ΠΡΟΣ ΑΠΟΦΥΓΗ ΜΕΜΟΝΩΜΕΝΩΝ ΕΠΕΙΣΟΔΙΩΝ!

Τα ποστ που αναρτούνται να είναι όσο γίνεται επιβεβαιωμένα,
ή με κάθε επιφύλαξη της πηγής τους.

Παράκληση επίσης, μη "σνομπάρετε" τις Ετικέτες. Για το "ιστορικό" των αναρτήσεων έχει σημασία να μπορεί να αναζητήσει κάποιος ποστ με την ίδια θεματολογία.
Ευχαριστώ, Υ.Κ.

Τρίτη 3 Φεβρουαρίου 2009

Μπάτσος έχυσε πάνω στο καθήκον!



Αυτή η είδηση έχει πολύ πλάκα και την αναδημοσιέυω από το press-gr. Μπάτσος την ώρα του καθήκοντος μετά από... χειρομαλάξεις (ναι, ναι, έτσι το λέει!) εκσπερμάτισε! Διαβάστε παρακαλώ...

Πώς είπατε; Γελοιότητα;

20 σχόλια:

Αntidrasex είπε...

Όχι γελοιότητα, χυδαιότητα...
Έπρεπε να περιμένει να χύσει για να έχει τελεστεί το έγκλημα?
Πριν δεν μπορούσαν να κάνουν τις συλλήψεις?
Αλλά τι, να χάσει την ευκαιρία?
ΟΥΣΤ.

hnioxos είπε...

Από σχόλιο στο tvxs στο ίδιο θέμα: αντρες της αστυνομιας παρουσιασθηκαν ως πελατες και σε gay bar οπου συνελαβαν εγχρωμους που πουλουσαν τις υπηρεσιες τους οπως και οι παραπανω κυριες. το δελτιο τυπου χαθηκε...

Ανώνυμος είπε...

koita prota prin anarthseis!
http://foralexandros.blogspot.com/2009/02/50-4-200-150.html
sas exoume varethei esas tous dyo olo kontra, giati toy thn mpaineis synexeia?

ATHENA είπε...

ΚΑΝΕΙΖ ΔΕΝ ΤΗΝ ΜΠΑΙΝΕΙ ΖΕ ΚΑΝΕΝΑΝ ΑΝΩΝΥΜΕ
ΝΑΙ ΜΠΗΚΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΟ ΠΡΩΙ ΑΛΛΑ ΚΥΛΗΕ ΠΟΛΥ ΝΕΡΟ ΤΟ ΜΥΛΟ ΤΟΥ ΜΠΛΟΓΚ ΑΠΟ ΤΟΤΕ ΚΑΙ ΤΟ ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ, ΠΡΟΖΟΧΗ, ΟΧΙ ΑΠΛΩΖ ΕΙΔΗΖΗ, ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΜΕ ΤΗ ΒΟΥΛΑ- ΕΙΝΑΙ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΑΖΤΕΙΟ

ΚΑΙ ΤΟ ΦΙΝΑΛΕ ΔΝΕ ΕΙΔΑ ΝΑ ΖΕ ΠΑΙΝΕΙ ΚΑΝΕΙΖ ΑΠΟ ΤΟ ΛΑΙΜΟ ΝΑ ΤΗΝ ΞΑΝΑΔΙΑΒΑΖΕΙΖ ΚΑΙ ΝΑ ΑΝΟΙΞΕΙΖ ΚΑΙ ΤΑ ΖΧΟΛΙΑ...

hnioxos είπε...

Ανώνυμε δεν το είδα πριν το αναρτήσω είναι αλήθεια. Από την άλλη να είσαι πιο ευγενικός την άλλη φορά, κακό δεν κάνει, δείχνει και τρόπους, ειδικά αν περιμένεις απάντηση. Και αν έχει πρόβλημα ο άλλος που του την μπαίνω όπως λες, άσε να το πει ο ίδιος.

PALOUKI LOUK είπε...

