ΠΡΟΣ ΑΠΟΦΥΓΗ ΜΕΜΟΝΩΜΕΝΩΝ ΕΠΕΙΣΟΔΙΩΝ!

Τα ποστ που αναρτούνται να είναι όσο γίνεται επιβεβαιωμένα,
ή με κάθε επιφύλαξη της πηγής τους.

Παράκληση επίσης, μη "σνομπάρετε" τις Ετικέτες. Για το "ιστορικό" των αναρτήσεων έχει σημασία να μπορεί να αναζητήσει κάποιος ποστ με την ίδια θεματολογία.
Ευχαριστώ, Υ.Κ.

Παρασκευή, 30 Ιανουαρίου 2009

Κατάληψη στην Εθνική Λυρική Σκηνή


Σήμερα τη νύχτα ξεκίνησε μια κατάληψη στην Εθνική Λυρική Σκηνή. Όπως διαβάζουμε και από το μπλογκ η κατάληψη γίνεται σα συνέχεια της εξέγερσης του Δεκεμβρίου, από πολίτες, όχι απαραίτητα του χώρου της Λυρικής Σκηνής ή της κλασσικής μουσικής.

Στο μπλογκ, στην αιτιολόγηση της κατάληψης παρατίθενται μια σειρά από ιστορικά γεγονότα που έχουν να κάνουν με κοινωνικούς αγώνες των τελευταίων πενήντα χρόνων στη χώρα μας και τη στάση που κράτησε η Λυρική Σκηνή τις ημέρες των γεγονότων εκείνων. Η αντιπαράθεση ιστορικών γεγονότων με τις αντίστοιχες πρεμιέρες εκείνης της περιόδου της Λυρικής Σκηνής δεν ξέρω με ποιο τρόπο μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως επιχείρημα από τα μέλη της κατάληψης για να αιτιολογήσει τους λόγους που τους ώθησαν να καταλάβουν το κτήριο της Κρατικής μας Όπερας.

Και εδώ θέλω να πω ένα απλό πράγμα: Θεωρώ ότι η Τέχνη με τις όποιες ιδιομορφίες έχει καθεμιά μορφή της, δεν πρέπει να απέχει από τους κοινωνικούς αγώνες. Η Τέχνη, όπως και κάθε εκδήλωση της ζωής, είναι αποτέλεσμα της ζωής της ίδιας. Κατά συνέπεια, όσο και να προσπαθήσει κάποιος, καλλιτέχνης ή απλός θεατής ή ακροατής, να κλείσει τα αυτιά και τα μάτια του για να αποφύγει να ακούσει αυτό που γίνεται δίπλα του, αν αυτό είναι αρκετά δυνατό δε θα μπορέσει να το αγνοήσει.

Η Εθνική Λυρική Σκηνή και οι καλλιτέχνες της όπερας, στους οποίους έχω την τιμή να ανήκω, είναι αλήθεια ότι δεν διακρίνονται για την οξεία πολιτική τους σκέψη και για τη βαθειά τους πολιτικοποίηση. Και αυτό έχει βαθειές ρίζες ιστορικές.

Το οικοδόμημα της δυτικής κλασσικής μουσικής αλλά και της όπερας αναπτύχθηκε κυρίως σε προηγούμενους αιώνες, όπου οι κοινωνικοί αγώνες δεν ήταν τόσο ανεπτυγμένοι, ή τόσο ισχυροί. Οι μουσικοί πάντα, για να τη βγάλουν καθαρή και να επιβιώσουν, αναζητούσαν μια θέση δίπλα σε ένα βασιλιά ή έναν πλούσιο, που για λόγους γοήτρου τούς προσελάμβανε για να γράφουν μουσική μόνο γι αυτόν. Χαρακτηριστικό παράδειγμα ο Josef Haydn, από τους λίγους μουσικούς που κατόρθωσαν να ζήσουν μια ζωή ισσοροπημένη και όχι πνιγμένοι στα χρέη, όπως ο μεγάλος φίλος και σύγχρονός του Wolfgang Amadeus Mozart.

Η μουσική και κυρίως η όπερα ήταν πάντα συνδεδεμένη με τους οικονομικά ισχυρούς. Και γι αυτό υπήρχε ένας πολύ σημαντικός λόγος: Η όπερα, όπως ενδεχομένως και το σινεμά είναι μια πάρα πολύ ακριβή τέχνη. Όμως η όπερα, όπως και το σινεμά, δεν είναι μια ελιτίστικη τέχνη όπως ενδεχομένως πιστεύει πολύς κόσμος και με το ποστ του ενδεχομένως το μπλογκ της κατάληψης αφήνει να διαφανεί.

Στις χώρες της κεντρικής και νότιας Ευρώπης η όπερα είναι ένα λαϊκό είδος, κάτι σαν το λαϊκό θέατρο και οι άνθρωποι παθιάζονται με αυτό. Στην Αυστρία αν κάποιος ασχημονήσει πάνω σε ένα έργο του εθνικού τους συνθέτη, του Mozart, το θέμα γίνεται πρωτοσέλιδο και οι καλλιτέχνες της όπερας είναι κάτι σα ροκ σταρ. Το ίδιο και στη Γερμανία, αλλά και στην Ιταλία και λιγότερο στην Ισπανία και τη Γαλλία ή την Αγγλία.

Στην Ελλάδα η όπερα είναι ένα ας πούμε ξενόφερτο είδος. Κι αυτό γιατί την εποχή που αναπτυσσόταν, από την Αναγέννηση και μετά, ο Ελλαδικός χώρος ήταν κάτω από την τουρκική κατοχή και άρα είχαμε την επιρροή του ανατολίτικου τρόπου σκέψης περισσότερο και κυρίως στη μουσική. Όμως, παρά το γεγονός ότι το είδος είναι ξενόφερτο, έχει πολύ μεγάλη λαϊκή αποδοχή.

Οι Έλληνες ως λαός αγαπάμε πολύ τη μελωδία και κυρίως τη μεσογειακή Ιταλική μελωδία, ας πούμε το Ιταλικό belcanto, το ωραίο τραγούδι όπως λέει και η λέξη στα Ιταλικά. Γι αυτό και πολύς κόσμος, όχι απαραίτητα πλούσιος ή μορφωμένος μουσικά συρρέει στη Λυρική Σκηνή για να ακούσει τα αγαπημένα του έργα από τους Έλληνες και ξένους καλλιτέχνες. Αυτό δεν σημαίνει ότι συμφωνούν με την άποψη της άρχουσας τάξης, ή ότι χαίρονται όταν τα κινήματα καταπνίγονται.

Απλά πηγαίνουν εκεί γιατί αποζητούν λίγη ομορφιά. Και αυτό παρέχει η όπερα στην κοινωνία: Ομορφιά. Η ανάγκη για λίγη ομορφιά σε αυτόν τον άσχημο κόσμο που ζούμε, είναι αυτή που δημιούργησε την ανάγκη γι αυτή τη μορφή τέχνης. Και είναι και αυτή η ίδια η ανάγκη που συνεχίζει να τη συντηρεί. Σε μια παράσταση όπερας κάποιος ξεχνάει για λίγο την καθημερινότητα αλλά έρχεται αντιμέτωπος με ζητήματα προσωπικά, υπαρξιακά, που έχουν να κάνουν με την ουσία της ύπαρξης, όπως είναι ο έρωτας και ο θάνατος. Και τα κοινωνικά κινήματα, ναι! Ένας από τους πιο πολιτικοποιημένους συνθέτες υπήρξε ο Μπετόβεν του οποίου η όπερα Fidelio, εκτός από ένα αριστούργημα της τέχνης, είναι και ένα από τα πιο πολιτικοποιημένα έργα της κλασσικής μουσικής.

