ΠΡΟΣ ΑΠΟΦΥΓΗ ΜΕΜΟΝΩΜΕΝΩΝ ΕΠΕΙΣΟΔΙΩΝ!

Τα ποστ που αναρτούνται να είναι όσο γίνεται επιβεβαιωμένα,
ή με κάθε επιφύλαξη της πηγής τους.

Παράκληση επίσης, μη "σνομπάρετε" τις Ετικέτες. Για το "ιστορικό" των αναρτήσεων έχει σημασία να μπορεί να αναζητήσει κάποιος ποστ με την ίδια θεματολογία.
Ευχαριστώ, Υ.Κ.

Σάββατο 14 Φεβρουαρίου 2009

Ο Χί και ο Τζί [1]

G: Είναι κανείς εδώ;
χ: Ποιος είσαι;
G: χαχαχαχαχαχα
χ: Δε σου είχα πει να φύγεις;
G: Ναι και;
χ: Τι ναι και;
G: Αν δε φύγω τι θα κάνεις ρε μαλάκα; Θα με κάνεις ντα;
χ: Αν μπορούσα να σε σφάξω ρε κωλοπαίδι θα το είχα κάνει εδώ και καιρό. Το θέμα είναι πως δε γουστάρω την πάρτυ σου και θέλω να φύγεις.
G: Δεν έχεις κανένα δικαίωμα να με διώξεις, θα σου μπαστακωθώ εδώ! Ο μόνος τρόπος να με διώξεις είναι να πεθάνεις και το ξέρεις πολύ καλά!
χ: Ωραία, και τι θέλεις πάλι;
G: Κλασσικά να σου τα χώσω..
χ: Τι έκανα πάλι;
G: Από που να ξεκινήσω;
χ: Άσε τις μαλακίες και πες μου. Δεν έχω όρεξη.
G: Εγώ όμως έχω.
χ: Άντε λέγε.
G: Τι έγινε μαλάκα μου, πάλι λουφάξαμε;
χ: Δε τα είπαμε;
G: Τι να πούμε ρε μαλάκα; Πάλι θα μου αρχίσεις τις ίδιες παπαριές για την κωλοδουλειά σου και το γαμημένο σου το σόι;
χ: Θέλω να ηρεμήσω γαμώ. Δε βγάζει πουθενά.
G: Αυτές είναι παπαριές. Βρήκες μια δουλίτσα, βγάζεις πέντε φράγκα παραπάνω, παντρεύτηκες αυτό το πουταναριό..
χ: ..πρόσεχε τα λόγια σου.
G: Τι να προσέχω ρε μαλάκα; Σε χάλασε που σου την είπα πουτάνα;
χ: Ναι με χάλασε.
G: Έχω άδικο;
χ: Φυσικά και έχεις άδικο ρε κωλοπαίδι. Αφού δεν έχει μάτια για άλλον.
G: Δεν ξέρω για μάτια, μουνί πάντως έχει για άλλον.
χ: Λες μαλακίες...
G: Τέλος πάντων, τέτοιος μαλάκας που είσαι, στα τέτοια μου κι αν στα φοράει. Ήθελα να θίξω το οτι αγαπάει το χρήμα σου. Αν δεν είχες πέντε φράγκα παραπάνω θα σε είχε γραμμένο.
χ: Αφού το ξέρεις πως το χρήμα είναι το παν. Αν δεν είχε φράγκα ούτε εγώ θα την κοιτούσα.
G: Και ποιος σου είπε πως αμφιβάλω για το ότι είσαι κι εσύ μια αρσενική πουτάνα;
χ: Έφευγες;
G: Εσύ να φύγεις στις παλιές σου συνήθειες μαλάκα. Γιατί πρόδωσες τα πάντα;
χ: Ποια πάντα ρε μαλάκα;
G: Τι ποια πάντα. Λούφαξες στην δήθεν καλοπέραση. Σε μια πλαστική ζωή που ούτε φυλακισμένος δε θα ζήλευε.
χ: Ποιος λούφαξε ρε μαλάκα; Όταν σκότωσαν τον πιτσιρικά που ήμουν;
G: Στο Πολυτεχνείο.
χ: Την επόμενη;
G: Στην ΑΣΣΟΕ.
χ: Την μεθεπόμενη;
G: Στην πορεία.
χ: Ε είδες;
G: Γιατί δε συνεχίζεις ρε μαλάκα; Την αμέσως επόμενη που ήσουν;
χ: Αυτή τη δουλειά θα κάνω ρε μαλάκα;
G: Απάντησε μου ρε μουνί που ήσουν την επόμενη.
χ: Σπίτι μου ήμουν ρε μαλάκα τι ήθελες να κάνω;
G: Αυτός είσαι ρε μαλάκα! Ένας trendy επαναστάτης! Τρείς μέρες επαναστάτης και όλη σου τι ζωή φιλήσυχος πολίτης του καναπέ!
χ: Γιατί ρε μαλάκα μετά τα Χριστούγεννα δεν ξανακατέβηκα;
G: Που ρε μαλάκα; Στην Ασκληπιού;
χ: Ναι.
G: Μπορεί να σε μάζεψαν αλλά για μια φορά σε χάρηκα παλικάρι μου!
χ: Χα! Τι χάρηκες;
G: Τι, τι χάρηκα ρε μαλάκα, μια μέρα στο Πολυτεχνείο, μια μέρα στην ΑΣΣΟΕ, είχες λουφάξει πίσω πίσω. Την είχες δει πασιφιστής «γαμάτε με κι ας κλαίω»
χ: Και τι ήθελες να κάνω ρε μαλάκα; Σαν τον μαλάκα να χτυπιέμαι με τα ΜΑΤ;
G: Στην Ασκληπιού όμως το κλοτσίδι το έριξες στον ΜΑΤατζή!
χ: Ναι γιατί με χτυπούσανε και με ψεκάσανε!
G: ΜΑ ΑΥΤΟ ΣΟΥ ΛΕΩ ΤΟΣΗ ΩΡΑ ΡΕ ΜΑΛΑΚΑ ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΗ ΤΟΥ ΚΩΛΟΥ! ΠΕΡΙΜΕΝΕΣ ΝΑ ΧΤΥΠΗΣΟΥΝ ΕΣΕΝΑ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΓΙΑ ΝΑ ΕΠΙΤΕΘΕΙΣ!
χ: Και δηλαδή ρε ηλίθιε πότε να επιτεθώ;
G: Τι πότε ρε μαλάκα; Πρέπει να επιτεθούν ειδικά σε εσένα για να αντιδράσεις;
χ: ....
G: Είδες; Γι αυτό σου λέω πως έχεις λουφάξει! Γι αυτό σε βρίζω τόση ώρα! Περιμένεις να χτυπήσουν εσένα τον ίδιο για να αντιδράσεις! Είσαι ένας ηλίθιος παρτάκιας. Μόνο ο εαυτούλης σου σε νοιάζει. Και αυτόν πως τον περιποιείσαι; ΚΑΤΑΝΑΛΩΝΟΝΤΑΣ ΜΑΛΑΚΑ! Συγχαρητήρια αποτυχημένε μαλάκα!
χ: Ρε μ...
G: ...βούλωσε το ρε ζώο. Δε γουστάρω να μιλήσω άλλο με την πάρτυ σου. Με νευρίασες! Φεύγω αλλά θα ξανάρθω να σου γαμήσω την ψυχολογία!



