Μέσω email:
το χειροτερο που ακολουθησε την επιθεση στον Γιαννη Πανουση ειναι το ψεμα δεξια και αριστερα "αυτοπτων μαρτυρων" και "σουπερ-επαναστατων", ακομα και μεσα στο athens indymedia ,πως δεν ασκηθηκε βια στον χωρο της συζητησης για τις φυλακες ,στην αιθουσα "Κωστας Παλαμας" .Αλλα απο ποτε ο κρετινισμος,ο βανδαλισμος και ο τραμπουκισμος ηταν ειλικρινης και υπευθυνος;
ΟΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΙΔΕΕΣ ΚΑΙ ΠΡΟΤΑΓΜΑΤΑ ΓΙΑ ΜΙΑ ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΑΜΕΣΟΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ,ΑΝΑΠΟΦΕΥΚΤΑ,ΚΑΙ ΛΑΘΗ ΣΤΗΝ ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΤΗΣ ΕΞΕΛΙΞΗΣ ΤΩΝ ΚΙΝΗΜΑΤΩΝ
ΟΠΟΙΟΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΙΔΕΕΣ ΠΑΡΑ ΜΗΔΕΝΙΣΜΟΥΣ,ΣΕΧΤΑΡΙΣΜΟΥΣ ΚΑΙ ΦΕΤΙΧΙΣΜΟΥΣ ΜΕ ΑΡΧΗ ΚΑΙ ΤΕΛΟΣ ΣΤΗΝ ΤΥΦΛΗ ΒΙΑ,ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΟΥΤΕ ΛΑΘΗ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΠΑΡΑ ΜΟΝΟ ΦΑΣΙΣΜΟΥΣ ΚΑΙ ΠΡΟΒΟΚΑΤΣΙΕΣ
(γιατι ειμαστε αντιθετοι και εχθρικοι σε επιθεσεις παρομοιες με αυτην στο προσωπο και στο γραφειο του καθηγητη Γιαννη Πανουση)
Το ψευτοαγωνιστικο κουφαρι που ζει παρασιτικα και σε βαρος των αγωνων και της ζωης του κινηματος,δεν απουσιαζει ποτε απο το θεαμα και με σημα την βλακεια του ειναι συνεπες στις συναντησεις του με τον εργοδοτη του,τον μηχανισμο βιας,καταστολης και κρατικης τρομοκρατιας που εντεινει την αστυνομοκρατια,την διαλυση της κοινωνικης συνοχης και νομοθετει την νεα μορφη της κοινωνικης οργανωσης πανω στον παγο της εσωστρεφειας,της υποταγης στο εγω,του φοβου,της επιθετικοτητας και της καχυποψιας απο ανθρωπο σε ανθρωπο,της ανασφαλειας,της σιωπης,της αδιαφοριας για το συλλογικο,της βασιλειας του ατομικισμου!
Το ψευτοαγωνιστικο κουφαρι εχει την ευθυνη του και την συμμετοχη του σε αυτο το σχεδιο της απολυτης κυριαρχιας του κρατικου αυταρχισμου που επιδιωκει κλειστες και συντηρητικες κοινωνιες που επιλεγουν τους "σωτηρες" τους με βαση το δογμα της δημοσιας ταξης και ασφαλειας,της εντεινομενης και επιτυχους αστυνομοκρατιας που μπορει να φθασει στον βαθμο της απολυτης καταστολης και καθεστωτικης ανομιας!
Το ψευτοαγωνιστικο κουφαρι δεν εχει ιδεες,δεν κανει πολιτικη.
Δεν το ενδιαφερει,δεν εχει σκοπους ή στοχους,μα ξερει να "αγιαζει" ολα τα μεσα για να φθασει εκει που ξεκινησε!
Στο πληρες κενο,στο αδειο τιποτα!
Δεν εχει λογο,αποψη,στομα να διαφωνησει ή να τοποθετηθει,φως να ριξει στα σκοταδια του συγχρονου μεσαιωνα οπου απο το αιμα εκατομμυριων εργατων και μεταστων ευημερει ο παραδεισος και οι επαυλεις των αφεντικων!
Το κινημα δοκιμαζεται χρονια στην δυσκολη και ανιση αρκετες φορες παλη με το αδικο και την βαρβαροτητα της εξουσιας σε ολα τα μηκη και τα πλατη της συγκρουσης!
Στους αγροτες,στους φοιτητες,στους μαθητες,στους εργαζομενους,στους απολυμενους,στους ανεργους,στους φανταρους,στους μεταναστες,στις κακοποιημενες γυναικες και παιδια,στους αστεγους,στα θυματα των ναρκωτικων,στα δικαιωματα των κρατουμενων,στην υπερασπιση και σωτηρια της φυσης απο το κερδος και τα τοξικα δηλητηρια,εμεις μονο αυτους τους συντροφους και συντροφισσες ξεχωριζουμε και αναγνωριζουμε για να περπατησουμε κοινους δρομους ανεχομενοι υπομονετικα ο ενας την διαφορετικοτητα και τις θεσεις του αλλου!
Αυτοι οι συντροφοι οχι μονο εχουν στομα και αποψη,αλλα ειμαστε υπερηφανοι που μοιραζομαστε αυτη την πορεια μαζι τους γιατι ξερουμε πως πανω απο ολα "αλφαδι" τους ειναι η ηθικη εκεινη που δεν ισοπεδωνει,ξευτυλιζει και εξοντωνει φιλους ή συντροφους,εχθρους ή αντιπαλους!