Για να τελειώνουμε: Συμφωνώ με την κατάληψη ως μορφή αγώνα. Μας δίνει τη δυνατότητα να συζητήσουμε μια σειρά ζητήματα που παρά το γεγονός ότι είναι σημαντικά, δε μας απασχολούν και τόσο το τελευταίο διάστημα, όπως η σχέση τέχνης και κοινωνικών αγώνων.

Το να αιτιολογεί την κατάληψη κάποιος όμως λοιδορώντας συλλήβδην το χώρο της όπερας και των καλλιτεχνών της ως αρωγούς στα σχέδια της άρχουσας τάξης και των εκπροσώπων της δείχνει πρώτα από όλα ότι είναι ανιστόρητος και έχει πλήρη άγνοια του χώρου.

Θα είμαι εκεί για να συζητήσουμε όλοι μαζί. Αν είστε καλλιτέχνες ή όχι το ίδιο κάνει. Ελάτε όλοι από κει.

Για το τέλος ένα κομμάτι από το Fidelio από το μεγάλο τενόρο James King.

34 σχόλια:

JustAnotherGoneOff είπε...

Ωραία, κάνουν κατάληψη σε ένα χώρο που έχει φοβερές οικονομικές δυσκολίες, κακό συνδικαλισμό και απαράδεκτη πολιτική διαχείριση. Τρομερή επιτυχία!

Γράφουν σε ένα σημείο:
Όταν δολοφονήθηκε ο Μιχάλης Καλτεζάς, όποτε εκπυρσοκροτούν περίστροφα αστυνομικών, την ημέρα που ανάγκασαν την Κ. Κούνεβα να πιεί βιτριόλι, τις ημέρες που οποιοσδήποτε μπάτσος παίρνει την διαταγή να χτυπήσει διαδηλωτές, τις βραδιές που οι συλληφθέντες της εξέγερσης του Δεκέμβρη είναι ακόμα στις φυλακές, την στιγμή που οποιοσδήποτε μαθαίνει ότι χάνει την δουλειά του, η Λυρική προσφέρει στο κοινό της διαφυγή και στην κοινωνία μιά καθησυχαστική εικόνα ευμάρειας.

Ενώ τα θέατρα του Λαζόπουλου και του Σεφερλή δεν πιάνονται, επειδή ΔΕΝ προσφέρουν στο κοινό τους διαφυγή και στην κοινωνία μιά καθησυχαστική εικόνα ευμάρειας. Αλλιώς θα στέλνανε τα ΜΑΤ. Τέλος πάντων, αποδεικνύεται ότι η ηλιθιότητα είναι αήττητη.

Συγνώμη για το ύφος μου, αλλά αυτού του είδους οι καταλήψεις είναι "εκ τους ασφαλούς" γιατί έχουν ελάχιστη επίδραση λόγω της μικρής εμβέλειας των χώρων τους.

Τζάμπα και χαβαλέ επανάσταση κάνουν, λυπάμαι που το λέω.

JustAnotherGoneOff είπε...

Επίσης, μία διευκρίνιση να κάνω. Γράφεις:

Οι μουσικοί πάντα, για να τη βγάλουν καθαρή και να επιβιώσουν, αναζητούσαν μια θέση δίπλα σε ένα βασιλιά ή έναν πλούσιο, που για λόγους γοήτρου τούς προσελάμβανε για να γράφουν μουσική μόνο γι αυτόν.

Λχ, ο Χάυντν και ο Μότσαρτ που αναφέρεις, αλλά και ο Μπετόβεν (βαρώνος Μπρούνσβικ, κόμης Εστερχάζι, φον Φρηζ κ.α.) όπως και ο αχάριστος Βάγκνερ (Λουδοβίκος της Βαυαρίας αλλά και οι άπειροι δανειστές του Ριχάρδου που δεν έβλεπαν τα λεφτά πίσω). Ο λόγος είναι σχετικά απλός, η μουσική αλλά και γενικότερα η καλλιτεχνική παραγωγή εκείνες τις εποχές μπορούσε να αναπτυχτεί κάτω από τις χορηγίες της αριστοκρατίας, όπως και από την δυτική Εκκλησία από πιο πριν (χαρακτηριστική περίπτωση ο Μπαχ). Δεν υπήρχε τότε η αντίληψη της κρατικής ενίσχυσης και προστασίας, πράγμα που συνέβη και εντατικοποιήθηκε μετά τον Β' ΠΠ.

Η υποβάθμιση της καλλιτεχνικής παραγωγής, για να μην την αποκαλέσω θεαματική πτώση, συμβαίνει όταν η κρατική παρέμβαση προσπαθεί να ελέγξει τον δημιουργό καθιστώντας τον όμηρο από την οικονομική εξάρτηση. Γι αυτό το λόγο οι ιδιωτικές χορηγίες έχουν γίνει εξαιρετικά φειδωλές όσο κι ελάχιστες, καθώς δεν δίνονται και καθαρά κίνητρα για φοροαπαλλαγές.

Το παράδειγμα των Κρατικών Θεάτρων είναι ενδεικτικό, χώροι όπου τους μαστίζει η πολιτική διαφθορά και ο κακός συνδικαλισμός δεν έχουν σχέση, τελικά, με την Τέχνη.

JustAnotherGoneOff είπε...

Και στα Κρατικά Θέατρα να δω πραγματικές καταλήψεις, τη Λυρική βρήκαν, το φτωχότερο αποπαίδι της νεοελληνικής πολιτιστικής κουλτούρας;

Ανώνυμος είπε...

mia katalipsi xoris kanena nohma!
h lyrikh skhnh einai apo ta liga pramata poy prospferoyn kati se ayton ton topo!

ATHENA είπε...

ΘΑ ΤΟΥΣ ΠΑΡΑΔΕΧΟΜΟΥΝ ΑΝ ΕΚΑΝΑΝ ΚΑΤΑΛΗΨΗ ΔΙΕΚΔΙΚΟΝΤΑΣ ΝΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΟΥΝ ΜΙΑ ΔΙΚΗ ΤΟΥΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ.

Trip είπε...

Πάντως, Ηνίοχε, χαίρομαι να σε διαβάζω βρε παιδάκι μου κι ας μη σκαμπάζω γρι από όπερα και κλασσική μουσική...

Παιδιά, ο Ηνίοχος λέει και το αυτονόητο. Όλες αυτές οι ενστάσεις θα ήταν πολύ ουσιαστικό να συζητηθούν ψύχραιμα με τους καταληψίες. Για να βγει κάτι χρήσιμο από αυτήν την κίνηση, εν τέλει.

hnioxos είπε...

Παιδιά για να ξεκαθαρίσω τη θέση μου: Είμαι υπέρ της κατάληψης και πολύ καλά έκαναν και την έκαναν. Απλά αυτό που με ενοχλεί είναι ότι μέσα από το ποστ τους διαφαίνεται ότι επιτίθενται σε ολόκληρο το χώρο της όπερας. Η Λυρική ότι και να είναι, είναι ένας χώρος πολιτισμού και επειδή ξλερω πολύ καλά τι γίνεται εκεί μέσα και ειδικά τελευταία, η κατάσταση βρωμάει από την κορυφή μέχρι τα νύχια. Και όσον αφορά την άρχουσα τάξη αν ενοχλείται από την κατάληψη στη Λυρική Σκηνή παρά σε κάποιο άλλο θέατρο, προσωπική μου γνώμη είναι ότι η Λυρική είναι ένα πρώτης τάξεως θέατρο και μάλιστα ο χώρος της όπερας αυτή τη στιγμή στην Ελλάδα είναι ο χώρος όπου διακινείται το περισσότερο χρήμα από οπουδήποτε αλλού. Μην ξεχνάτε το 450 εκατομμυρίων ευρώ σχέδιο του Ιδρύματος Νιάρχου για την κατασκευή του καινούργιου κτηρίου στο Φάληρο. Επίσης είναι οι παχυλές επιδοτήσεις της Ε.Ε. Και επειδή γίνονται όλα αυτά και μάλιστα στην πλάτη των Ελλήνων πολιτών, που δεν έχουν βέβαια καμμία πληροφόρηση, ενώ στην ουσία είναι αυτοί που πληρώνουν μέσα από τους φόρους τους τα πάντα, είναι καλό που γίνεται η κατάληψη στη Λυρική, όπως ξαναείπα φέρνει ξανά στην επιφάνεια όλα τα προβλήματα της Κρατικής μας όπερας τα οποία χρονίζουν αλλά κανένας δεν αποφασίζει να κάνει κάτι.

hnioxos είπε...

trip μου σε ευχαριστώ πολύ! Γι αυτό που γράφεις στο σχόλιο νομίζω ότι το προηγούμενο σχόλιό μου σε καλύπτει. Δυστυχώς σήμερα δε μπόρεσα να κατέβω στην κατάληψη, είχαν συνέλευση στις 9μμ, αλλά αύριο θα το κάνω. Ελάτε και όσοι άλλοι γουστάρετε. Ενημερωθείτε και από το μπλογκ τους με το λινκ που έχω βάλει στο ποστ μου και ελάτε. Θα είναι και μια ευκαιρία να γνωριστούμε

Ανώνυμος είπε...

Αλήθεια πόσοι πολίτες γνωρίζουν τα ποσά που δίνει (καλώς) το ΥΠΠΟ κάθε χρόνο στην ΕΛΣ
(18-20 μύρια Ευρά)?

PALOUKI LOUK είπε...

θα συμφωνησω και με τον ανωνυμο παρολο που δεν συμφωνω με την ανωνυμια του οπως και με τον justanothergoneoff, καταρχας στην καταληψη της λυρικης ΔΕΝ ειδα εργαζομενους της λυρικης εκει - πραγμα που με εβαλε σε υποψιες,οπως επισης το ιδιο μου ειπαν 2 εργαζομενοι οπου δεν πατησαν καν εκει ουτε αρκετοι απο τους συναδελφους τους!

καταδευτερον ηνιοχε νομιζω οτι μας ενδιαφερει πιο πολυ το γεγονος της καταληψης απο το εαν ανηκεις η οχι στον χωρο πραγμα που υπενθιμιζεις συνεχεια στο κειμενο σου ειτε αμεσα ειτε με δυσνοητη ορολογια και μουσικους ορους!

επισης θελω να υπενθυμισω οτι πραγματι μπορει να γινονται υπεξερεσεις και οτι πραγματι καποια ποστα να ειναι κατω απο την πολιτικη ματια του εκαστοτε υπ.πο. αλλα ρε γαμωτο η λυρικη ορχηστρα ειναι το μοναδικο κομματι του πολιτισμου μας οπου προσφερει κατι τοσο δυνατο,η καταληψη του μου θυμιζει τον κακλαμανη οπου εκοψε το παρκο -ειναι πνευμονας πολιτισμου, θα προτεινα στους διαδηλωτες να εκαναν καταληψη στο υπ.πο. η καπου αλλου - τα αιτηματα πραγματι τα δεχομαι αλλα οχι την καταληψη διοτι στερει απο ολους μας κατι...
Πιο σημαντικη και αποδεκτη απο μεγαλυτερη μεριδα κοσμου και μμε ηταν η κινηση οπου εγινε στο μεγαρο και μαλιστα εμαθα οτι την αποδεντηκε και ο μαεστρος εκεινη την στιγμη!
σημασια εχει οι κινησεις που γινονται να εχουν στρατηγικη σημασια και επικοινωνιακα να "κερδιζουν" κοσμο με το μερος μας - οχι οπως παντα να χανουμε το δικιο μας!

TRIP είπε...

@ Ηνίοχε, το κατάλαβα πως δεν είσαι εναντίον της κατάληψης! Νομίζω πως φαίνεται και στο ποστ σου.
Οτι υπάρχει μια προκατάληψη απέναντι στους καλλιτέχνες εν γένει, από μεγάλο κομμάτι του "χώρου" είναι αλήθεια. Οι περισσότεροι εξομοιώνουν αδίκως, αυτούς που απλά καταφέρνουν να ζούν από την τέχνη τους, με τα "γκλαμουράτα" ονόματα των γκαλερί.

@ Παιδία, όσοι δε συμφωνείτε με την κίνηση, σκεφτείτε πως χωρίς την κατάληψη μερικά πράγματα θα μείνουν άγνωστα. Ας πούμε, κι εγώ πρώτη φορά ακούω για τα προβλήματα της Λυρικής, τα ποσά των επιδοτήσεων, τα σχέδια του Ιδρύματος Νιάρχου κλπ.
Άν δεν ανακινηθούν και τώρα, τότε πότε?
Το ότι δεν υπάρχει συμμετοχή από εργαζομένους, μόνο με ενημέρωσή τους μπορεί να λυθεί και παρακινώντας τους να έχουν συμμετοχή στις συλλογικές διαδικασίες της κατάληψης.

@ Βρε JAGO, και τα Πανεπιστήμια είναι χώροι με "φοβερές οικονομικές δυσκολίες, κακό συνδικαλισμό και απαράδεκτη πολιτική διαχείριση". Τα καταλαμβάνουμε όμως, ακριβώς για τους λόγους αυτούς, για να βοηθήσουμε άν μπορούμε, να αποκτήσουν νέα δυναμική.

@ Άθενς, φαντάζομαι οτι μπορεί να δούμε και τέτοιες κινήσεις. Τί στο καλό!
Δώστους λίγο χρόνο...

TRIP είπε...

Παιδιά (όχι παιδία).
:(

PALOUKI LOUK είπε...

@τριπ
συμφωνω και παρασυμφωνω με τα αιτηματα και στο γραφω ηδη απο πανω,το οτι δεν ειναι οι εργαζομενοι εκει κατι μου κανει!
επισης νομιζω οτι η λυρικη ειναι θεσμος πλεον και τους θεσμους δεν τους ακουμπας γιατι προσφερουν εστω και ετσι - συμφωνω να εβγαινε ενα πανο στο διαλλειμα στην σκηνη,να μοιραζοταν εντυπο υλικο, συμφωνω να γινει καταληψη στο υππο, συμφωνω με την εννοια της καταληψης γενικα αλλα δεν εδω νομιζω οτι περισσοτερο κακο κανει παρα καλο!
επισης χαιρομαι οτι καποιοι εναντιωνονται στην διαφθορα και την σηψη του συστηματος.ας ελπισουμε οτι θα βγει κατι καλο διοτι θα απογοητευτω πολυ εαν καταληξει σε φιασκο η καταληψη.

hnioxos είπε...

Λοιπόν το αν κάνει καλό ή κακό η κατάληψη της Λυρικής Σκηνής φαίνεται ήδη από τα σχόλια του ποστ. Από ό,τι βλέπω παίδες έχει κινητοποιήσει όλους εσάς που γράφετε σχόλια και ακόμα περισσότερους που τα διαβάζουν χωρίς να γράφουν.

Τώρα, επί της ουσίας: Η κατάληψη της Λυρικής έχει γίνει ΚΑΙ από εργαζόμενους. Επίτρεψέ μου Παλούκι να ξέρω καλύτερα από σένα γι αυτό το θέμα. Το αν συμμετέχουν και άλλοι ποσώς με ενδιαφέρει. Είναι μια κατάληψη ανοιχτή στον κόσμο και το σημαντικό είναι να συμμετέχουμε όσο το δυνατό περισσότεροι. Μέσα από τη συμμετοχή μας θα βγει το οτιδήποτε καλό. Η Λυρική λοιπόν έχει τεράστια προβλήματα, τα οποία έχουν να κάνουν με μια ροή χρημάτων που κανείς δε γνωρίζει πού πηγαίνουν. Τα χρήματα αυτά είναι πολύ λιγότερα από τα 18-20 εκατομμύρια ευρώ τα οποία αναφέρονται. Τόσα παίρνει το Μέγαρο και είναι τα περισσότερα που δίνονται για πολιτιστική επιχορήγηση στην Ελλάδα σήμερα. Όμως ακόμα και με αυτά που παίρνει δεν υπάρχει διαφάνεια πού πηγαίνουν. Εδώ και καιρό υπάρχει ένα εμπάργκο στη συμμετοχή Ελλήνων τραγουδιστών στο θέατρο. Και αυτό είναι απορίας άξιο καθώς και πολλοί Έλληνες τραγουδιστές υπάρχουν που κάνουν διεθνείς καριέρες αυτή τη στιγμή και άξιοι να ανταπεξέλθουν στις απαιτήσεις του θεάτρου είναι. Όμως αυτοί δεν τραγουδούν. Προτιμούνται διάφοροι ξένοι, οι οποίοι πολλές φορές είναι υποδεέστεροι. Και αυτό γιατί; Μα απλούστατα γιατί εξυπηρετούνται υποχρεώσεις με ατζέντηδες του εξωτερικού. Μπορεί να πω και άλλα επάνω σε αυτό, αλλά είναι ένα απλό θέμα ενδεικτικό.
Επίσης διαφωνώ με την αντιμετώπιση που έχετε κάποιοι απέναντι στη Λυρική Σκηνή. Η Λύρική Σκηνή είναι ένας πολιτιστικός οργανισμός και πρέπει να κρίνεται εκ του αποτελέσματος και της ποιότητας των παραστάσεων που προσφέρει. Άρα την ακουμπάς και την παραακουμπάς.

Αυτά τα λίγα εδώ και μια παράκληση: Παλούκι μη μού τη λες συνέχεια, φτάνει. Γράφω αυτά που αισθάνομαι και το γεγονός ότι είμαι του χώρου μπορεί να μην ενδιαφέρει εσένα αλλά ενδιαφέρει εμένα να το πω. Όσο για τους μουσικούς όρους προσπάθησα να χρησιμοποιήσω όσο το δυνατόν λιγότερους για να μην κουράσω, αλλά διάολε ένα κείμενο που αναφέρεται στη μουσική δε θα μπορούσε να μην τους περιλαμβάνει.

TRIP είπε...

Λοιπόν, στο μπλογκ της κατάληψης, αναρτήθηκαν ήδη οι αυριανές εκδηλώσεις, που είναι πολλές, ενδιαφέρουσες και συνεχείς.
Επίσης, πόσες φορές έχει ο καθένας την ευκαιρία να δεί μια παράσταση στη Λυρική και να μην τα ακουμπήσει χοντρά?
Εγώ αυτό το λέω πολιτισμό και μάλιστα αδιαμεσολάβητο.

PALOUKI LOUK είπε...

.....................!
κανενα σχολιο ΞΕΦΤΙΛΑ

ATHENA είπε...

ΛΟΥΚ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΛΟΓΟΣ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΑΓΕΝΗΣ

ΘΕΩΡΩ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΠΑΡΕΑ ΚΑΠΟΙΟΝ ΤΟΥ ΧΩΡΟΥ ΠΟΥ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΠΡΟΩΠΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΚΑΙ ΚΑΤΑΤΑΣΕΙΣ ΚΑΛΛΙΤΕΡΑ ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ ΝΑ ΜΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΝΕΙ.

ΟΣΟ ΓΙΑ ΔΥΣΝΟΗΤΟΥ ΟΡΟΥΣ ΔΕΝ ΕΙΔΑ ΚΑΝΕΝΑΝ ΚΑΙ ΘΕΩΡΩ ΠΑΡΑΛΟΓΟ ΝΑ ΖΗΤΑΜΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΛΛΟΝ ΝΑ ΦΤΩΧΥΝΕΙ ΤΗ ΓΛΩΣΣΑ ΤΟΥ ΑΝΤΙ ΝΑ ΑΡΠΑΞΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΝΑ ΠΛΟΥΤΙΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΜΑΣ...

TRIP είπε...

Καλό μου Παλούκι, ποιό είναι ξεφτίλα?
Τα μαθήματα ακροβατικών, με επέκταση στο δρόμο? Η παράσταση χορού? Τα μαθήματα σύγχρονου χορού? Η γενική συνέλευση? Η προβολή για την εξέγερση ή το βραδυνό μουσικό σχήμα?

Δε σε καταλαβαίνω.
Λες οτι συμφωνείς με τις καταλήψεις, αλλά όχι σε σημεία-θεσμούς.
Μα οι καταλήψεις έχουν μεγαλύτερο νόημα, ακριβώς σε κτίρια με μια θεσμική βαρύτητα. Το Πανεπιστήμιο, τα Δημαρχεία, τα Υπουργεία, η Βουλή, οι Δημόσιοι πολιτιστικοί χώροι, η Δημόσια Τηλεόραση, είναι τέτοια κτίρια.

Υπάρχουν δύο ειδών καταλήψεις.
α) Οι συμβολικές, βραχύβιες και κάπως ακτιβιστικές, που γίνονται για
-παρουσίαση θέσεων, ένδειξη αλληλεγγύης, μοίρασμα ενημερωτικών φυλλαδίων κλπ
-διαμαρτυρία για κάποια άδικη πράξη
-ασκηση πίεσης για συνάντηση με ιθύνοντες και ικανοποίηση αιτημάτων
β) Οι πιο μακροχρόνιες καταλήψεις που εξυπηρετούν όλους τους παραπάνω σκοπούς, αλλά προσπαθούν επίσης να
-δημιουργήσουν σταθερή βάση συναντήσεων, συζητήσεων και λήψης αποφάσεων για περαιτέρω δράσεις (συνεχείς λαϊκές συνελεύσεις)
-επανοικειοποιηθούν δημόσιους χώρους και να επαναπροσδιορίσουν το νόημά τους, με όσο το δυνατόν ευρύτερη συμμετοχή στο δημιουργικό πρόγραμμα.
Η Κατάληψη της Λυρικής εντάσσεται στην δεύτερη κατηγορία.

Φυσικά οι καταληψίες πρέπει να σεβαστούν το χώρο. Φυσικά πρέπει να τον περιφρουρήσουν από προβοκατόρικες ενέργειες και βανδαλισμούς. Φυσικά πρέπει να καλέσουν τον κόσμο για συμμετοχή. Φυσικά πρέπει να χρησιμοποιηθεί η σκηνή-όπως και γίνεται-για πολιτιστικές και καλλιτεχνικές εκδηλώσεις. Δε βλέπω κανένα κακό σε όλα αυτα. Αντιθέτως.

Jimmy Kane είπε...

Προφανώς δεν είναι κανένας μας απο εδώ στην κατάληψη (ενεργά) και δεν μου φαίνεται σωστό να τους σχολιάζουμε. Για να πήραν το θάρρος και την αυθύνη για αυτή την κατάληψη έχουν και κάτι να πούν και κάτι να κάνουν. Ασ μην συνδέουμε τις καταλήψεις με τα άσχημα γεγονότα...

Και πιστέψτε με αν γίνει επέμβαση της αστυνομίας σίγουρα θα γίνοουν άσχημα γεγονότα, και θα ήταν παράλογο να μην γινόταν.

PALOUKI LOUK είπε...

@τριπ
ξεφτιλα ειναι καποιος να λεει κατι απλα για να το πει και να κανει εντυπωσεις!
ξεφτιλα ειναι καποιος να προσπαθει να δειξει κατι εδωμεσα ενω εξω να ειναι καποιος αλλος!
ξεφτιλα ειναι να ζεις εδωμεσα και οχι εξω!
οσον αφορα την καταληψη της λυρικης ειμαι υπερ της καταληψης αλλα οχι σαν καταληψη αλλα σαν βημα!ειναι η πρωτη φορα οπου μπαινουμε σε κατι τετοιο πρεπει να βγαλουμε κατι μεσα απο αυτο ο εν λογω χωρος προσφερεται στο να ακουμπησουμε την κοινη γνωμη !!!

fakilas είπε...

Δε με θεωρω ειδικο... σε τιποτα περα απο τη ζωη μου.

αντι της λυρικης θα ηταν αλλο κτηριο που συμβολιζει "πολιτισμο".

Αντιλαμβανομαι μια οποιαδηποτε κινηση καταληψης δημοσιου χωρου αυτον τον καιρο -που η νοημοσυνη μας προσβαλλεται τα μεγιστα- καθηκον καθε υγειους ανθρωπου.

Η πρωταρχικη αναγκη μας ειναι να ξαναορισουμε το τι ειμαστε μεταξυ μας οι ανθρωποι. (εχθροι, φιλοι, αγνωστοι ,αδιαφοροι, συμπνεοντες... τι?)
με καποιους εισαι κατι, με καποιους αλλους, κατι αλλο.
ε, με αυτους που εχουμε κοινο παρονομαστη την αναγκη αμεσης επικοινωνιας, συνδημιουργιας και αναπροσδιορισμο του πολιτισμου, τα λεμε ηδη στη λυρικη, αν κατι αλλο μας ενωνει στην ενεργη δραση τοτε καπου αλλου στην τοπικη συλλογικη δραση.( ειτε ειναι συνδικαλισμος, ειτε ειναι προστασια περιβαλλοντος, ειτε ειναι αντιθεση στις αυθερεσειες των ανθρωπων της εξουσιας.)
δε μπορουν ολοι να μετεχουν λογω διαφορων κολληματων. Η αλληλεγγυη ομως, ειναι κατι που δεν γνωριζει αποσταση, μονο αισθημα δικαιοσυνης.

αν κατι μας αφησε ο δεκεμβρης, ειναι η αναγκη μας να γνωριστουμε μεταξυ μας οι ανθρωποι που τους ενδιαφερει να ζησουν υγειως. Για τους αλλους ("ανθρωποηδεις") εχω αρχισει προσωπικα να χανω το ενδιαφερον μου... αφου ετσι κιαλλιως θα ζουν στη φουσκα του ατομικισμου τους και επομενως μη-εχοντας κοινωνικη συνδιαλλαγη (και επομενως συνειδηση) απλα δεν υπαρχουν ουσιαστικα, και αρα δε με αφορουν.

μακαρι σε καθε γειτονια να ξεπηδισουν πρωτοβουλιες, που να μπορεσουν να πλαισιωσουν τους ανθρωπους που εχουν αναγκη για ουσιαστικη επαφη με τον συνανθρωπο και επομενος να δημιουργησουν ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ!

πολιτισμο ! οχι θεωρειες για το πως πρεπει να ειναι ο πολιτισμος. ουτε αυτον τον πολιτισμο του βιτριολι και της φυλακισης ανθρωπων που διεκδικουν τα αυτονοητα, ή τον πολιτισμο της καταστροφης του περιβαλλοντος!

το πιο ευκολο φιλοι μου ειναι να κατακρινουμε και να γκρεμιζουμε... ειναι απο ευκολο εως γελοιο.
το θεμα ειναι να δημιουργησουμε πλεον, πανω στα αποκαιδια. και ο "πολιτισμος" του ατομικισμου ειναι αποκαιδια για εμας που θελουμε να ζησουμε, να συνδιαλαγουμε, να γνωριστουμε και να κοιταχτουμε στα ματια ως συνανθρωποι!

ευχομαι σολους να ειδωθουμε καποια στιγμη αργα η γρηγορα.

οσον αφορα τα ασχημα περιστατικα καταληψεων, ειναι αξιοθαυμαστο, το οτι παρολη την κοσμοσυροη, εχθες, περιοριστικαν τα περιστατικα , σε φραστικα "επισοδεια" αναμεσα σε θερμοκεφαλους και ατομα περιφρουρισης του χωρου. οι αρχικοι "καταληψιες" δινουν χωρο στη συνελευση η οποια εξασφαλιζει την αυτοοργανωση, και ειναι συγκινιτικο, ποσοι ενεργοποιηθηκαν για να συμβαλλουν στην οργανωση ...

η ελατε και εσεις, η δημιουργηστε και εσεις συνθηκες ΖΩΗΣ και οχι επιβιωσης!

καλη συνεχεια σε ολους.

hnioxos είπε...

Λοιπόν έχω κι εγώ να πω μερικά πράγματα εδώ:
Κατ' αρχάς να πω σε όλους ότι με τον Παλούκι γνωριζόμαστε εδώ και αρκετό καιρό, είμαστε καλοί φίλοι πολύ πριν γίνουμε και οι δύο μπλόγκερς. Μάλιστα θα έλεγα ότι η ενασχόλησή μας και των δύο με το μπλόγκινγκ βγάζει αντιθέσεις που έχουν να κάνουν με διαφορές του χαρακτήρα. Από τη μεριά μου όταν λέγεται κάτι που αναφέρεται σε μένα δημόσια και αιτιολογείται με κάποιον τρόπο δε μπορώ να μην απαντήσω αρκεί να μην είναι απλά υβριστικό. Τώρα όσον αφορά το ότι λέω κάτι που το λέω μόνο για να προκαλέσω εντυπώσεις, αυτό δεν ισχύει καθόλου. Αντίθετα ό,τι λέω είναι αυτό που εκείνη τη στιγμή αισθάνομαι. Και σε όποιον αρέσει. Δε διεκδικώ το αλάθητο του πάπα αλλά αντίθετα επιζητώ το διάλογο και την αντιπαράθεση απόψεων με επιχειρήματα. Πολλές φορές μπορεί κι εγώ να είμαι υπερβολικός. Ό,τι λέω όμως έχει να κάνει με τη συγκεκριμένη άποψη και όχι με αυτόν που την εκφράζει. Τους περισσότερους από εσάς δε σας γνωρίζω ούτε με γνωρίζετε και άρα δεν έχω με κανέναν προσωπικά.
Τώρα το ότι είμαι εδώ μέσα κάποιος και έξω κάποιος άλλος δεν ισχύει τουλάχιστον όσο αφορά εμένα με τίποτα. Αν με συναντήσετε έξω στο δρόμο, που ελπίζω κάποια στιγμή να συμβεί με όλους εσάς, θα σας πω αυτά που λέω και εδώ μέσα. Και πολύ περισσότερα ίσως, καθότι είμαι και παρλαπίπας και μιλάω πολύ. Όποιος θέλει, και αυτό είναι μια πρόσκληση, να με γνωρίσει μπορεί να μου στείλει μέιλ και θα κανονίσουμε μια συνάντηση. Δε με ενδιαφέρει η ανωνυμία, γιατί απλούστατα δε έχω τίποτα να κρύψω. Φαντάζομαι όμως ότι ο Παλούκι αναφέρεται στην προσωπική μου συμπεριφορά απέναντί του, που, είναι αλήθεια, ίσως εδώ να είναι πιο αυστηρή και πιο απρόσωπη. Αυτό βεβαίως δεν έχει να κάνει ούτε με την εκτίμηση που τρέφω απέναντί σου Παλούκι, ούτε με τα συναισθήματά μου για το άτομό σου. Έχει να κάνει μάλλον με την αντίθεσή μου ενδεχομένως με κάποια άποψή σου με την οποία διαφωνώ. Κακώς λοιπόν νευριάζεις και μού επιτίθεσαι. Όμως όταν η επίθεση γίνεται δημόσια εγώ έχω την υποχρέωση να απαντήσω. Αυτά τα γράφω σαν υποχρέωση απέναντι σε όλους εσάς που παρακολουθείτε το μπλογκ για να βάλω λίγο τα πράγματα στη θέση τους.

Τώρα στα σχόλια επί της ουσίας: Η κατάληψη στη Λυρική αυτή τη στιγμή έχει πάρει μια μορφή με την οποία διαφωνώ. Δηλαδή έχει επικεντρωθεί σε ζητήματα γενικά, τα οποία δεν αφορούν στενά τη Λυρική Σκηνή και εμάς τους άμεσα ή έμμεσα εργαζόμενους. Η αλληλεγγύη στην Κωνσταντίνα Κούνεβα και στους συλληφθέντες από τις δυνάμεις καταστολής της εξέγερσης του Δεκέμβρη, είναι ένα γενικό αίτημα, το οποίο αυτή τη στιγμή δε συνδέεται άμεσα με το συγκεκριμένο χώρο της κατάληψης. Η Λυρική Σκηνή είναι ένας οργανισμός που έχει πάρα πολλούς εργαζόμενους σε διάφορα πόστα οι οποίοι στη συντριπτική τους πλειοψηφία δυστυχώς δε συμμετέχουν στις συνελεύσεις και στην κατάληψη. Αποτέλεσμα είναι να μην ακούγονται αιτήματα που συνδέονται με τα εργασιακά τους αιτήματα. Όμως είναι απαραίτητο αυτό να συμβεί γιατί αλλιώς η κατάληψη χάνει το νόημα της. Καταλήγει δηλαδή να είναι ένα συγκεκριμένο τσούρμο ανθρώπων οι οποίοι μεταφέρονται στους διάφορους χώρους που γίνονται καταλήψεις πχ. ΕΣΗΕΑ, infocafe στου Ζωγράφου, Ίριδα κλπ. Δεν λαμβάνει δηλαδή μια μαζική μορφή, αλλά απλώς είναι οι ίδιοι άνθρωποι παντού και αυτό αναπόφευκτα τούς περιθωριοποιεί και ευτελίζει τα αιτήματα. Σε αυτό λοιπόν είμαι αντίθετος. Και το εξέφρασα με όποιον τρόπο μπορούσα σήμερα στη συνέλευση. Θα ήθελα αυτό να το δω να αλλάζει, αλλά είμαι απαισιόδοξος καθότι νομίζω η σύνθεση της κατάληψης αυτή τη στιγμή δεν το επιτρέπει.
Επίσης η περιφρούρηση του χώρου είναι πάρα πολύ σημαντική: Για εσάς που δεν έχετε ακόμα περάσει από εκεί θα παρακαλούσα να σεβαστείτε το χώρο όσο το δυνατόν. Αν χαθεί το οτιδήποτε, ή γίνει μια οποιαδήποτε φθορά, αυτό θα είναι πολύ αρνητικό, όχι μόνο για αυτή την κατάληψη αλλά και για το μέλλον οποιωνδήποτε αγωνιστικών κινητοποιήσεων στη Λυρική Σκηνή. Και παρακαλώ ΟΧΙ ΤΣΙΓΑΡΟ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΑΙΘΟΥΣΑ ΤΟΥ ΘΕΑΤΡΟΥ. Αυτή τη στιγμή στο κτήριο της Λυρικής Σκηνής βρίσκονται άνθρωποι που ενδεχομένως ποτέ δεν είχαν πάει εκεί ως θεατές μιας παράστασης και αντιμετώπιζαν το χώρο σκωπτικά ή υπεροπτικά. Άυτό τους κάνει ενδεχομένως να έχουν και μειωμένη ευαισθησία στην περιφρούρησή του. Παρολαυτά είναι σημαντικό ότι συνατιόμαστε έστω κι έτσι. Ακούμε ο ένας τον άλλον, συμφωνούμε ή διαφωνούμε. Αυτή τη στιγμή δε μπορώ να πω με βεβαιότητα αν αυτή η κατάληψη έπρεπε ή δεν έπρεπε να γίνει. Αυτό θα το πω μετά.

PALOUKI LOUK είπε...

ο ηνιοχοσ εγραφε πρωτα:
Η κατάληψη της Λυρικής έχει γίνει ΚΑΙ από εργαζόμενους. Επίτρεψέ μου Παλούκι να ξέρω καλύτερα από σένα γι αυτό το θέμα. Το αν συμμετέχουν και άλλοι ποσώς με ενδιαφέρει.

και μιλωντας μαζι του του λεω πως οχι δεν ειναι ετσι και αυτος με ιδιαιτερη εμπαθεια διαφωνουσε και χρησιμοποιουσε την λεξη εγω ισα με 10 φορες...

χτες λοιπον που ειμασταν κατω και ταυτοποιησε αυτα που του ελεγα τις περασμενες μερες εκανε στροφη 180 μοιρω και εγραψε:
Τώρα στα σχόλια επί της ουσίας: Η κατάληψη στη Λυρική αυτή τη στιγμή έχει πάρει μια μορφή με την οποία διαφωνώ. Δηλαδή έχει επικεντρωθεί σε ζητήματα γενικά, τα οποία δεν αφορούν στενά τη Λυρική Σκηνή και εμάς τους άμεσα ή έμμεσα εργαζόμενους.

τα υπολοιπα σχολια και κριτικες περιτευουν,πραγματι με τον φιλο ηνιοχο γνωριζομαστε και τον αγαπω παρα πολυ αλλα σε καποια πραγματα διαφωνω μαζι του διοτι η προσεγγιση μου ειναι μαλλον διαφορετικη, τωρα για παραδειγμα αναγκαστηκε να δεχτει πλαγιως την προσεγγιση μου διοτι τα ειδε μεσα στην μουρη και απογοητευτηκε, θα μπορουσε να ακουσει αυτα που του ελεγα πριν οτι ειναι αληθινα ποσο μαλλον που ειμαι και φιλος του, και να μην απογοητευτει τοσο!
για αυτο τσαντιστηκα πριν συγνωμμη ζητω για τον χρονο σας και ευχαριστω τον Α.Σ. που ειναι ακομη φιλος μου!

TRIP είπε...

@ Ηνίοχε, νομίζω πως η κατάληψη πρέπει να ασχοληθεί και με τα ειδικότερα θέματα των εργαζομένων της Λυρικής, αλλά και με ζητήματα γενικότερου ενδιαφέροντος. Η χωροταξία της ΛΣ βοηθάει στο να είναι ένα κέντρο αντιπληροφόρησης κυριολεκτικά στην καρδιά της Αθήνας. Είναι κρίμα να μη συμμετέχουν περισσότεροι εργαζόμενοι στις συνελεύσεις. Έτσι δεν θα ακουστεί ποτέ η φωνή τους.
Σε κάθε περίπτωση, μπράβο που είσαι εκεί και το παλεύεις, παρά τους ενδοιασμούς σου.

@ Παλούκι, αλίμονο άν οι άνθρωποι μέναν σκαλωμένοι στις απόψεις τους για λόγους εγωϊστικούς. Εγώ στο έχω ξαναπεί, εκτιμώ περισσότερο αυτούς που έχουν το θάρρος της γνώμης τους και λένε "ναι, αναθεωρώ,ή αρχίζω να επιφυλασσομαι, για αυτόν και αυτόν τον λόγο". Οι αγωνιστικές μορφές είναι ποικίλες και έχουμε κάθε δικαίωμα να αλλάζουμε γνώμη για κάποια δράση, άν στην πορεία διαψεύσει τις προσδοκίες μας.
Βλέπεις ότι κι εσύ συμφώνησες πως ο χώρος της ΛΣ ενδείκνυται ως βάση-βήμα και το ζήτημα είναι να βγεί κάτι και να ακούσει η κοινή γνώμη δυό τρία πράγματα.

Το άν ζει κανείς εδώ μέσα ή έξω, είναι ένα μεγάλο ζήτημα. Φυσικά το "έξω" είναι το καλύτερο. Ο καθένας όμως για χι ψι λόγους, δεν είναι δυνατόν να συμμετέχει σε όλες τις δράσεις. Ακόμα κι άν κάποιος, δεν μπορεί καν να κατέβει στο δρόμο, για λόγους απόστασης, υγείας, οικογενειακούς ή δεν ξέρω και γω τί άλλο, είναι σημαντικό να διαμορφώνει άποψη και να μπορεί να την εκφέρει κιόλας.
Αυτή δεν είναι και η ουσία του ίντερνετ και των μπλόγκ? Εναλλακτική πληροφόρηση και επικοινωνία.

Διπροσωπία και διγλωσσία θα ήταν να λέω εγώ εδω μέσα "ναι, μπράβο, βγείτε όλοι διαδηλώστε, κάντε καταλήψεις κλπ" και στη δουλειά μου μετά να λέω "ά! τα κωλόπαιδα" ή να μην παίρνω καθόλου θέση, από φόβο μήπως περιθωριοποιηθώ...

@ Με το σχόλιο του fakila, συμφωνώ απόλυτα.

Jimmy Kane είπε...

Ηνιοχε κ Παλουκι κ εγω χτες εκει ήμουν. Έχετε δικιο κ οι δυο σε αυτα που λέτε.
Ιδιως στο οτι είναι τα ιδια άτομα. Ναι ρε μάγκες ειναι τα ιδια άτομα που προσπαθουν να κάνουν κάτι κ τονιζω το προσπαθουν. Αν δεν ειχαν κανει την κατάληψη δεν θα είχαμε πάει εκει να δουμε πως ακομα υπαρχει κοσμος που αγωνιζεται.
Άνθρωποι που δεν κοιμουντε σπιτι τους κ για εμένα αυτο είναι μεγάλη θυσια. Οποτε αν ενδιαφερόμαστε για την λυρικη σκηνη να μην πάθει φθορες,που δεν προκειτε, τοτε καλό θα ήταν να οερνάμε έστω κ μια βολτα. Τωρα οσο ανάφορά για το θέμα του να τα πουμε απόκοντα εγω μέσα είμαι. Εδώ κ κάποιες βδομάδες τρεχω στους δρόμους σαν τρελος από τοτε που συλλαβαν την κοπέλα μου για το υιποτα. Φεν θέλω να δείξω τιποτα κ ουτε ειμαι επανάστατηςχωρις αιτια.
Δεν ξέρω κανεναν κ αυτο μεφρικάρει. Ακόμά κ τωρα ειμαι στο λεωφοριο κ πάω στο λιμάνι μετους Κρητικους να κάνωότιμπορω.
Μην σχολιαζουμε άλλους πίσω από την πλάτη τους δεν είναι καλό.
Επίσηςνα τονίσω οτί μπορουν να γινουν πολλα κ δεν θελει λογια αλλα πράξεις. Συγχωρεστε την ορθωγραφια μου κ το συντακτικό μου αλλά γράφω από κιν.

hnioxos είπε...

Jimmy Kane στείλε μου μήνυμα στο
edgten (at) hotmail (τελεία) com και μπορούμε να κανονίσουμε να βρεθούμε όποτε γουστάρεις

Ανώνυμος είπε...

Εργάζομαι στην Λυρική και απ' ότι ξέρω ΔΕΝ συμμετέχει κανένας συνάδελφος στην κατάληψη. Ίσως να έχει γίνει παρανόηση επειδή περνάει καθημερινώς πολύς κόσμος από τους εργαζόμενους, για εντελώς διαφορετικούς όμως λόγους. Όπως από το να κόψει κίνηση, μέχρι να ζητήσει να του επιτρέψουν να πάρει κάτι από το γραφείο του (συνήθως χωρίς ανταπόκριση).
Είναι, τέλος, αστείο να γίνεται αναφορά στο αν καπνίζουν μέσα στο θέατρο ή όχι, όταν την ίδια στιγμή αποσιωπείται ότι γίνονται βανδαλισμοί κι ότι πανάκριβα μουσικά όργανα έχουν κάνει φτερά. Πραγματικά κρίμα...

TRIP είπε...

Ανώνυμε, η καταγγελία που κάνεις για τα μουσικά όργανα είναι πολύ σοβαρή. Άν έχει συμβεί κάτι τέτοιο, το λιγότερο που πρέπει να γίνει, είναι να τεθεί θέμα στη συνέλευση και να ενημερωθεί η περιφρούρηση.
Το να μην επιτρέπουν οι καταληψίες την είσοδο στους χώρους των γραφείων, ακόμα και σε εργαζομένους, το καταλαβαίνω. Κι εγώ μπορεί να έκανα το ίδιο, άν δεν μπορούσα να επιβεβαιώσω την ιδιότητα αυτού που θέλει να μπεί. Όχι από στείρα αντίδραση, αλλά για να προστατευτεί ο χώρος από πλιάτσικο και προβοκάτσια.
Από το σχόλιό σου, αντιλαμβάνομαι ότι περνάς από τη Λυρική τις μέρες αυτές. Χωρίς να θέλω να σου κάνω τον ινστρούχτορα, νομίζω πως πρέπει να μιλήσεις απευθείας μέσα στην κατάληψη για το ζήτημα των βανδαλισμών και των κλοπών.
Άν το έχεις ήδη κάνει, ενημέρωσέ μας για το τί απαντήσεις έλαβες.

hnioxos είπε...

Η αλήθεια είναι ότι από προχθές Κυριακή το βράδυ έχει ακουστεί η φήμη ότι έχουν κλαπεί μουσικά όργανα. Δεν ξέρω αν αληθεύει, ελπίζω πάρα πολύ για το αντίθετο. Αλλιώς θα είναι πολύ άσχημο. Είναι αλήθεια ότι έχει συρρεύσει πολύς κόσμος αυτές τις μέρες στη Λυρική, άνθρωποι που δεν έχουν ξαναπατήσει το πόδι τους. Όλοι αυτοί έχουν, όπως έχω ξαναπεί μειωμένες ευαισθησίες απέναντι στην περιουσία των μουσικών και κυρίως στα όργανά τους, που πέρα από το ότι αξίζουν μια περιουσία, είναι και ο τρόπος με τον οποίο βγάζουν το ψωμί τους. Τα όργανα αυτά ΔΕΝ ανήκουν στην περιουσία της Λυρικής Σκηνής, αλλά ανήκουν στους ίδιους τους μουσικούς που παίζουν στην ορχήστρα. Τα αφήνουν εκεί γιατί είναι πολύ δύσκολο να μεταφέρει κανείς μια τούμπα ή ένα κοντραμπάσο από τη Λυρική στο σπίτι του και τούμπαλιν. Ελπίζω η κατάληψη να μην εξελιχθεί σε πλιάτσικο, θα είναι μεγάλο κρίμα και κυρίως μεγάλη συκοφαντία του αγώνα.
Εγώ μόλις έφτασε στα αυτιά μου η φήμη, ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΩ ΕΙΝΑΙ ΑΚΟΜΑ ΦΗΜΗ,ενημέρωσα όχι τη συνέλευση αλλά το συντονιστικό της κατάληψης.
Επίσης είναι αληθές ότι κανείς εργαζόμενος στη Λυρική Σκηνή δε συμμετέχει στην κατάληψη αυτή τη στιγμή. Τουλάχιστον από όσο εγώ μπορώ να γνωρίζω

PALOUKI LOUK είπε...

@τριπ
σας τα ελεγα απο την πρωτη μερα...
@ηνιοχος
μεριασε λιγο το εγω σου δεν κανει κακο...(ξερεις εσυ)

η καταληψη της λυρικης ειναι η πρωτη καταληψη οπου δεν ειναι καταληψη, ειναι ΒΗΜΑ ειναι ενα ισχυροτατο εργαλειο οπου μπορει να αγγιξει την κοινη γνωμη, πρεπει να της δωθει ακομη πιο ενεργος χαρακτηρας πρεπει να κανουμε τους περαστικους να μπαινουν μεσα απο μόνοι τους.

Ανώνυμος είπε...

η καταληψη ειναι ενα μεσο αντιδρασησ αλλα ολοι κατηγορουν τον καραμανλη για ανικανοτητα
αφου ολοι ειναι ικανοι ας του υποβαλλουν τις προτασεις που εχουν ως κομματα
μετα την οικονομικη κριση και υφεση και ας κανουν μια κοινη διασκεψη με την συγκληση ολων των κομματων για ολα τα στραβα της χωρας φταιει ο καραμανλης και οχι οι αλλοι 299 που κυβερνουν την χωρα .ο καραμανλης οπως και ο παπανδρεου δεν εκφραζουν τιποτε αλλο παρα την οικογενειακη παραδοση που ισχυει σε ολους τους επαγγελματικους κλαδους
ανεξαρτητως αν εχουν τα ιδια χαρισματα η ταλεντυα με τους προκατοχους του

συνεπως γιατι ξενιζει τον ελληνικο λαο
η ανικανοτητα η μη πολιτικων απο τζακι αφου ολοι κανουν τα ιδια
και χειροτερα σε ολους τους τομεις

www.arelis.gr
περιεχει το λογοκριμενο επι κυβερνησεως καραμανλη ερωτονομικον
και το μεταφυσικο θεατρικο εργο μεταξυ ενδοκοσμικου και υπερβατικου

珊珊李 είπε...

色色網,色遊戲,自拍,本土自拍,kk俱樂部,後宮電影院,後宮電影,85cc免費影城,85cc免費影片,免費影片,免費小遊戲,免費遊戲,小遊戲,遊戲,好玩遊戲,好玩遊戲區,A片,情趣用品,遊戲區,史萊姆好玩遊戲,史萊姆,遊戲基地,線上遊戲,色情遊戲,遊戲口袋,我的遊戲口袋,小遊戲區,手機遊戲,貼圖,A片下載,成人影城,愛情公寓,情色貼圖,情色,色情網站,色情遊戲,色情小說,情色文學,色情,aio交友愛情館,色情影片,臺灣情色網,寄情築園小遊戲,情色論壇,嘟嘟情人色網,情色視訊,愛情小說,言情小說,一葉情貼圖片區,情趣用品,情趣,色情漫畫,情色網,情色a片,情色遊戲,85cc成人片,嘟嘟成人網,成人網站,18成人,成人影片,成人交友網,成人貼圖,成人圖片區,成人圖片,成人文章,成人小說,成人光碟,微風成人區,免費成人影片,成人漫畫,成人文學,成人遊戲,成人電影,成人論壇,成人,做愛,aio,情色小說,ut聊天室,ut聊天室,豆豆聊天室,聊天室,尋夢園聊天室

Ανώνυμος είπε...

[url=http://buyxanax860.webs.com/]where to order xanax online no prescription[/url]
[url=http://buyxanax209.webs.com/]order xanax online mastercard[/url]
[url=http://buyxanax975.webs.com/]buy 3 mg xanax online[/url]
[url=http://buyxanax859.webs.com/]how to legally order xanax online[/url]
[url=http://buyxanax872.webs.com/]purchase xanax online no prescription[/url]
[url=http://buyxanax948.webs.com/]xanax cheap online no prescription[/url]
[url=http://buyxanax117.webs.com/]order xanax xr[/url]
[url=http://buyxanax450.webs.com/]buy xanax yahoo[/url]
[url=http://buyxanax642.webs.com/]buy xanax legally[/url]
[url=http://buyxanax280.webs.com]can you buy xanax from canada[/url]
[url=http://buyxanax780.webs.com/]xanax order no prescription[/url]
[url=http://buyxanax216.webs.com/]buy xanax discount[/url]
[url=http://buyxanax207.webs.com/]can buy xanax uk[/url]

Ανώνυμος είπε...

[url=http://buyxanax860.webs.com/]order xanax europe[/url]
[url=http://buyxanax209.webs.com/]can you buy xanax in thailand[/url]
[url=http://buyxanax975.webs.com/]xanax no prescription online[/url]
[url=http://buyxanax859.webs.com/]xanax no prescription australia[/url]
[url=http://buyxanax872.webs.com/]buy xanax online without[/url]
[url=http://buyxanax948.webs.com/]buy xanax online pharmacy no prescription[/url]
[url=http://buyxanax117.webs.com/]where can i buy xanax no prescription[/url]
[url=http://buyxanax450.webs.com/]buy xanax online visa[/url]
[url=http://buyxanax642.webs.com/]safe to order xanax online[/url]
[url=http://buyxanax280.webs.com]buy cheap 2mg xanax[/url]
[url=http://buyxanax780.webs.com/]can you buy xanax in uk[/url]
[url=http://buyxanax216.webs.com/]buy green xanax bars[/url]
[url=http://buyxanax207.webs.com/]xanax no prescription paypal[/url]