xaxaxaxa, μιας και με αφορα ειπα να σας τα χωσω λιγο:
@ανωνυμε2.50
ευχαριστω για την υποστηριξη,το οτι ο ηνιοχος ειναι εμπαθης ειναι γνωστο της πασης, το ιδιο θεμα το εχω αναρτησει και στο δικο μου μπλογκ οπου αφησε και σχολια "ελαστικου" περιεχομενου, αλλα μετα επειδη του αρεσε το θεμα εψαξε το βρηκε και το εβαλε εδωμεσα ακριβως πανω απο το δικο μου για δικους του λογους!οχι οτι με νοιαζει αλλα χτυπαει ασχημα για αυτον κυριως.ΑΛΛΑ δικηγορο ΔΕΝ θελω παροτι νομιζω ξερω ποιος εισαι, δεν ειναι ντροπη να βαζεις και το ονοματακι σου αγκαζε με τα σχολια σου!
@αθηνα
συμφωνω μαζι σου δεν εγινε κανενα θεμα φοβερο, απλα καποιος σημειωσε για αλλη μια φορα πως κινειται ο ηνιοχος!
@ηνιοχε
η μυωπικη συμπεριφορα σου απεναντι μου συνεχιζεται ΚΟΦΤΟ!
επισης στα σχολια του ανωνυμου οπου ξαναλεω οτι δεν συμφωνω με την ανωνυμια του δεν ειδα να μην ειναι ευγενικος δεν εχει ουτε ρε τ ο κειμενο του, επισης να σου θυμισω πως αναρτουσες εσυ σχολια ιδιου τυπου σε αλλους:"αυτο εχει αναρτηθει παλαιοτερα!"θυμασαι;με θαυμαστικο στο τελος και σε εκραζε ολη η μπλογκοσφαιρα...οποτε για τροπους αστο,οπου σε συμφερει το λες!
ΓΙΑ ΝΑ ΚΛΕΙΣΩ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΥΓΕΙΑΣ ΣΥΝΙΣΤΑ,Η ΑΝΩΝΥΜΙΑ ΚΑΝΕΙ ΚΑΚΟ ΣΤΗΝ ΥΓΕΙΑ.

Yellow Kid είπε...

Ηνίοχε και Παλούκι , επειδή σας συμπαθώ και τους δύο θεωρήστε τον σχολιασμό μου περισσότερο σατυρικό παρά κακοπροαίρετο.
Πραγματικά αρχίζετε να μου θυμίζετε το δίδυμο Γουολτερ Ματάο και Τζακ Λέμον στους "Γκρινιάρηδες"!!!! Να το φέρω και στα ελληνικά δεδομένα, τηλεοπτική κόντρα μεταξύ Μικρούτσικου και Μουρατίδη! (φυσικά αντίθετα με εσάς, αυτοί μου είναι άκρως αντιπαθητικοί) και αυτή η "δήθεν" κόντρα σας καταντάει λιγάκι γραφική, δεν νομίζετε;

PALOUKI LOUK είπε...

κιτρινε καμια φορα η σατυρα ποναει πιο πολυ απο την κριτικη, βεβαια απο την αλλη σου ανεβαζουμε την τηλεθεαση,χαχαχαχα.
περα απο την πλακα ομως ο ηνιοχος εχει ξεφυγει τελειως...

hnioxos είπε...

Νομίζω ότι αυτό το μπλογκ έχασε κάθε αξία να συμμετέχω. Ζητώ συγγνώμη για την ανάρτηση του θέματος, ειλικρινά δεν το είχα δει, το είδα πρώτη φορά στο tvxs. Επειδή μετά από τα σχόλια αυτά και από ό,τι έχει προηγηθεί, θεωρώ τον εαυτό μου προσωπικά θιγμένο και επειδή μετά από το σχόλιο του Παλούκι μπαίνεί σε κίνδυνο και η φιλία μας, εγώ αποχωρώ από εδώ, καθότι είναι αδύνατο να αγνοήσει ο ένας τα σχόλια του άλλου. Όσο για την ουσία, οι χαρακτηρισμοί δε με αφορούν, μπορείτε να πείτε ό,τι θέλετε, έτσι κι αλλιώς περισσότερο χαρακτηρίζει εσάς που τα γράφετε παρά εμένα. Εγώ έχω να κάνω και άλλα πράγματα καλύτερα να κάνω από το να συντηρώ μια κόντρα για λόγους γοήτρου και μόνον. Για όλους εσάς που παρακολουθείτε ελπίζω να τα ξαναπούμε, σύντομα.
Γεια χαρά

Αntidrasex είπε...

Λοιπόν, δεν αφήνουμε τις γελοιότητες λέω εγώ?
Το σχόλιο ενός μαλάκα ανώνυμου, να εξελίσσεται σε κόντρα μεταξύ δύο συνιστολόγων.
Και στο τέλος να αποχωρεί ο ένας.
Στην τελική, το ποστ του Ηνίοχου είχε κάτι που το ποστ του Παλούκι δεν είχε. Την φωτό του δελτίου τύπου.
Έλεος, αδέρφια, έλεος με τις μικρότητες.

ATHENA είπε...

ΕΠΙΤΕΛΟΥΖ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ!

ΗΝΙΟΧΕ ΜΗΝ ΚΑΝΕΙΖ ΚΙ ΕΖΥ ΖΑ ΜΩΡΟ, ΖΕ ΙΚΕΤΕΥΩ! ΚΑΤΖΕ ΕΔΩ ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΕΙΜΑΖΤΕ!

ΚΙ ΕΖΥ ΠΑΛΟΥΚΙ ΤΙ ΠΗΓΕΖ ΚΙ ΑΡΧΙΖΕΖ ΝΕΟ ΓΥΡΟ ΖΤΟ ΠΟΖΤ ΤΗΖ ΛΥΡΙΚΗΖ?! ΚΑΙ ΜΕΤΑΞΥ ΜΑΖ, ΜΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΖΥΜΠΑΘΕΙΑ ΠΟΥ ΖΟΥ ΕΧΩ, ΕΙΖΑΙ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΑ ΕΡΙΖΤΙΚΟΖ ΜΕ ΤΟΝ ΗΝΙΟΧΟ!

ΛΟΙΠΟΝ ΑΝΤΕ ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΝΟΥΜΕ ΜΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑΡΙΖΜΑΤΑ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ Ο ΚΙΝΤ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΤΟΝ ΤΙΤΛΟ ΤΟΥ ΜΠΛΟΓΚ ΖΕ

ΕΧΟΥΜΕ ΠΟΛΕΜΟ ΜΕΤΑΞΥ ΜΑΖ

ΚΑΙ ΘΑ ΓΕΛΑΕΙ ΜΑΖΙ ΜΑΖ ΚΑΙ Ο ΠΑΡΔΑΛΟΖ ΑΝΩΝΥΜΟΖ...

ΦΙΛΙΑ ΚΑΙ ΖΤΟΥΖ ΔΥΟ ΖΑΖ

PALOUKI LOUK είπε...

@αθηνα
ρε αθηνουλα μου εσυ δεν θα σουν εριστικη να ειναι ο αλλος γνωστος σου, φιλος σου να ειστε μαζι εξω ολο το βραδυ και οταν γυρνας σπιτι και ανοιγεις το καθε ιστολογιο να βλεπεις αισχη ενω εκανε την παναγιτσα?καθε φορα αυτην την μαλακια κανει μονο η προβολη του τον νοιαζει!

Yellow Kid είπε...

Παλούκι αυτή τη φορά δεν στην είπε ο Ηνίοχος. Προσωπικά δεν είδα καμία επίθεση από την μεριά του, αλλά όποια σχέση και να έχετε σαν φίλοι, αυτό δεν αφορά το μπλόγκ.

Ας ανεβάσουμε την ακροαματικότητα, όχι με τις τηλεοπτικές μεθόδους, παρακαλώ.

Squeaky είπε...

Τί? Δεν είναι δυνατόν!
Είστε καλά ρε παιδιά?
Τί μύγα σας τσίμπησε?
Ηνίοχε, έλα πίσω! Ο λαός το απαιτεί.

Yellow Kid είπε...

♫ All we are saying is give peace a chance ♫

Αntidrasex είπε...

everybody now!

Ανώνυμος είπε...

Του κάνω χειρομάλαξη κι αυτός εκσπερματώνει
μπάτοι γουρουνια δολοφόνοι

PALOUKI LOUK είπε...

μαλλον το θεμα με τον ηνιοχο ειναι καθαρα δικο μας στην συγκεκριμενη περιπτωση και εχεις δικιο κιτρινε οπου κακως το φερνουμε εδω...
απλα με ενοχλει πολυ να μου φερεται ετσι καποιος δικος μου...
λυπαμαι για την αναστατωση δεν θα ξανασυμβει απο μερους μου,στην τελικη φιλοξενουμαι εδω, εαν τον κατηγορω για το εγω του σιγουρα θα επρεπε να βαλω και το δικο μου πισω διοτι δεν μου ανηκει ο χωρος!
τελος, η διαφωνια μεταφερθηκε και εδωμεσα και ειναι καποια κομματια της διαφωνιας και για αυτο φανηκε λιγο περιεργο και αποτομο αλλα το λιγοτερο ειναι αυτο...

Yellow Kid είπε...

Δεν είναι μόνο θέμα διαφωνίας, Παλούκι, είναι θέμα συμπεριφοράς. Επέτρεψε μου, σε βρήκα κάπως εριστικό με τον συνεργάτη σου σε αυτό το μπλόγκ. Στο κάτω κάτω δεν στήσαμε αυτό το πόστο για ρίχνουμε μπουνιές και σπόντες ο ένας στον άλλο, αλλά να καταγγείλουμε την αστυνομική βία.

PALOUKI LOUK είπε...

κιτρινε εισαι καπως λαθος, αυστηρος θα λεγα αλλα μαλλον οφειλεται στο οτι σε εχουμε απασχολησει ξανα και ξανα δεν θελω να ανοιξω συζητηση ομως.
σου ξαναλεω σεβομαι τον χωρο,σεβομαι εσενα και το εχω δειξει αρκετες φορες οπως επισης σεβομαι και τον εαυτο μου στην τελικη αναλυση,επισης δεν ξεχνω οτι μου εχεις σταθει με τον τροπο σου αρκετες φορες δεν ξεχναω τα τοσα τηλεφωνα οπου εκανες το βραδυ της συλληψης μου οπως και την αναρτηση που σου ζητησα.
συνεχιζω να βοηθω να δειξουμε προς τα εξω τι γινεται στους δρομους και περιοριζομαι σε αυτο, ζητω συγνωμη εαν κουρασα εσενα και του παρεβρισκομενους αλλα θα θελα να φορεσεις για λιγο τα παπουτσια μου δεν ειμαι πια τοσο τρελλος ωστε να εχω ανεβει στα κεραμιδια και να φωναζω...