4 σχόλια:

yX είπε...

Πολύ ακραίο..

Νομίζω δεν είναι σωστό να απαιτείς από όλους να σκέφτονται και να ενεργούν με τον ίδιο τρόπο, την ίδια ένταση και την ίδια διάρκεια. Καλό είναι να το θέλεις και να το επιδιώκεις (και να προβληματίζεσαι για τις δικές σου ευθύνες για την επιστροφή τους στον καναπέ). Το να το απαιτείς όμως, και να χαρακτηρίζεις μαλάκες, παπάρες, κερατάδες, αρσενικές πουτάνες, παρτάκηδες όσους δεν "συμμορφώνονται"... Λίγο υπερβολικό (για να μην πω φασιστικό) μου κάνει.

ΥΓ: Το δεύτερο ενικό, δε σημαίνει ότι απευθύνομαι σε εσένα προσωπικά. Τρόπος του γράφειν...

Unknown είπε...

Χαίρετε νιοι και παίδες...


Μην ξεχάσετε την αλλαγή avatar!

Από σήμερα έως τις 22 του μηνός.

Lucha Libre είπε...

Δε συμφωνώ Γίγαντα.
Όντως πολύ ακραίο και απόλυτο. Το κείμενο απαξιώνει κάθε συμμετοχή και κάθε δράση εκτός από τις άμεσες συγκρούσεις.

Ελπίζω πως άλλο ήθελες να πεις κι άλλο προέκυψε.

ATHENA είπε...

GIANT ΕΙΣΑΙ ΠΟΛΥ ΣΚΛΗΡΟΣ ΜΕ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΣΟΥ ...