπλόγκ που μπαίνω), έκανα πλάκα (όπως κάνω και στα περισσότερα μπλόγκ που μπαίνω)και βριζόμουν (όπως κάνω και στα περισσότερα μπλόγκ που μπαίνω)! Μία χαρά, χαρούμενη οικογένεια! Μέχρι που αντί για τον Μίμη εμφανίστηκε ένας Θανάσης που δεν ξέρω τι γκαϊλέ τραβάει το παλικάρι, από που κρατάει η σκούφια του και βάση ποιας ιδιότητας εφόσον το μπλόγκ είναι του Μίμη, τα ποστ που ανεβαίνουν έχουν την υπογραφή του Μίμη βγαίνει να είναι ο διαχειριστής του μπλόγκ. Τέλος πάντων, περί ορέξεως κολοκυθόπιτα. Μην τα πολυλογώ, ο Θανάσης μετά από πολλούς ωραίους και επικούς καυγάδες αποφασίζει πώς είμαι ο Ούρφουρσλααγκ (επειδή μαζί μπαίναμε εκείνη την περίοδο), ανεβάζει μοντερέϊσον, σβήνει σχόλια και γενικά η φάση είχε την γνωστή εξέλιξη που έχει τύχει φαντάζομαι σε πολλούς. Στην συνέχεια, βγήκε η ΝΔ και σταμάτησα να ασχολούμαι με το μπλογκ του. (Ποίος πραγματικά όταν υπήρχε μια τόσο αδίσταχτη ΝΔ θα καθόταν να ασχοληθεί με τους πασόκους;)
Τώρα όμως που το αδίσταχτο ΠΑΣΟΚ είναι και πάλι στην εξουσία τον ξαναθυμήθηκα και τον επισκέφτηκα λίγο πριν αλλά και μετά την 5/5, ενώ για καλή μου τύχη (όχι μόνο δική μου) το μοντερείσον είχε φύγει. Από όλα λοιπόν τα σχόλια (που τα περισσότερα ξεκινούν με το "Μίμη μου" και¨"Μίμη μου"), την προσοχή μου τράβηξε ο σχολιαστής "Tanevramoy". ο οποίος και μα τη Παναγία όταν διάβασα το όνομα του πρώτη φορά, το διάβασα "Tavernamoy"(!!!) οπότε και κράτησα να τον λέω και "ΤαβέρναΜου" για λόγους αστεϊσμού. Δεν μπορώ να μην γελάσω πώς αν κάποια στιγμή τύχει να τον συναντήσω και του πω "γεια σου ρε ΤαβέρναΜου", αυτός φανερά εκνευρισμένος-γιατί θα του το έχουν πει και άλλοι- θα μου πει: "...ΤαΝεύραΜου"!!!

Τέλος πάντων, ο διάλογος με τον ΤαβέρναΜου ο οποίος και εξελίσσεται εδώ, ξεκινάει να του απευθύνω τρυφερά το λόγο "Μα πόσο μαλάκας παίζει να είσαι;" . Ο κύριος, μου απάντησε αναλόγως, και σιγά σιγά αναπτύχθηκε ένας ωραίος και απολαυστικός διάλογος στον οποίο εγώ προσπαθούσα να του πω γιατί πρέπει να κατεβαίνει στους δρόμους, ενώ αυτός με έλεγε κομουνιστή και φασίστα που τους κλείνω. Αλλά μην σας το χαλάσω, καλύτερα να το διαβάστε μόνοι σας.

Κάπου εκεί από το πουθενά σαν την Καλή Νεράιδα, σκάει μύτη κι ο Θανασάκης (aka διαχειριστής Μίμη) σβήνει το σχόλιο στο οποίο εγώ χαρακτηρίζω τόσο χαριτωμένα τον ΤαβέρναΜου, λες και ποτέ στην ζωή του όχι μόνο δεν έχει ακούσει, αλλά ούτε δει γραμμένη μεγαλύτερη προσβολή για κάποιον σαν αυτήν (αν ας πούμε αντί για τη λέξη "μαλάκας" έβαζα τη λέξη "κατσικοβιαστής", ή "κουραδοφάγος" τι θα έκανε;) και ξεθάβει τα παλιά καλά και γνωστά περί Ούρφουρσλααγκ.

Από την μία ομολογουμένως χάρηκα , γιατί δεν περίμενα να μας θυμάται ούτε εμένα ούτε τον Ούρφ. Από την άλλη μία στεναχώρια με έπιασε για την υγεία του Θανασάκη ρε γαμώτο, γιατί σκέφτηκα πώς αν δεν πάει σε κανέναν γιατρό να το κοιτάξει τώρα, σε λίγα χρόνια ίσως βρεθεί να είναι από εκείνους τους τύπους που πιστεύουν ότι οι εξωγήινοι έχουν καταλάβει την Γη και τον κυνηγούν με ακτίνες ΧΨΖ...

Ο Θανασάκης κηρύττει το μπλόγκ σε κατάσταση εκτάκτου ανάγκης, και ξανανεβάζει μοντερέϊσον ώστε να μην με αφήσει να ξανασχολιάσω.Η συνέχεια, οι δικαιολογίες και τα σχόλια που μου έκοψε, στο επόμενο...

4 σχόλια:

Αntidrasex είπε...

Ο Θανασάκης έκοψε και έμενα κάνα 2 σχολιάκια.
Αν ανεβάσεις το ποστ, μπορώ να σου στείλω υλικό.

Yellow Kid είπε...

Φυσικά και θα μου στείλεις, Αντιδρασέξ.
Προς ώρας του έχω στείλει και άλλα δύο σχόλια τα οποία δεν έχουν σχέση με αυτό που ονομάζει "προσωπικές επιθέσεις", άρα θα περιμένω μία μέρα ακόμα καιρό να δω αν θα τις ανεβάσει.
Το βραδάκι θα πέσει το δεύτερο μέρος στο οποίο θα τον προσκαλέσω όχι μόνον αυτόν αλλά και τους υπόλοιπους σχολιαστές του για να κρίνουν και να σχολιάσουν.

Orestis είπε...

Αν και τον παρακολουθώ στο ραδιόφωνο από λίγο πριν τις εκλογές, στο μπλογκ του μπαίνω σπάνια. Έχεις δίκιο όμως και είχε πολύ πλάκα μια φορά, που ανάμεσα στα Μίμη μου, Μίμη μου, πέτυχα και κάτι δικά σου μπινελίκια!
:-)
Πες και στον Ούρφους να ξανά 'ρθει να τον αποτρελάνετε το Θανασάκι!

sodum είπε...

καλά και σύ μην κάνεις έτσι το μπλόγκ του μίμημου είναι στο φινάλε φινάλε
θανασάκηδες και αηδίες (παίζει να παίρνει και κάνα μισθό σαν υπάλληλος βουλής εν τω μεταξύ ο δικός σου)