ΠΡΟΣ ΑΠΟΦΥΓΗ ΜΕΜΟΝΩΜΕΝΩΝ ΕΠΕΙΣΟΔΙΩΝ!

Τα ποστ που αναρτούνται να είναι όσο γίνεται επιβεβαιωμένα,
ή με κάθε επιφύλαξη της πηγής τους.

Παράκληση επίσης, μη "σνομπάρετε" τις Ετικέτες. Για το "ιστορικό" των αναρτήσεων έχει σημασία να μπορεί να αναζητήσει κάποιος ποστ με την ίδια θεματολογία.
Ευχαριστώ, Υ.Κ.

Κυριακή 21 Δεκεμβρίου 2008

deface στο Υπουργείο Νέας Γενιάς

Από ιντιμίντια:

Έγινε deface στο Υπουργείο Νέας Γενιάς (www.neagenia.gr) με θέμα της προκύρηξη των παιδιών που μπήκαν στην ΕΡΤ.
Kαλή η επιλογή του site!
Κάποιος ας πάρει screenshots μέχρι να το κατεβάσουνε

12 σχόλια:

spyros1000 είπε...

καλημερα στους πολεμιστες του εθνους...

Yellow Kid είπε...

Τι έγινε σπυράκο; Μπήκες με το κανονικό σου nic;

Lucha Libre είπε...

Ε, καλά, σε λίγο θα ξαναμπεί ανώνυμα.

Yellow Kid είπε...

Δωράκια για τα Χριστούγεννα πήρες, σπυρακο;

Yellow Kid είπε...

Ηνίοχε, το κατεβάσανε απο την Νεα Γενια. Οποιος μπορεί ας το κάνει save από το ποστ μου.

hnioxos είπε...

Το περίμενα ότι θα το κατεβάζανε σύντομα, γι αυτό και έσπευσα να το ανεβάσω

spyros1000 είπε...

γιατι ρε παιδια,ποτε ξαναμπηκα σαν ανωνυμος?

Yellow Kid είπε...

Καλά Χριστούγεννα, σπυράκο!
Ανώνυμος 2:02
spyros1000 2:05
Βάζουμε και τρία λεπτά μέχρι να ανανεώσεις την σελίδα και ίσως να διαβάσεις τα σχόλια.

spyros1000 είπε...

δεν καταλαβαινω τι μου λες αλλα ουτε θα προσπαθησω να σου αλλαξω γνωμη...

εσυ ισχυριζεσαι οτι μπηκα απο τις 11.23
που κολαει το 2.02?
καλα χριστουγεννα και σε σενα...

Yellow Kid είπε...

Ανώνυμος, βάζει λίνκ για άρθρο της εσπρέσσο στις 2:02. Ο ίδιος προφανώς που καλάμαθε να τρολλάρει και να μας αποδείξει ότι η αστυνομία είναι οι παρεξηγημένοι της υπόθεσης.

Και ερχόμαστε στο Spyros1000, που έχει την ίδια άποψη.
Μπαίνει και αφήνει σχόλιο το πρωί στις 10:49. Τον κατηγορούμε ως τον Ανώνυμο και στις 2:05, αφού εχει αφήσει σχόλιο ως Ανώνυμος, βλέπει τις κατηγορίες και γράφει:

"γιατι ρε παιδια,ποτε ξαναμπηκα σαν ανωνυμος?"

Αν δεν το είχες επιχειρήσει να μπείς ως Ανώνυμος, θα έγραφες ΞΑΝΑΜΠΗΚΑ;

Σε πρόδωσε η ίδια η γραφή σου, σπυράκο, δεν φταίω εγώ.

spyros1000 είπε...

χα χα χα,εσυ πρεπει να εισαι μυστικος μπατσος τελικα που εξιχνιαζει μυστηρια...
δεν εχω γραψει ποτε σαν ανωνυμος σε κανενα ιστολογιο,οι θεσεις μου ειναι παγιες και δεν εχω να φοβηθω τιποτα,γιατι να μην γραψω επωνυμα?
αλλωστε εσεις ειστε οι ανωνυμοι με τα niknames,εγω αν ριξεις μια ματια στο προφιλ μου αναφερω ονοματεπωνυμο...
παντως να εισαι καλα,με εκανες και γελασα...

Yellow Kid είπε...

Η ψευδονυμία δεν σημαίνει και Ανωνυμία, σπυράκο. Αντίθετα μόνο όσοι θέλουν να χυδαιολογίσουν,αλλά έχουν το ονοματεπώνυμο τους στο μπλόγκ εκμεταλλεύονται την ανωνυμία.