ΠΡΟΣ ΑΠΟΦΥΓΗ ΜΕΜΟΝΩΜΕΝΩΝ ΕΠΕΙΣΟΔΙΩΝ!

Τα ποστ που αναρτούνται να είναι όσο γίνεται επιβεβαιωμένα,
ή με κάθε επιφύλαξη της πηγής τους.

Παράκληση επίσης, μη "σνομπάρετε" τις Ετικέτες. Για το "ιστορικό" των αναρτήσεων έχει σημασία να μπορεί να αναζητήσει κάποιος ποστ με την ίδια θεματολογία.
Ευχαριστώ, Υ.Κ.

Τρίτη 6 Ιανουαρίου 2009

Μπάτσος τον σκότωσε..



44 σχόλια:

Yellow Kid είπε...

Γίνε λίγο ποιο σαφής. Στην φώτο πάνω και στην κάτω (αριστερά στο κάδρο) είναι ο Αλέξης;

GiaNt είπε...

Ναι. Σε μια συναυλία ενάντια στη στράτευση, στου Στρέφη.

Yellow Kid είπε...

Ο.Κ. Αλλά άμα μας θες να μας πεις ότι ο μπάτσος χτες ορθώς πυροβολήθηκε ως αντίποινα, ξέρεις ότι θα διαφωνήσω μαζί σου...

ATHENA είπε...

ΣΤΗΝ ΠΑΝΩ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Ο ΜΙΧΑΛΗΣ?

yX είπε...

Με την ίδια λογική, κάποιος θα αναφέρει τον Διαμαντή και έτσι θα δικαιολογήσει πυροβολισμούς στο ψαχνό ή και έναν τυχόν θανάσιμο τραυματισμό σε κάποια επόμενη πορεία;

"An eye for an eye, and soon the whole world is blind"...

GiaNt είπε...

Δεν ενδιαφέρομαι για την ζωή κάποιου κατά την ώρα που φοράει στολή.

Ο ίδιος ο ΜΑΤάς μπορεί και να κοπάναγε μαθητές.. Ακόμη και αν δε το ήθελε θα το έκανε αν τον διέταζαν. Διάλεξε να έχει αυτό τον ρόλο στην κοινωνία, οπότε όχι, δε τον λυπάμαι.

Δεν καταδικάζω, αλλα διαφωνώ με την συγκεκριμένη πράξη, στο συγκεκριμένο τόπο, τη συγκεκριμένη στιγμή.

Αntidrasex είπε...

Giant, όλες οι ζωές έχουν την ίδια αξία. Αν μπούμε σε αυτή τη λογική, δίνουμε το δικαίωμα σε άλλους να λένε "Δεν ενδιαφέρομαι για τη ζωή του άλλου από τη στιγμή που φοράει κουκούλα/έχει μακρυά μαλλιά/είναι ομοφυλόφιλος κ.ο.κ.

yX είπε...

Εντάξει, φαντάζομαι σε κανέναν μας δεν είναι εύκολο ή ευχάριστο να νοιώθουμε την ανάγκη να υπερασπιστούμε κάποιον που (έστω και απρόσωπα) μέχρι πριν λίγες μέρες φωνάζαμε δολοφόνο.

Εγώ τουλάχιστον, νοιώθω αυτή την ανάγκη, αν μη τι άλλο για να διαφυλάξω αυτά για τα οποία διαδηλώνω τόσον καιρό, και πιστεύω μια ζωή... Και συνεχίζω με τα λόγια της stassa, που με καλύπτουν πλήρως: "Βρίζουμε τους μπάτσους που είναι δολοφόνοι. Τους βρίζουμε επειδή είναι μπάτσοι, ή επειδή είναι δολοφόνοι; Γιατί αν μας πειράζει που είναι δολοφόνοι, τότε πρέπει να μας πειράζουν όλοι οι δολοφόνοι και να σταθούμε απέναντί τους με το ίδιο πείσμα.

Πόσο μάλλον όταν δολοφονούν "στο όνομά μας". Ή στο όνομα νεκρών παιδιών"

GiaNt είπε...