Το ψευτοαγωνιστικο κουφαρι που κανει "σεργιανι" με τραμπουκισμους,καταστροφες και πλιατσικο σε πανεπιστημιακους χωρους που ανηκουν στην κοινωνια και οχι σε ταγματα εφοδου και "πρωτοποριες" χουλιγκανισμου,ειναι η συνεχεια της κληρονομιας απο το φασιστικο τσεκουρι και την φωτια που λυσσαξε απο χαρα στην Νυχτα των Κρυσταλλων και αποτελουν ξενο και επιζημιο φαινομενο για το κινημα οσο αυτο δεν αντιδρα στην προσφιλη μεθοδο αυτου του στρατιωτικου σωματος,"δια της προσκολλησης"!
Ο τραμπουκισμος και οι επιθεσεις μεσα ή εξω απο το πανεπιστημιακο ασυλο δεν ειναι διακινηση ιδεων και πολιτικη παρεμβαση,ειναι ανερχομενος φασισμος που παιρνει επικινδυνες διαστασεις για το ιδιο το κινημα που οφειλει στο συνολο του να δωσει τωρα μια οριστικη απαντηση παντα μεσα στα πλαισια και στην αξιοπρεπεια του διαλογου!
Δεν ειμαστε "πολιτικαντηδες" για να υπολογισουμε "πολιτικο κοστος" ή "αντιποινα"!
Ας τελειωνουμε επιτελους με το παρακρατος,τις συμμοριες και τα φασιστοειδη που βρισκουν "ασυλο" και πεδιο εκτονωσης μεσα απο πολιτικους χωρους!
η κοινωνικη επανασταση δεν σεχταριζεται,δεν συκοφαντειται,δεν φυλακιζεται,δεν δολοφονειται
@ναρxικοι/κες
19/2/09 Αθηνα
ΠΡΟΣ ΑΠΟΦΥΓΗ ΜΕΜΟΝΩΜΕΝΩΝ ΕΠΕΙΣΟΔΙΩΝ!
Τα ποστ που αναρτούνται να είναι όσο γίνεται
ή με κάθε επιφύλαξη της πηγής τους.
Παράκληση επίσης, μη "σνομπάρετε" τις Ετικέτες. Για το "ιστορικό" των αναρτήσεων έχει σημασία να μπορεί να αναζητήσει κάποιος ποστ με την ίδια θεματολογία.
Ευχαριστώ, Υ.Κ.
ή με κάθε επιφύλαξη της πηγής τους.
Παράκληση επίσης, μη "σνομπάρετε" τις Ετικέτες. Για το "ιστορικό" των αναρτήσεων έχει σημασία να μπορεί να αναζητήσει κάποιος ποστ με την ίδια θεματολογία.
Ευχαριστώ, Υ.Κ.
Σάββατο 21 Φεβρουαρίου 2009
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
17 σχόλια:
Κάιν μου μυρίζει παίδες... Καταρχήν είναι προβοκατόρικο ένα κείμενο "κριτικής" (αν όχι συκοφαντίας) σε μια κίνηση συντρόφων (σωστή η λάθος) να υπογράφεται ώς "αναρχικοί/ες" πράγμα που δηλώνει το σύνολο των α/α, γεγονός παραπλανητικό και αρνητικό όσον αφορά τις προθέσεις του συγγραφέα του (που ας σημειώσουμε εδώ το διακινεί μέσω e-mail και όχι σε κάποια συγκέντρωση ή συνέλευση ώστε να ξέρουμε και ποιος είναι ο/η "αναρχικοί/ες" και να φέρει την ευθύνη του κειμένου του). Επίσης γράφει κατ' επιλογή και εγγνώσει του κατάφορα ψέμματα (πχ. σχετικά με την έκφραση λόγου, είναι γνωστό ότι στην κίνηση των συντρόφων μοιράστηκαν κείμενα, φωνάχτηκαν συνθήματα κλπ, ακόμα και σε κάποιον που έκανε τον στοιχειώδη κόπο να μπει στο ίντυ). Κάτι ακόμα που ήθελα να πώ ότι ότι η αντιπαράθεση του "πολέμου ιδεών" στην πρακτική που επέλεξαν οι σύντροφοι είναι παντελώς άκυρη, καθώς τόσο ο Πανούσης όσο και η εκδήλωση για την οποία μιλάμε δεν είναι απλά φορείς ιδεών, αλλά φορείς, απολογητές και συνδιαμορφωτές της υλικής βίας του κράτους. Εκτός αν ο συντάκτης και ο δημοσιευτής του πιστεύουν ότι απέναντι στους μπάτσους ας πούμε (που είναι ο τελευταίος τροχός αυτού του μηχανισμού καταστολής) είναι "μηδενιστικό" ή ότι άλλο να χρησιμοποιούμε όποια μορφή φυσικής αντιπαράθεσης αλλά μια αντιπαράθεση ιδεών κι επιχειρημάτων θα τους έπειθε... Ο καθένας φυσικά μπορεί να εναντιώνεται στην καταστολή με όποιο τρόπο ο ίδιος θεωρεί ικανό, και ο κάθε τρόπος να δέχεται την κριτική του, αλλά το να γίνεται αυτή η κριτική σε μια τέτοια βάση και μ' έναν τέτοιο τρόπο είναι μάλλον κι ενδεικτικός των προθέσεων του συντάκτη, να απαξιώσει δηλαδή πολιτικά (μέσω του τεχνάσματος της ψευδούς και χοντροκομμένης υπογραφής που υποννοεί συλλήβδην τοποθέτηση του α/α χώρου) τους δράστες και να προσφέρει ένα άλλοθι για πιθανή καταστολή αυτής ή παρόμοιων ενεργειών. Κι αυτό μόνο με "ιδέες" δεν έχει να κάνει, τουλάχιστον για όποιον πέρασε έστω και μια ώρα του Δεκέμβρη στο δρόμο.
