ΠΡΟΣ ΑΠΟΦΥΓΗ ΜΕΜΟΝΩΜΕΝΩΝ ΕΠΕΙΣΟΔΙΩΝ!

Τα ποστ που αναρτούνται να είναι όσο γίνεται επιβεβαιωμένα,
ή με κάθε επιφύλαξη της πηγής τους.

Παράκληση επίσης, μη "σνομπάρετε" τις Ετικέτες. Για το "ιστορικό" των αναρτήσεων έχει σημασία να μπορεί να αναζητήσει κάποιος ποστ με την ίδια θεματολογία.
Ευχαριστώ, Υ.Κ.

Σάββατο 17 Ιανουαρίου 2009

Προσωπική Καταγγελία.


Καλησπέρα σε όλους.Θα ήθελα να καταγγείλω μια πρόσφατη προσωπική μου εμπειρία με τους "αξιότιμους" άνδρες των ΜΑΤ.Την Πέμπτη λοιπόν στις 15/01/09 όπως περπατούσα στην Πανεπιστημίου κατα τις 16 κ 45 κατευθυνόμενος προς τη Χαριλάου Τρικούπη για να πάω στην σχολή, μου συνέβη το εξής περιστατικό: Όπως περπατούσα αισθάνθηκα κάποιον να με τραβάει από το μπουφάν και γυρνόντας είδα ότι ήταν ένας άνδρας των ΜΑΤ.Αμέσως άρχισε να φωνάζει "τον έπιασα" και άρχισε να με σέρνει προς έναν τοίχο και αμέσως μαζεύτηκαν γύρω μου άλλοι 4 άνδρες των ΜΑΤ.Άρχισαν αμέσως τον σωματικό έλεγχο χωρίς να μου ζητήσουν ταυτότητα,βρίζοντας με,ενώ εγώ δεν αντιστάθηκα αλλά το μόνο που έκανα ήταν να απορώ "τι έκανα".Είχε μαζευτεί κόσμος γύρω απο τα ΜΑΤ ο οποίος τους έβριζε και προσπαθούσαν να με ελευθερώσουν.Το βρίσιμο που έφαγα ήταν του στύλ"μαλ**** αναρχικέ θα σε γαμ΄*****με τώρα","κάτσε να πάμε στην ΓΑΔΑ και θα περάσεις καλά".Δέχτηκα επίσης κάποιες κλωτσιές και με τράβηξαν και από τα μαλλιά.Εν τέλει ήρθε ο ανώτερος τους και αφού μου έκανε κάποιες ερωτήσεις,αφέθηκα ελεύθερος.
Για άλλη μια φορά τα ΜΑΤ απέδειξαν πόσο ζώα μπορούν να είναι και πόσο άσχημα μπορούν να σε κάνουν να αισθανθείς μέσα σε λίγη ώρα.Μπράβο και πάλι στα γουρουνάκια.

Υ.Γ.:Παρακαλείται όποιος έχει κάποιο video ή ηχητικό ντοκουμέντο να το στείλει στο e-mail του blog.

8 σχόλια:

PALOUKI LOUK είπε...

Να σε ρωτήσω κάτι φόραγες κόκκινο κασκώλ?

Arafat είπε...

Όχι αδερφέ απλά μαύρα ρούχα.Γιατί?

PALOUKI LOUK είπε...

γιατι ήμουν σε ένα περιστατικό όπου ο τύπος φόραγε κόκκινο κασκώλ...

PALOUKI LOUK είπε...

και έφαγε της χρονιάς του και μετά τον άφησαν...

Arafat είπε...

hmm...ennoeis tin idia mera?

PALOUKI LOUK είπε...

nai 15/1

Arafat είπε...

Μάλιστα...τι να πω...προφανώς εκείνη την μέρα ήτανε φτιαγμένοι για ξύλο και για τσαμπυκά τα ζώα.

Orestis είπε...

Έπρεπε να πας με μάρτυρες στο πιο κοντινό τμήμα και να κάνεις μια μήνυση. Όχι ότι θα έβγαινε σίγουρα τίποτα, αλλά για το γαμώτο.