ΠΡΟΣ ΑΠΟΦΥΓΗ ΜΕΜΟΝΩΜΕΝΩΝ ΕΠΕΙΣΟΔΙΩΝ!

Τα ποστ που αναρτούνται να είναι όσο γίνεται επιβεβαιωμένα,
ή με κάθε επιφύλαξη της πηγής τους.

Παράκληση επίσης, μη "σνομπάρετε" τις Ετικέτες. Για το "ιστορικό" των αναρτήσεων έχει σημασία να μπορεί να αναζητήσει κάποιος ποστ με την ίδια θεματολογία.
Ευχαριστώ, Υ.Κ.

Κυριακή 18 Ιανουαρίου 2009

Μερικές Φωτογραφίες έξω απο το Νεκροταφείο σήμερα που έγινε το Μνημόσυνο του Αλέξανδρου Γρηγορόπουλου.







Σήμερα πήγα στο Μνημόσυνο του Αλέξανδρου Γρηγορόπουλου και τράβηξα κάποιες φωτογραφίες με συνθήματα που έχουν αφήσει τα παιδιά στους τοίχους.

9 σχόλια:

JustAnotherGoneOff είπε...

Και είναι καλό να γράφουν για "ένοπλη εκδίκηση";

Lucha Libre είπε...

Αυτό μου χτύπησε κι εμένα. Ο αντιεξουσιαστικός χώρος δεν έχει μιλήσει ποτέ για ένοπλη εκδίκηση και κολοκύθια τούμπανα.

Ωστόσο χαίρομαι που βλέπω τις φωτογραφίες των συνθημάτων, ακόμα και του παραπάνω. Καλό είναι να βλέπουμε τι παίζει και τι εκφράζεται, κι ο καθένας να βγάζει τα συμπεράσματά του.

Ωραίο ποστ Αραφάτ.

ATHENA είπε...

ΜΠΡΑΒΟ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΚΙ ΕΓΩ ΓΙ ΑΥΤΟ ΕΜΠΑΙΝΑ!
ΚΙ ΑΚΟΜΑ ΑΝ ΚΑΠΟΙΟ ΘΕΡΜΟΚΕΦΑΛΟ (ΚΑΙ ΚΑΡΑΑΣΧΕΤΟ) ΠΙΤΣΙΡΙΚΙ ΓΡΑΦΕΙ ΑΚΥΡΑ ΠΡΕΠΕΙ ΕΜΕΙΣ ΝΑ ΤΑ ΑΝΑΠΑΡΑΓΟΥΜΕ?

ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ ΑΡΑΦΑΤ ΣΤΗ ΘΕΣΗ ΣΟΥ ΘΑ ΠΑΡΕΛΕΙΠΑ ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΩΤΟ ΑΠΟ ΤΟ "ΡΕΠΟΡΤΑΖ"

ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΕΙΝΑΙ Η ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ ΜΙΑΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ.

ΚΑΙ Η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΟΙ ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡΕΣ ΤΥΠΟΥ Ε Α ΠΑΝΤΑ ΒΡΙΣΚΟΥΝ ΚΟΡΟΙΔΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΠΙΣΤΕΨΟΥΝ...

Lucha Libre είπε...

Μια που λέμε για συνθήματα να κι ένα πρόσφατο σε μαντρί ελληνικού νησιού.

χαχχαχ

Lucha Libre είπε...

Πάμε πάλι το λινκ: http://img530.imageshack.us/img530/8775/p1170223bn7.jpg

ATHENA είπε...

ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΗ ΦΩΤΟ ΣΤΟΝ ΤΟΙΧΟ ΤΗΣ ΜΙΣΟΓΚΡΕΜΙΣΜΕΝΗΣ ΣΤΑΝΗΣ!
ΤΗΝ ΤΣΙΜΠΗΣΑ ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ...

Arafat είπε...

Παιδιά εγω απλά έβαλα όλες τις φωτογραφίες για να δείτε τα συνθήματα και εννοείται οτι αυτές τις ιδέες δεν τις ασπάζομαι ούτε εγώ αλλά ούτε και οι αναρχικοί.Απλά κάποιος μαλάκας προβοκάτορας πήγε και έγραψε την μαλακία του για να στρέψει κόσμο σε λάθος κατεύθυνση.

PALOUKI LOUK είπε...

ήμουν και εγώ εκεί σήμερα απο νωρίς,περίμενα ώστε να αποδόσω και εγώ σεβασμό στον Αλέξη,περίμενα λοιπόν να φύγει πρώτα η οικογένεια να παέι στο καφενείο απέναντι να θρηνήσει,μετά οι σκύλοι οι δημοδιογράφοι όπου κόλλαγαν σε όλους αλλα όσο και να περίμενα οι ΑΣΦΑΛΙΤΕΣ ΔΕΝ ΕΦΥΓΑΝ!!!
ειδικά στον τοίχο όπου φωτογράφησες ήταν απο τις 11.00 ένα βόλβο σκούρο μπλέ με δύο προκλητικούς μαλάκες με τους φραπέδες ανα χείρας!!!Και γύρω τριγύρω διάφοιροι με φραπέδες,εφημερίδες και το πουλί στο χέρι όπως συνήθως!ΤΟΥΣ ΕΧΩ ΣΙΧΑΘΕΙ!

ΟΔΥΣΣΕΑΣ είπε...

incontinentia : Η φωτογραφια απο τη στανη απαλλοτριώθηκε ;-)