ΠΡΟΣ ΑΠΟΦΥΓΗ ΜΕΜΟΝΩΜΕΝΩΝ ΕΠΕΙΣΟΔΙΩΝ!

Τα ποστ που αναρτούνται να είναι όσο γίνεται επιβεβαιωμένα,
ή με κάθε επιφύλαξη της πηγής τους.

Παράκληση επίσης, μη "σνομπάρετε" τις Ετικέτες. Για το "ιστορικό" των αναρτήσεων έχει σημασία να μπορεί να αναζητήσει κάποιος ποστ με την ίδια θεματολογία.
Ευχαριστώ, Υ.Κ.

Δευτέρα 19 Ιανουαρίου 2009

Νέο κρούσμα αστυνομικής βίας στην πατρίδα του υπουργού αστυνομίας

Αναδημοσίευση απο:Athens.Indymedia.org

Απίστευτο περιστατικό

Σάββατο, 17 Ιανουάριος 2009
Βιαιοπραγία αστυνομικού κατά 22χρονου

ΣΤΗΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ ΤΑ ΛΗΜΕΡΙΑ 17/01/09
Τα ίδια Παντελάκι μου, τα ίδια Παντελή μου



Αδικαιολόγητη
αυθαιρεσία-
βιαιοπραγία
σε βάρος
νεαρού

Του ΓΙΑΝΝΗ ΛΥΒΙΑΚΗ
Μια ακόμα περίπτωση αστυνομικής αυθαιρεσίας με βιαιοπραγία, όπως καταγγέλλεται, από αστυνομικό εις βάρος ενός 22χρονου Χανιώτη και απειλές κατά τεσσάρων γυναικών που υπέστησαν σοκ διαπιστώνοντας πώς η Αστυνομία είναι... κοντά στον πολίτη, σημειώθηκε προχθές, αυτή τη φορά μέσα στο Αστυνομικό Μέγαρο Χανίων!
Ολα ξεκίνησαν όταν έγινε στις 2.05 προχθές το μεσημέρι ένα τροχαίο ατύχημα επί της οδού Κισάμου. Αυτοκίνητο στο οποίο επέβαιναν τέσσερις γυναίκες συγκρούστηκε με μηχανάκι (παπάκι) που οδηγούσε ένας 22χρονος. Όλοι κατέληξαν στο Αστυνομικό Μέγαρο και έγιναν μάρτυρες μιας απαράδεκτης συμπεριφοράς που δεν πρόκειται να ξεχάσουν. Ο αστυνομικός που ήταν υπηρεσία στο τηλεφωνικό κέντρο ("εκατό") κατέβηκε στην Τροχαία για να δείρει το παιδί που του τηλεφώνησε λίγη ώρα πριν για το τροχαίο. Το χτύπησε. Και όταν οι γυναίκες ζήτησαν τον λόγο, τις έβρισε και λίγο έλειψε να τους επιτεθεί!
Ο 22χρονος Γιώργος Μουζουράκης εξηγεί στα "Χανιώτικα νέα" πώς έγινε το περιστατικό:
"Οδηγούσα το παπάκι μου. Με τράκαρε ένα αυτοκίνητο το οποίο μου έκανε το μηχανάκι άχρηστο. Σηκώθηκα όρθιος. Βγήκε η οδηγός και με μάζεψε. Πήρα το 100. Μου έτυχε ένας περίεργος στο τηλεφωνείο. Του είπα ότι έγινε ένα τροχαίο στην Κισάμου. Μου απάντησε: «Να περιμένεις φιλαράκι. Έχω άλλα δύο που εκκρεμούν». Του είπα ότι δεν υπάρχει κάποιο πρόβλημα. Μετά, με ρώτησε που ακριβώς είναι το σημείο του ατυχήματος. Του λέω: «Κισάμου 162». Γυρνάει και μου λέει: «Δεν ξέρω πού είναι αυτό. Πού ακριβώς είναι;». Του εξηγώ: «λίγο πριν το “Μοναστηράκι”». Μου απαντά: «και πώς θα το βρω εγώ;». Του εξηγώ: «Κοντά στη Ρόβερ». Μου λέει: «Μισό, δεν καταλαβαίνω». Του λέω: «Άμα δεν καταλαβαίνεις να πας να μάθεις στους αστυνομικούς τις οδούς και τα νούμερα». Και του το κλείνω. Είχα εκνευριστεί. Σε λίγο πέρασε η Αστυνομία. Έγραψε το τροχαίο. Στο «100» κατέγραψαν τον αριθμό μου ως εισερχόμενη κλήση στο στάθερό τους. Σε κάποια στιγμή πήγαμε μαζί με τις γυναίκες στην Τροχαία. Εκκρεμούσαν όντως άλλα τροχαία. Αφήνουν εμάς τελευταίους. Μας παίρνουν τα στοιχεία μας και τα τηλέφωνά μας. Σε κάποια στιγμή γυρνάει και λέει ο αξιωματικός υπηρεσίας της Τροχαίας στις 4 γυναίκες που ήταν στο αυτοκίνητο και ήμασταν μαζί στην Τροχαία. «Εσείς κυρίες μου μπορείτε να φύγετε, ο κ. Μουζουράκης έχει μια μικρή εκκρεμότητα, κάτι υπογραφές, τρία λεπτάκια υπόθεση». Γυρνάνε και λένε οι γυναίκες, «όχι, θα το περιμένουμε το παιδί, εφόσον το τρακάραμε γιατί να το βάζουμε στη διαδικασία να πληρώνει ταξί;». Ο αξιωματικός υπηρεσίας παίρνει ένα τηλέφωνο και κατεβαίνει από το ασανσέρ κάποιος αστυνομικός του τηλεφωνείου, ο οποίος όπως περνούσε τον διάδρομο σκούντηξε δύο - τρεις γυναίκες. Μπαίνει μέσα, κλείνει την πόρτα δυνατά και ρωτάει δυνατά πάλι: «πού είναι;». Χάθηκε η ευγένεια, χάθηκε ο πληθυντικός, χάθηκαν όλα. Σε κάποια στιγμή ακούω το επίθετό μου. Μου λένε: «Μουζουράκη, έλα μέσα». Πάω μέσα, κλείνουν την πόρτα, μου λέει στον ενικό: «εσύ πήρες τηλέφωνο να μας ενημερώσεις για το τροχαίο;». Είπα: «ναι εγώ». Και μου λέει: «Εσύ μου είπες να μάθουμε στους αστυνομικούς μας τις οδούς και τα νούμερα;». Λέω, «ναι εγώ σας το είπα αλλά όπως καταλαβαίνετε ήταν σε μια στιγμή που ήμουν λίγο ψυχολογικά άστατος». Δεν προλαβαίνω να τελειώσω το άστατος και μου λέει: «καλά βρε π.... π....», μου έδωσε μια σφαλιάρα στο αριστερό αφτί και μετά με έσπρωξε, μου τράβηξε και μια μπουνιά. Ήταν στο γραφείο τρεις αστυνομικοί. Ο Αξιωματικός Υπηρεσίας μπήκε στη μέση για... να χωρίσει. Του ζήτησα τον αριθμό του κυρίου να τον αναφέρω. Και όταν το άκουσε αυτός από το τηλεφωνείο, συνέχισε να με σπρώχνει. Σημειωτέον ήταν με πολιτικά, όχι με στολή. Γυρνάει λοιπόν και μου τραβάει μια σπρωξιά και με σπρώχνει με δύναμη σε μια τετράγωνη ντουλάπα. Στο δωμάτιο ήταν ακόμα οι άλλοι δύο. Ο νεαρός που κατέγραψε και το τροχαίο είχε σοκαριστεί και χάζευε, δεν το περίμενε πώς θα συμβεί κάτι τέτοιο στην Τροχαία από το πουθενά. Ο αξιωματικός υπηρεσίας σοκαρίστηκε αλλά πήγε να χωρίσει και μου είπε: «άντε παιδί μου πήγαινε σπίτι σου». Στο μεταξύ σε αυτό το χρονικό διάστημα επειδή είχε γίνει φασαρία και είχε ακουστεί η σφαλιάρα μέχρι έξω και οι φωνές, έξω ήταν οι τέσσερις γυναίκες οι οποίες με περίμεναν. Και μαζεύτηκαν έξω από την πόρτα. Ο άλλος συνέχισε να βρίζει και είπα στον αξιωματικό: «αν δεν μου δώσετε τον αριθμό του κυρίου να τον αναφέρω θα αναφέρω και εσάς τώρα». Τότε μαζεύτηκε, αγχώθηκε, μάζεψε τον ώμο του, πήρε μια στολή, τη φόρεσε, ενώ ο αξιωματικός υπηρεσίας σηκώθηκε και έφυγε από το Τμήμα. Πήγα στις πληροφορίες (του Αστυνομικού Μεγάρου) να ρωτήσω που θα απευνθυνθώ και μου είπαν να περάσω το επόμενο πρωί και... άμα βγάλω άκρη. Έχω απευθυνθεί σε δύο δικηγόρους οι οποίοι έχουν αναλάβει την υπόθεση".
Ακόμα ο Γιώργος Μουζουράκης μας λέει: "Στο τροχαίο οι κυρίες βοήθησαν. Στην Τροχαία οι γυναίκες σοκαρίστηκαν. Μου συμπεριφέρθηκαν σαν να ήμουν δικό τους παιδί. Και πόσο μάλλον μετά την άγρια συμπεριφορά αυτού του αστυνομικού στον οποίο όταν βγήκε έξω, η μία από τις τέσσερις γυναίκες του είπε, ,μα καλά γιατί το χτυπάτε το παιδί» και απάντησε: «άντε γ.... μωρή» και στη συνέχεια μπήκε στο ασανσέρ και έφυγε...".
ΟΙ ΓΥΝΑΙΚΕΣ
Στο αυτοκίνητο επέβαιναν η οδηγός του αυτοκινήτου Μαρία Αμυριαλάκη με τη θεία της και δύο ξαδέλφες της. Η Μαρία Αμυριαλάκη είναι Χανιώτισσα αλλά ζει στην Αθήνα και είναι αυτές τις μέρες στα Χανιά για διακοπές.
Η ίδια μιλώντας στα "Χανιώτικα νέα", όχι μόνο επιβεβαιώνει τα προαναφερόμενα αλλά περιγραφεί και το πώς συμπεριφέρθηκε στην παρέα της ο αστυνομικός.
Μας λέει: "Με το που υπογράψαμε εγώ και ο Γιώργος, μου λέει ο αστυνομικός: «Εσείς μπορείτε να φύγετε». Είπα του Γιώργου: «Γιώργο θα σε περιμένω» γιατί το παιδί το είχα πάει εγώ με το δικό μου αυτοκίνητο στο τμήμα. Στη συνέχεια μπήκε ένας κύριος με πάρα πολύ τσαμπουκά στην αίθουσα. Έκλεισαν την πόρτα και άκουσα τι είπε στο παιδί: «Εσύ είσαι αυτός που τηλεφώνησε και είπε για το τροχαίο; Π.... π.... που θα μου πεις εσύ τι θα κάνει η Ελληνική Αστυνομία» και αμέσως ακούσαμε ένα χτύπημα δυνατό. Ταρακουνήθηκε όλος ο τοίχος. Λέει η θεία μου: «Παιδιά τον δέρνει». Εμείς σοκαριστήκαμε. Ήταν στο δωμάτιο ο τσαμπουκαλεμένος κύριος, ο αξιωματικός και ο κύριος που μου πήρε την κατάθεση. Ο τελευταίος όταν είπα στις ξαδέλφες και στη θεία μου να μπούμε μέσα να δούμε τι γίνεται, τον άκουσα να λέει: «αφήστε τον». Ανοίγει εν τω μεταξύ η πόρτα, βγαίνει ο τσαμπουκαλεμένος κύριος έξω, τον ρωτάει η ξαδέλφη μου με πάρα πολύ ωραίο τρόπο, τι έγινε, τον δείρατε. Δεν απάντησε ο κύριος. Τον ξαναρώτησε η ξαδέλφη μου, «γιατί συμπεριφέρεστε έτσι και δεν μου απαντάτε;». Και της κάνει: «Σκάσε μωρή, άντε γαμ....». Και ήταν έτοιμος να της επιτεθεί, άλλα πρόλαβε και έκλεισε η πόρτα του ασανσέρ και δεν της επιτέθηκε. Στη συνέχεια ρωτήσαμε τον αξιωματικό: «γιατί τον δείρατε;» και απάντησε: «δεν τον έδειρα κυρία μου. Είσαστε τρελή;». Και άρπαξε μια καρέκλα με κακή πρόθεση απέναντι στη θεία μου. Τέλος πάντων, τραβήξαμε πιο πίσω τη θεία μου και άφησε την καρέκλα κάτω. Ο Γιώργος ζήτησε τον άριθμό του για να του κάνει μήνυση και αυτός μας έβριζε. Ήταν μια απαράδεκτη συμπεριφορά".
ΤΙ ΛΕΕΙ Η ΕΛ.ΑΣ.
Από την πλευρά του ο Αστυνομικός Διευθυντής Χανίων, ταξίαρχος Μανώλης Σταγάκης, τον οποίο ρωτήσαμε σε τι ενέργειες θα προχωρήσει για τους αστυνομικούς, απάντησε: "σε ό,τι προβλέπεται από το Πειθαρχικό Δίκαιο: Ένορκη Διοικητική Εξέταση (ΕΔΕ). Θα εφαρμόσουμε αυτά που προβλέπουν οι νόμοι και οι κανονισμοί".

(Από τα "Χανιώτικα νέα")

1 σχόλιο:

yX είπε...

Είναι ιδέα μου ή μέχρι πριν λίγο καιρό τέτοια περιστατικά πέρναγαν στο ψιλοχαλαρό από τα θύματα; Ο κόσμος φοβόταν ή/και βαριόταν να μπλέξει με τους μπάτσους, να πληρώσει δικηγόρους κτλ...

Ορίστε, λοιπόν, μία χειροπιαστή βελτίωση των πραγμάτων!

:)