Κόψτε τις μαλακίες και τις βλακοσούζες. Όποιος και να έγραψε αυτό το κείμενο αντιπροσωπεύει τη μέση λογική που αφορά όλους τους περπατούντες όρθιους. Για ένα πράγμα είμαι απόλυτα σίγουρος, ο αγράμματος αναρχικός είναι ποιο επικίνδυνος από το βλάχο δεξιό, στην βλαχοκρατούμενη κοινωνία των κακογάμιδων. Εξαιρούνται οι βλαχοκυριλέδες και οι κυρίες τους.Μέσα το ΒΔΠ και οι πορδές της επανάστασης.
μιχάλη απλά παραδέξου ότι είσαι καταπιεσμένος ομοφυλόφιλος επιτέλους να λήξει εκεί το θέμα και σταμάτα να κάνεις εμετό μέσω του πληκτρολογίου σου στις οθόνες μας.
ξέρεις εσύ ποιος.
Καλύτερα καταπιεσμένος ομοφυλόφιλος* παρά ανώνυμος ρουφιάνος! Εν ολίγοις συμφωνώ με Μιχάλη Ρ.
*Ανώνυμε, έχεις σκουριασμένα μυαλά. Ξεκόλλα από την δεκαετία του 80 στην οποία βρίσκεσαι και τις προκαταλήψεις της, και ενημερώσου τι είναι η ομοφυλοφιλία.
Καταπληκτικά τα λέει ο Μιχάλης και το πολύ ανώνυμο τακατάκα έχει τα γνωστά αποτελέσματα. Πάντως κι εγώ "καταπιεσμένος ομοφυλόφιλος" είμαι γιατί δεν θεωρώ τις σφαίρες "μια κίνηση, σωστή ή λάθος" αλλά φασισμό.
Αλλά όπως έχει πει και ο yX, ας μην ταΐζουμε το αδηφάγο κήτος...
ΕΚΑΤΣΑ ΚΑΙ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΑ ΤΟ ΞΥΛΙΝΟ ΣΕΝΤΟΝΙ.
ΚΑΤ ΑΡΧΑΣ ΣΤΟΝ ΒΔΠ ΣΕ ΕΝΑ ΣΗΜΕΙΟ ΠΟΥ ΜΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΖΕΙ, ΘΕΩΡΩ ΟΤΙ ΑΝΡΧΙΚΟΙ-ΕΣ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΥΠΟΓΡΑΦΗ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΕΞ ΟΡΙΣΜΟΥ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΕΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΑΥΤΟΠΡΟΣΔΙΟΡΙΖΟΜΕΝΟΣ. ΕΙΧΑ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΩΣΗ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΘΕΜΕΛΙΩΔΕς ΑΞΙΩΜΑ, ΑΛΛΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΝΩ ΚΑΙ ΛΑΘΟΣ ΓΙΑΤΙ ΔΙΑΒΑΣΜΕΝΗ Σ ΑΥΤΑ ΤΑ ΧΩΡΑΦΙΑ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ.
ΔΕΝ ΘΑ ΑΠΑΝΤΗΣΩ ΛΕΠΤΟΜΕΡΩΣ ΣΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥ ΞΥΛΙΝΟ ΣΕΝΤΟΝΙ ΘΑ ΚΑΤΑΓΡΑΨΩ ΑΠΛΩΣ ΤΙΣ ΣΚΕΨΕΙΣ ΜΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΘΕΣΗ ΣΤΟΝ ΠΑΝΟΥΣΗ ΚΑΙ ΣΤΟ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ.
ΘΕΩΡΩ ΑΔΙΑΝΟΗΤΟ ΝΑ ΕΠΙΤΙΘΕΣΑΙ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟΝ ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΣΟΥ ΑΡΕΣΟΝ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΕΙ.ΑΥΤΟ ΠΡΟΣΑΠΤΟΥΜΕ ΣΤΟΥΣ ΦΑΣΙΣΤΕΣ, ΤΗΝ ΜΙΣΑΛΛΟΔΟΞΙΑ,
ΑΥΤΟ ΣΤΗΝ ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΚΟΙΝΗ ΛΟΓΙΚΗ ΕΙΝΑΙ ΦΑΣΙΣΜΟΣ.
Ο ΦΑΣΙΜΣΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΝΤΙΘΕΤΟ ΤΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ,ΚΑΙ Η ΕΛΕΥΘΕΡΑ ΛΟΓΟΥ (ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΚΑΙ ΣΚΕΨΗΣ) ΕΙΝΑΙ Η ΠΕΜΠΤΟΥΣΙΑ ΤΗς ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ.
