ΠΡΟΣ ΑΠΟΦΥΓΗ ΜΕΜΟΝΩΜΕΝΩΝ ΕΠΕΙΣΟΔΙΩΝ!

Τα ποστ που αναρτούνται να είναι όσο γίνεται επιβεβαιωμένα,
ή με κάθε επιφύλαξη της πηγής τους.

Παράκληση επίσης, μη "σνομπάρετε" τις Ετικέτες. Για το "ιστορικό" των αναρτήσεων έχει σημασία να μπορεί να αναζητήσει κάποιος ποστ με την ίδια θεματολογία.
Ευχαριστώ, Υ.Κ.

Τετάρτη 10 Δεκεμβρίου 2008

πολεμος?...πολεμος...


εχθες κυριες και κυριοι πηγα μονη μου να τραβηξω πλανα των γεγονοτων στην ΑΣΟΕ ημουν μονη μου με την καμερα του ταπερ τιβι και την φωτογραφικη μου μηχανη.Στην πατησσιων γινοτανε κανονικος πολεμος ανοιγω την καμερα μου και τραβαω τους μπατσους μετα απο λιγο αρχιζει ο πετροπολεμος και κινουμαι απο την απο την πανω πλευρα στο πεδιον του αρεως που γινοτανε της πουτανας περναω μεσα απο τις φωτιες και βρισκομαι μεταξυ των καταληψιων και των μπατσων και αρχιζω να τραβαω...Ξαφνικα απο το πουθενα πεταζεται ενας ματατζης και μου ριχνει ενα χημικο πανω μου και πεφτω κατω σε ημι λιποθυμη κατασταση και εν τω μεσω πετροπολεμου...Απο το πουθενα χωρις λογο και προειδοποιηση αυτος ο μαλακς εκανε αυτο το πραγμα...Ευτυχως βρεθηκε ενα παιδι με μασκα μου μαζεψε τα πραγματα και με εβαλε μεσα στην ΑΣΟΕ οπου με βοηθησαν και τους ευχαριστω ολους..Δηλαδη ελεος ημουν μονη πολυ περιποιημενη για να μην δινω στοχο και χωρις να μου πει κατι ηρθε και εκανε αυτο το πραγμα...Το μονο καλο για να ευθυμησουμε και λιγο ειναι οτι το παιδι που με εσωσε μολις με πηγε μεσα στην ΑΣΟΕ εβγαλε την μασκα και ηταν ενας θεος και μου λεει γεια με λενε Αγγελο και η λολιτα απαντα:πεθανα κιολας και ειμαι στον παραδεισο με τους αγγελους?...αυτα τα ολιγα ετσι για να δουμε απο ποιους κινδυνευουμε πραγματικα!

Δεν υπάρχουν σχόλια: