ΠΡΟΣ ΑΠΟΦΥΓΗ ΜΕΜΟΝΩΜΕΝΩΝ ΕΠΕΙΣΟΔΙΩΝ!

Τα ποστ που αναρτούνται να είναι όσο γίνεται επιβεβαιωμένα,
ή με κάθε επιφύλαξη της πηγής τους.

Παράκληση επίσης, μη "σνομπάρετε" τις Ετικέτες. Για το "ιστορικό" των αναρτήσεων έχει σημασία να μπορεί να αναζητήσει κάποιος ποστ με την ίδια θεματολογία.
Ευχαριστώ, Υ.Κ.

Κυριακή, 8 Φεβρουαρίου 2009

Και γραφολογική και επισκεψούλα...

Μια επίσκεψη σχολείου στη Βουλή, μια αυταρχική αστυνομικός που συνοδεύει τα παιδιά στους χώρους του κτιρίου και μια ερώτηση στο τέλος της φόρμας αξιολόγησης όπου τα παιδιά εκφράστηκαν ελεύθερα και φυσικά ανώνυμα. Τα προβλήματα άρχισαν μετά…

Μερικά από τα σχόλια δεν ήταν και τόσο τιμητικά, για την αστυνομικό, για τη Βουλή ούτε και για το πολιτικό μας σύστημα. Και ενώ κανονικά τα φύλλα αξιολόγησης θα έπρεπε να δώσουν τροφή για σκέψη στους ιθύνοντες, τα πράγματα πήρα διαφορετική τροπή.

Η αστυνομικός το πήρε προσωπικά, επισκέφθηκε το σχολείο και απαίτησε από τη διευθύντρια να μάθει ποια παιδιά έγραψαν σχόλια εις βάρος της. Έγινε και προσπάθεια μέσω της Βουλής να αποσταλούν πίσω στο σχολείο τα επίμαχα φύλλα αξιολόγησης και να γίνει γραφολογική εξέταση (!) για να αποκαλυφθεί η ταυτότητα των μαθητών που παρεκτράπηκαν.

Υπήρξαν μάλιστα και απειλές στο 15μελές του σχολείου ότι αν δε δοθούν τα ονόματα θα κοπούν όλες οι εκδρομές. Μετά από παρεμβάσεις της τοπικής Ένωσης Λειτουργών Μέσης Εκπαίδευσης αλλά και του βουλευτή Τάσου Κουράκη, και υπό την πίεση της δημοσιοποίησής του μετά τις σχετικές καταγγελίες ο σύλλογος καθηγητών έλαβε απόφαση να μη δεχτεί την επιστροφή των γραπτών και πολύ περισσότερο την γραφολογική τους εξέταση.

Στο βίντεο δύο γονείς που έχουν τα παιδιά τους στο σχολείο, καταγγέλλουν το περιστατικό…

Σχόλιο: Κάντε μια γραφολογική και στα @@ των παιδιών, να δείτε πόσο ωραία σας έχουν γραμμένους!

7 σχόλια:

yX είπε...

Πάλι καλά που υπάρχει και το tvxs...

Οι ειδήσεις, απ' ότι μου είπαν, επικεντρώθηκαν στην αστυνομικό. Είπαν ότι οι μαθητές έγραψαν άσχημες κριτικές για τη συνοδό τους (ούτε λόγος για τη βουλή), και ότι η ίδια κυνήγησε το θέμα και έφτασε να ζητάει γραφολογική εξέταση, για να αποδείξει ότι ήταν πλεκτάνη κάποιων για να της φάνε τη (βυσματική) θέση...

PALOUKI LOUK είπε...

απο πολυ εγκυρη πηγη ξερω οτι η εν λογω αστυνομικος μετατεθηκε με εντολη του προεδρου της βουλης, δεν ξερω εαν ειχε και αλλα ραμματα η γουνα της η εαν το εκαναν για να βουλωσουν στοματα.

ATHENA είπε...

ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΤΡΙΧΙΑΣΤΙΚΟ ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ, ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΕΚΑΝΕΣ ΒΛΑΧΟΚΡΙΛΕ ΚΑΙ ΤΟ ΕΠΑΝΕΦΕΡΕΣ, ΔΕΙΧΝΕΙ ΑΝΑΓΛΥΦΑ ΤΗ ΝΟΟΤΡΟΠΙΑ ΠΟΥ ΚΑΠΟΙΟΙ ΕΠΙΘΥΜΟΥΝ ΝΑ ΕΠΙΒΑΛΛΟΥΝ, ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΘΑ ΤΟΥΣ ΠΕΡΑΣΕΙ!

Βλαχοκυριλές είπε...

Το πιο ανατριχιαστικό είναι ότι κατ' αρχήν πήγε να τους περάσει, εκφοβίζοντας τους μαθητές. Παλούκι, που μετατέθηκε? Δίπλα στο σπίτι της?

Yellow Kid είπε...

Θα πρέπει να καταλάβουν οι κύριοι και κυρίες της Βουλής, ότι όταν έχεις να κάνεις με ανώνυμα σχόλια μαθητών πρέπει να περιμένεις τα πάντα, ακόμα και ύβρεις. Πραγματικά πίστεψαν ότι κάποιοι μαθητές θα είχαν την οριμότητα και την ψυχραιμία να μην γράψουν προσβλητικά; Εδώ πολλοί μη μαθητές γράφουν όπως γράφουν. Για να έρθουν στην θέση, στα χρόνια και στην διάθεση ενός μαθητή, ξανά.

Αν και πιστεύω πώς δεν είναι οι λεξούλες που τους πειράξαν. Απλώς έχουν χάσει την μπάλα...

incontinentia είπε...

Μαζί με τις υπηρεσίες της Βουλής που μαζεύουν τα βρεγμένα τους μετά τη διάσταση που άρχισε να παίρνει το θέμα, τα μαζεύει και η διεύθυνση του σχολείου.
Τι εννοώ:
αρχικά ειπώθηκε από το σχολείο πως η Βουλή εγγράφως ζήτησε τα στοιχεία. Τώρα όλοι κάνουν την πάπια. Αν υπάρχει το έγγραφο οφείλουν να το δημοσιοποιήσουν για να τεκμηριωθεί η είδηση και η ξεφτίλα της δημοκρατίας. Αν δεν υπήρχε εξ αρχής, δε θα έπρεπε μέσα από το σχολείο να επικαλούνται τάχα έγγραφο αίτημα, αλλά να βάλουν τον κάθε υπαλληλάκο που ζήτησε τα στοιχεία στη θέση του.
Σε κάθε περίπτωση από τις δύο δε θα έπρεπε ούτε να σκεφτούν να απειλούν τα παιδιά και να ζητάνε ρουφιανιές. Δουλειά του εκπαιδευτικού είναι η προστασία του μαθητή, όχι η αστυνόμευσή του.

PALOUKI LOUK είπε...

δεν ντρεποσαστε βαλατε εκολαπτομενους ταραξιες μεσα στην φωλια του φιδιου!και εαν εσπαγαν το αυγο τι θα γινοταν;τι θα καναμε ολοι εμεις οπου ευλαβικα μαζευαμε κλαδακι κλαδακι ωστε να εκολαυτει ζεστα με τους παραδοσιακους τροπους οπου μας εμαθαν επι χουντας!