ΕΙΜΑΙ ΚΑΘΕΤΑ ΑΝΤΙΘΕΤΗ ΛΟΙΠΟΝ ΣΤΗΝ ΕΠΙΘΕΣΗ ΕΤΣΙ ΚΙ ΑΛΛΙΩΣ, ΤΟ ΟΤΙ Η ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΑΦΟΟΡΥΣΕ ΤΗΝ ΕΠΑΝΕΝΤΑΞΗ ΤΩΝ ΑΠΟΦΥΛΑΚΙΣΜΕΝΩΝ ΜΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΑΚΟΜΑ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ, ΤΟ ΟΤΙ ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΠΛΕΚΟΜΕΝΟΥΣ ΔΙΑΛΕΞΑΝ ΤΟΝ ΠΑΝΟΥΣΗ ΜΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΣΟΥΡΕΑΛΙΣΤΙΚΟ.
ΕΠΙΣΗΣ ΘΕΩΡΩ ΒΑΝΔΑΛΟ ΑΛΑΡΙΧΟ ΚΑΙ ΚΑΘΑΡΜΑ ΟΠΟΙΟΝ ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΕΙ ΕΡΓΑ ΤΕΧΝΗς, ΝΑ ΓΡΑΨΕΙΣ ΣΥΝΘΗΜΑΤΑ ΣΕ ΕΝΑ ΤΟΙΧΟ ΠΟΥ ΜΕ 3 ΧΕΡΙΑ ΜΠΟΓΙΑ ΕΠΑΝΕΡΧΕΤΑΙ ΜΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΕΝΤΑΞΕΙ ΚΑΙ ΠΕΡΝΑΣ ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ ΣΟΥ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΑΤΑΤΑ, ΑΛΛΑ ΝΑ ΡΙΞΕΙΣ ΕΝΑ ΚΟΥΤΙ ΜΠΟΓΙΑ ΣΕ ΕΝΑ ΠΙΝΑΚΑ Ή ΝΑ ΣΠΑΣΕΙΣ ΕΝΑ ΑΓΑΛΜΑ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΣΕ ΤΙ ΠΡΟΑΓΟΥΝ ΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ...
Το ότι φωνάχτηκαν συνθήματα και μοιράστηκαν κείμενα αλλάζει κάτι, όσον αφορά στο γεγονός της επίθεσης; Και οι χρυσαυγίτες φωνάζουν "Αίμα-Τιμή-Χρυσή Αυγή", και πετάνε φέιγ-βολάν που λένε "Τα ΟΧΙ χρειάζονται Μεταξάδες". Από πότε το να κάνεις τα παραπάνω αποτελεί άλλοθι;
Επίσης να πω ότι τρομάζω και αηδιάζω όταν βλέπω να γίνεται παιχνίδι με τις λέξεις προκειμένου να εξομαλυνθεί ένα γεγονός (κάτι που έχω συνηθίσει στην TV, αλλά όχι στα blogs). Διαβάζω για "μία κίνηση συντρόφων" και για "την πρακτική που επέλεξαν οι σύντροφοι". Μου έρχεται στο μυαλό ο "πυροβολισμός του ειδικού φρουρού, που είχε ως αποτέλεσμα το θανάσιμο τραυματισμό του άτυχου μαθητή". Οι "σύντροφοι" επέλεξαν να τραμπουκίσουν και να φιμώσουν μία διαφορετική άποψη, στέλνοντας τον άνθρωπο που την εξέφρασε στο νοσοκομείο, όπως ο Κορκονέας πυροβόλησε εν ψυχρώ και δολοφόνησε. Απλά ελληνικά!
Πώς είναι δυνατόν να απευθύνει κανείς οποιοδήποτε κατηγορώ προς τους φασίστες, όταν υιοθετεί τις ίδιες τακτικές; Κάποια πράγματα δε χρειάζονται ενδελεχείς αναλύσεις, είναι απλά ΛΑΘΟΣ.
Είναι γελοίο.
Οι σεχτοεπαναστάτες μαζί με τους τρεμοπρετεντέρηδες κατάφεραν να μας βάλουν να τσακωνόμαστε προσπαθώντας να αποδείξουμε ότι δεν είμαστε ελέφαντες.
Εγώ ένα απαντάω σε όλους τους μπατσοδημοσιογράφους: «Βάλτε μια σέχτα στον κώλο σας. Δεν θα προσπαθήσω να εκθέσω την κοσμοθεωρία μου σε ανεγκέφαλα φασιστοειδή της κοινοβουλευτικής δικτατορίας».
καταρχήν, όχι αγαπητή ΑΤΗΕΝΑ, δεν υπογράφει ο καθένας ως "Αναρχικοί/ες", κάτι τέτοιο υπονοοεί το σύνολο ή τέλος πάντων μια κρίσιμη μάζα των α/α, το να βάζεις μια τέτοια υπογραφή λοιπόν και να ζητάς τη δίωξη συντρόφων δεν είναι και πολύ αναρχική πρακτική. Πόσο μάλλον, όταν αυτό δεν κυκλοφορεί στο δρόμο αλλά μέσω διαδικτύου, πράγμα που το κάνει να μοιάζει κομματάκι ύποπτο. Με το να το δημοσιεύεται εσείς ωστόσο, θεωρώ ότι αναλαμβάνεται κατά κάποιο τρόπο την ευθύνη αυτή, γι αυτό και σας απευθύνομαι κι εγώ σε σας, με τον ξύλινό μου τον λόγο (όπως μπορεί βέβαια ο καθένας, αν έγραφα ότι ασυνάρτητη βρισιά μου κατέβαινε στο κεφάλι όπως ο "μιχάλης Ρ" θα κέρδιζα ίσως τη συμπάθεια του "Βλαχοκυριλέ" ο οποίος απ' την άλλη μιλάει για διάφορες σφαίρες οπότε φαντάζομαι κι εγώ πως σ όλα αυτά δεν υπάρχει άλλο ενδιαφέρον για τη κουβέντα παρά να στηθεί ένα δικτιακό δικαστήριο όπου μάλιστα η απόφαση έχει ληφθεί, καταδικάζουμε κλπ). Τέλος πάντων εσύ γράφεις ότι "θεωρείς απαράδεκτο το ένα", ο αγαπητός υΧ γράφει ότι τρομάζει και αηδιάζει με το άλλο, μόνο που λυπάμαι παιδιά αλλά αυτά είναι απόψεις, και με απόψεις συζήτηση για πολιτικά θέματα δεν γίνεται. Ο καθένας έχει τη δική του και αυτός που έχει και το μέσο (ή τον ελεύθερο χρόνο να μπινελικώνει μέσω νετ τέλος πάντων) καθορίζει και το αποτέλεσμα. Σας εξέφρασα τον προβληματισμό μου βάσει μιας πολιτικής συλλογιστικής, διαφωνείτε ή συμφωνείτε δεν έχει και πολύ σημασία (πάντως είναι λίγο αστείο να μου τη λέτε που ανέφερα ως συντρόφους κάποιους ανθρώπους που επέλεξαν να κάνουν μια δράση και να μιλήσουν ανοιχτά γι αυτήν με πολιτικούς όρους πχ προκηρύξεις κείμενα, συνθήματα -α ναι ξέχασα αυτό το κάνουν και οι ναζί, επίσης πάνε και στη τουαλέτα οι ναζί αλλά αυτό δεν κάνει το χέσιμο ναζιστικό- τη στιγμή που εσείς αναγορεύεται σε σύντροφο τον ανώνυμο αποστολέα ενός συκοφαντικού κειμένου μέσω νετ. Τέλος πάντων μη γράφω σεντόνια πάλι, ευχαριστώ για τη φιλοξενία!
Έχει δίκιο ο Πότμος και ο ΒΔΠ, ας πέσουν λίγο οι τόνοι.
Στο δια ταύτα:
"όχι αγαπητή ΑΤΗΕΝΑ, δεν υπογράφει ο καθένας ως "Αναρχικοί/ες", κάτι τέτοιο υπονοοεί το σύνολο ή τέλος πάντων μια κρίσιμη μάζα των α/α"
Το να υπογράφει κάποια ομάδα ως "αναρχικοί-ές" νομίζω υποδηλώνει έναν αυτοπροσδιορισμό, όχι κάποιο σύνολο το οποίο (υποτίθεται ότι) εκφράζουν. Εγώ τουλάχιστον έτσι το εξέλαβα όταν το διάβασα, οπότε δεν το θεώρησα μεμπτό. Προσωπική άποψη, βέβαια, οπότε πάω πάσο.
ο αγαπητός υΧ γράφει ότι τρομάζει και αηδιάζει με το άλλο
Όσον αφορά στο "τρομάζω και αηδιάζω", αγαπητέ ΒΔΠ, θα επιμείνω. Όταν γίνεται μία τόσο ακραία ενέργεια, είτε θεωρείς ότι καλώς έγινε οπότε την υποστηρίζεις ως έχει, είτε πιστεύεις ότι ήταν λάθος και την κρίνεις. Ειλικρινά, η φρασεολογία σου μου θύμισε αυτή των δελτίων, που με λόγιες περιφράσεις μπερδεύουν τον κόσμο. Έχω μπουχτίσει να ακούω για δεκάδες "παράπλευρες απώλειες", αλλά ούτε για μία δολοφονία αμάχων... Νομίζω έγινα σαφής. Βέβαια, διαβάζοντας και τα δύο σου κείμενα, καταλαβαίνω ότι γενικά το στυλ γραψίματός σου είναι έτσι (θεωρητικό και χωρίς ακρότητες εννοώ, δεν το λέω ειρωνικά), οπότε δεν υποστηρίζω ότι το κάνεις σκόπιμα. Αλλά το αποτέλεσμα παραμένει το ίδιο.
αυτά είναι απόψεις, και με απόψεις συζήτηση για πολιτικά θέματα δεν γίνεται
Κάνεις πλάκα, έτσι; ΜΟΝΟ με απόψεις γίνεται πολιτική συζήτηση. Τι είναι η πολιτική, εξισώσεις, να βάλεις κάτω τον τύπο, να αντικαταστήσεις τους αγνώστους και να βγάλεις το ένα και μοναδικό σωστό αποτέλεσμα; Αν είναι έτσι, να μη γράφουμε τίποτα. Απλά να παραθέτουμε links προς βιβλία πολιτικής και φιλοσοφίας, και να επιχειρηματολογούμε με βάση το τι έχουν γράψει άλλοι αντί να βάζουμε το μυαλό μας να λειτουργήσει...
Τέλος, "είναι λίγο αστείο να μου τη λέτε που ανέφερα ως συντρόφους κάποιους ανθρώπους που επέλεξαν να κάνουν μια δράση και να μιλήσουν ανοιχτά γι αυτήν με πολιτικούς όρους πχ προκηρύξεις κείμενα, συνθήματα -α ναι ξέχασα αυτό το κάνουν και οι ναζί"
Εντάξει, πνευματώδες, αλλά νομίζω αποφεύγεις το θέμα (ελπίζω άθελά σου). Δεν υποστήριξα ότι το να μοιράζεις υλικό είναι φασιστικό επειδή το κάνουν και οι ΧΑ. Έγραψα πως αυτό δεν προσφέρει άλλοθι στην ενέργεια του ξυλοδαρμού. Έτερον εκάτερον. Και σαν παράδειγμα, έφερα και μία άλλη ομάδα που μοιράζει υλικό (την ΧΑ), και ποτέ δεν της το αναγνωρίζουμε ως άλλοθι για τις άλλες ενέργειές της.
Επίσης, για άλλη μία φορά, μιλάς για "δράση με πολιτικούς όρους", και αποφεύγεις να γράψεις για τον ξυλοδαρμό (ενώ γράφεις για τις προκηρύξεις, τα συνθήματα κτλ). Υποστηρίζεις ότι δεν υπήρξε ξυλοδαρμός; Υποστηρίζεις ότι και ο ξυλοδαρμός είναι δράση με πολιτικούς όρους, απλά παρέλειψες να την παραθέσεις; Δεν το διευκρίνισες αυτό.
@ yX
Καταρχήν, όσον αφορά την ίδια την ενέργεια δεν επικεντρώνω στην "άποψη" μου, αλλά στην κριτική που υιοθετείτε (ως αναγνωστης του μπλογκ τέλος πάντων), γιατί δεν ήμουν παρών. Η άποψή μου λοιπόν είναι διαμορφωμένη από ότι άκουσα από συντρόφους/ισσές. Δηλαδή ότι έγινε η παρέμβαση, με τις μπογιές κλπ, ο Πανούσης αντέδρασε (και καλά έκανε από την μεριά του) και δέχτηκε 1-2 χτυπήματα από συντρόφους (και καλά έκαναν από την μεριά τους). ΠΡοσωπικά αν και ίσως λίγο θεωρητικός έχω πιαστεί επίσης στα χέρια με επίσης ευηπόληπτο άτομο όταν αυτό απείλησε με πολύ πρακτικό τρόπο.. κατάληψη που συμμετείχα. δεν πιστεύω λοιπόν ότι η βία είναι προνόμιο των νεοναζί. Αν το δέχομαι σαν πρακτική; Προφανώς ναι. όπως δέχομαι επίσης τον ξυλοδαρμό ενός αστυνομικού. Και ο αστυνομικός και ο πανούσης εκφράζουν (όχι λόγω άποψης, αλλά λόγω θέσης, λειτουργίας, δραστηριότητας) την υλική βία του κράτους και ως τέτοιοι δεν μπορώ να παραξενεύομαι όταν δέχονται πολιτική βία (προσέξτε το αυτό, ούτε κάποιος μπάτσος ούτε ο πανούσης δέχτηκαν επίθεση στο σπίτι τους ας πούμε για να μιλάμε για έναν μη-πολιτικό/τραμπούκικο ξυλοδαρμό, αλλά "εν υπηρεσία"), ο μεν μπάτσος βρισκεται στο επίπεδο της εφαρμογής ο δε πανούσης στο επίπεδο του σχεδιασμού, της οργάνωσης και της προπαγάνδισής της. Δεν έχω πρόβλημα με τις απόψεις κανενός, ούτε θα τον κοπανούσα γι αυτές, αλλά αυτό είναι κάτι διαφορετικό.
Έχεις δίκιο για τη σημασία της άποψης στην πολιτική συζήτηση, αλλά αυτο ισχύει όταν αυτή η άποψη τεκμηριώνεται βάσει μιας πολιτικής συλλογιστικής. Όταν είναι μια άποψη πχ "αυτό που λες είναι μαλακία και το ξέρουμε όλοι", ή "αυτό που λες εμένα μου τη σπάει" (έτσι αισθητικά βρε παιδί μου) τότε προφανώς δεν έχουμε να πούμε και πολλά, δεν υπάρχει κάποια γλώσσα να μιλήσουμε.. τώρα αυτό που λες για τη γλώσσα των καναλιών θα μπορούσα να στο επιστρέψω λέγοντας πως κι εσύ μιλάς για ξυλοδαρμούς και αίματα, ενώ έχουμε να κάνουμε (πιθανώς, εκτός αν έχετε εσείς άλλα στοιχεία ότι δλδ οι σύντροφοι πήγαν εκεί για να στείλουν τον πανούση αδιάβαστο..) για 1-2 φάπες. Θεωρώ πως για τους συντρόφους, το να δεχτούν μια επίθεση απειλούσε τη δράση και την ακεραιότητά τους, κατά συνέπεια δεν μπορώ να τους κατηγορώ που χτύπησαν έναν άνθρωπο που για μένα, εξήγησα τι ρόλο βαράει.
Γενικά πιστεύω πρέπει να είμαστε φειδωλοί ως προς τη βία που χρησιμοποιούμε, αλλά για να πάμε τα πράγματα προς μια τέτοια κατεύθυνση χρειάζεται να είμαστε και έντιμοι στην κριτική μας, η αντισυντροφική υστερία πάντα πολώνει τα πνεύματα και γεννάει φετιχισμούς (της βίας για τη βία, της μη-βιας για τη μη-βια κλπ κλπ)...
γεια χαρα.
Τελικά μαλώνουμε επειδή μιλάμε για δύο διαφορετικά πράγματα; Εμείς καταδικάζουμε μία ενέργεια, κι εσύ υπερασπίζεσαι κάποιους ανθρώπους επειδή δεν έκαναν αυτά που τους προσάπτουν (και τα οποία εμείς καταδικάζουμε). Συνεννόηση μπουζούκι...
Λες ότι δεν έπεσε ξύλο όπως παρουσίασαν τα κανάλια, και κατ' επέκταση (συμπεραίνω) ότι η προσκόμιση του Πανούση στο νοσοκομείο ήταν εικονική. Να κάνω ένα roll-back και να ρωτήσω και τα υπόλοιπα παιδιά του blog: πέρα από το τι είπαν τα ΜΜΕ, έχουμε άλλες μαρτυρίες για το τι όντως έγινε; Εγώ μόλις συνειδητοποίησα ότι πραγματικά, μόνο όσα άκουσα από το ραδιόφωνο ξέρω. Τα άκουσα να αναπαράγονται αρκετές φορές και τελικά τα υιοθέτησα, αλλά χωρίς διασταύρωση.....
ΥΓ: Πάντως, εγώ διαφωνώ και με τις "μία-δύο φάπες" όποτε γίνεται να αποφευχθούν διότι, αν μη τι άλλο, δίνουν το δικαίωμα στον κάθε Πανούση να παρουσιαστεί ως θύμα.
O/Η ΒΔΠ είπε....
δέν ξέρω αν "μυρίζει" Κάϊν...αλλά δέν είναι ο μόνος στόν χώρο πού έχει παρόμοιες απόψεις.Καί δέν μού είναι πρόβλημα η υπογραφή "αναρχικοι/κές" αφού πολλοί τήν χρησιμοποιούν τόσο εύκολα πιά μέσα στόν χώρο καί γιά νά υποστηρίξουν μάλιστα καί πρακτικές πού είναι αντικοινωνικές καί τόν αναρχισμό δέν προάγουν.
Αν μπορείς νά αντιληφθείς τήν διαφορά τής υπογραφής "οι αναρχικοί"(πού πράγματι γενικεύει καί μιλά στό όνομα όλων μας) από τήν υπογραφή "αναρχικοί/κές" πού αποτελεί προσδιορισμό καί άποψη κάποιων συντρόφων πού δέν χρειάζεται νά πάρουν τό "copyright"
τής ιδεολογίας καί τήν "άδεια" τού χώρου γιά νά εκφράσουν τήν αποψή τους,θά σταματούσες εδώ αντί νά "χαϊδεύεις" φασιστικές διαδρομές πού έχουν αναπτυχθεί στόν χώρο(πρίν καί μετά τόν ξυλοδαρμό τού Πολυζωγόπουλου,καί στόν Καϊν ακόμα άν θυμάσαι στά Προπύλαια τό 2003 όπου καί τότε οι "σύντροφοι" λέγανε ότι "σιγά μερικές φάπες έφαγε" ενώ η αλήθεια είναι ότι έμεινε λιπόθυμος από τό ξύλο,αυτά γιά νά μήν ξεχνιόμαστε...)καί είναι αυτές καί μόνο πού τόν προβοκάρουν.
Αντίθετα τό χαίρομαι,είναι ή δέν είναι ο Κάϊν όταν βγαίνουν άτομα από τόν χώρο πού κάνουν κριτική,έστω μέ ακραία φρασεολογία απέναντι σέ "συντρόφους" πού τραμπουκίζουν μέσα σέ σχολές κάνοντας αναπαραγωγή στόν ναζισμό καί καταργώντας τόν διάλογο.
Αλλά ποιόν διάλογο μπορείς νά ζητάς από άτομα(πού τούς ανεχόμαστε μέσα στόν χώρο) πού δέν έχουν τήν ψυχραιμία νά κάνουν μιά παρέμβαση χωρίς νά αφήσουν πίσω τους λεκέδες στήν αναρχία καί συντρίμμια?
Λοιπόν καλά έκαναν καί κυκλοφόρησαν τό κείμενο αυτό πού διαφωνεί σκληρά μέ τίς συνεχείς μαλακίες πού τήν λές εσύ καί άλλοι δυστυχώς "παρέμβαση" καί λίγα τούς είπαν.
Μάλιστα θά έλεγα νά κινηθούμε όλοι πρός αυτή τήν κατεύθυνση γιατί όλη αυτή η βλακεία πού έχει πάρει διαστάσεις επιδημίας εντός χώρου,εμάς ποινικοποιεί στά μάτια τής κοινωνίας καί όχι μερικές δεκάδες ή εκατοντάδες πού σήμερα είναι καί αύριο δέν είναι.
Ξέρεις σήμερα εκτόνωση,αύριο ιδιώτευση καί ένταξη στά χειρότερα μάλιστα σημεία τού συστήματος.
Τά παραδείγματα πολλά από τήν "άγρια νεολαία" καί τήν καταληξή της.
Ούτε οι συνελεύσεις εκφράζουν τό σύνολο τών αναρχικών,ούτε από τίς συνελεύσεις χρειάζεται νά "περάσει" κανένας γιά νά τού "επιτραπεί" νά καταθέσει σέ κείμενα τήν θέση του.
Ασε πού δέν είμαι καί σίγουρος άν σέ κάτι "συνελεύσεις" πού μόνο "πολύμορφες" καί "αμεσοδημοκρατικές" δέν είναι,έχουν τήν ανοχή καί τήν δύναμη νά αποδεχθούν παρόμοιες κριτικές όπως τών συντρόφων τού κειμένου!
Μήπως κάνω λάθος?
Στό διαταύτα...
Κρίνω μόνο θετικά νά εκφράζονται τέτοιες κριτικές σέ ενέργειες πού κάνουν ζημιά σέ όλους μας,θεωρώ πώς δέν απαξιώνουν όπως άστοχα λές όλο τόν αναρχικό χώρο αλλά ένα μέρος του πού επιμένει νά εκμεταλλεύεται τήν όλη μας ανοργανωσιά καί αδιαφορία σέ τέτοια ζητήματα πού καί εδώ πάλι λάθος είσαι γιατί αυτά είναι πού δημιουργούν φαινόμενα καταστολής από τό Κράτος καί δίνουν λαβή καί άλλοθι στήν αστυνομοκρατία καί όχι αυτοί πού σού "μυρίζουν προβοκατόρικα".
Οι ιδέες είναι στά κείμενα,στά μυαλά καί στά στόματα καί όχι στίς "φάπες",στίς "απαλλοτριώσεις" καί στίς βανδαλιές στά πανεπιστήμια!
Κατάλαβες σύντροφε?
Καί δέν σημαίνει πώς όποιος έχει ενστάσεις καί αρνητικές διαθέσεις γιά τίς "παρεμβάσεις" τύπου Πανούση,δέν είναι συντροφός μας!
Δέν γίνεται νά συμφωνούμε σέ κάθε ηλιθιότητα καί μπαχαλίκι πού γίνεται στήν καμπούρα τής αναρχίας!
Εξυπνος είσαι καί θέλω νά πιστεύω καί καλοπροαίρετος καί κάτι από αυτά πού σού είπα θά τό καταλάβεις!
υγ/τόν Κάϊν τόν γνωρίζω πάνω από 25 χρόνια καί άν μή τί άλλο,διαφωνείς ή συμφωνείς μαζί του, έχει συνέπεια καί εντιμότητα στήν ζωή του,πολύ παραπάνω θά έλεγα από ότι εσύ καί εγώ.Παρά τά όσα τού σέρνουν εκεί αρκετοί "φονταμελιστές" τού χώρου,παρά τά όσα λάθη κι αν έχει κάνει(εσύ καί εγώ δέν κάναμε?)χαίρομαι νά τόν βλέπω νά είναι "παρών" ακόμη, τήν στιγμή πού οι περισσότεροι από τήν γενιά του είναι "απόντες"!
O AΝΩΝΥΜΟΣ 2.20 ΜΕ ΚΑΛΥΨΕ ΒΔΠ ΣΤΟ ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΥΠΟΓΡΑΦΗΣ ΚΑΙ ΣΕ ΠΟΛΛΑ ΑΛΛΑ,
ΔΕΝ ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΩ.
* ΟΠΟΥ Ο ΕΚΠΛΗΚΤΟΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ ΑΝΤΙΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ ΠΩΣ Ο ΚΑΙΝ ΠΟΥ ΜΥΡΙΖΕ ΕΙΝΑΙ ΥΠΑΡΚΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ!*
χαχα μόνο που ο τελευταίος ανώνυμος είναι ο Κάιν! ;)))
προσέξτε λίγο τους τόνους σε ένα οποιοδήποτε κείμενο του Κάιν και σ' αυτό και θα με καταλάβετε;ρ χαχαχα υποστηρίζει και τον εαυτό του στο τέλος;ρρρρρρ
Κατα συνέπεια, αυτός θα είναι που έγραψε και το αρχικό, κι έχει δίκιο ο ΒΔΠ;ρ
γεια σου ρε Κάιν με τις περσόνες σου..
ναί,τό φέρατε από εδώ καί από εκεί καί στο τέλος βρήκατε πώς ο Κάϊν "κρύβεται" πίσω από σχολιασμούς λές καί δέν υπάρχουν άλλοι σύντροφοι πού θά μπορούσαν νά πούν τά ίδια γιά τούς τραμπουκισμούς στόν Πανούση.
Γνωρίζετε άλλωστε πώς ο Κάϊν υπογράφει μέ τό ονομά του καί όχι μέ "ανωνυμίες" καί δέν πολυασχολείται μέ "ανταπαντήσεις" πού δέν έχουν πράγματι τελικά νόημα!
Οποιος κατάλαβε,κατάλαβε.Γιά τούς άλλους πού βρήκαν καί "περσόνες" δέν μπορώ νά κάνω τίποτα περισσότερο γιά νά τούς πείσω!
Δημοσίευση σχολίου