Αντίδραση:
http://www.imeem.com/people/TdJ9rCS/music/D7c4REfG/

Αntidrasex είπε...

Βρίζουμε τους μπάτσους, οι άλλοι είναι αστυνομικοί.
Κανένας μαλάκας με κουμπούρι δεν έχει το δικαίωμα να ισχυριστεί ότι σκότωσε στο όνομα οποιουδήποτε πέρα από την πάρτη του, για αυτό και μια διαμαρτυρία εναντίον του, του δίνει πολιτική οντότητα.
Ο ένοχος και στην περίπτωση του Διαμαντή είναι ο ίδιος, το κράτος και οι κρατούντες.

GiaNt είπε...

yX: θα έλεγα πως απλώς δεν υποκύπτω στον απαραίτητο καθωσπρεπισμό που επιβάλει η περίσταση. Να 'λεγα πως ήταν στα γραφεία της αστυνομίας, άντε θα το χώνευα.. Να έλεγα πως ήταν τροχονόμος.. Άντε να το χώνευα..

Μιλάμε για ΜΑΤατζή όμως. Για έναν άνθρωπο που ολόκληρο τον Δεκέμβρη κατέστειλε ανθρώπινα δικαιώματα. Εφόσον δεν είχε την εντιμότητα να παραιτηθεί.. γιατί να τον πονέσω; Γιατί πρέπει;

Μήπως έχετε την εντύπωση πως η συντριπτική πλειοψηφία των μπάτσων πίσω απο τις κάμερες, δεν έλεγε "Καλά το κάναν το κωλόπαιδο (τον Αλέξη)";

yX είπε...

@antidrasi+sex:
Σε γενικές γραμμές θα συμφωνήσω, αλλά όπως στην περίπτωση του Κορκονέα η δολοφονία -σωστά- δεν εκλήφθηκε ως "μεμονωμένο περιστατικό" από έναν μαλάκα που έτυχε να είναι μπάτσος, με παρόμοιο σκεπτικό και η επίθεση στον Διαμαντή δε μπορεί να εκληφθεί ως μία τυχαία ενέργεια κάποιου "μαλάκα με κουμπούρι". Τα βαθύτερα αίτια είναι αυτά που κι εσύ λες. Υπάρχουν όμως και τα λιγότερο βαθιά, αλλά εξίσου σημαντικά. Δεν έχω έτοιμη απάντηση για το πώς "πρέπει" να αντιδράσω. Καλά-καλά δεν έχω καταλήξει 100% στο πώς νοιώθω. Στο δρόμο είμαι, και το ψάχνω ακόμα...

@GiaNt:
Μα αυτό ακριβώς είναι το θέμα. Ότι δεν θέλω να σκέφτομαι με τον ίδιο τρόπο με τη συντριπτική πλειοψηφία των μπάτσων. Το θυμικό μου προς τα εκεί γέρνει, αλλά η λογική μου όχι.
Μιλάμε για ανθρώπινες ζωές, όπως λέει και το σύνθημα...

GiaNt είπε...

Λυπάμαι αλλα δε θεωρώ την κάθε ανθρώπινη ζωή ισάξια. Η αξία του κάθε ανθρώπου διαμορφώνεται απο τις πράξεις του. Όταν οι πράξεις του είναι απάνθρωπες, τότε είναι και άξιος απανθρωπιάς.

yX είπε...

Και σε αυτό να συμφωνήσω. Αλλά δεν πυροβολήθηκε ο Κορκονέας (καθόλου δε θα με πείραζε). Πυροβολήθηκε ο Διαμαντής Ματζούνης.

stassa είπε...

Giant, αυτή τη στιγμή το πρόβλημά μας, όχι στην Ελλάδα μόνο, είναι οτι η ανθρώπινη ζωή δεν αξίζει δίφραγκο και ο κάθε κάφρος θεωρεί οτι είναι δικαιολογημένος να βουτήξει ένα κουμπούρι και να την αφαιρέσει, για οποιοδήποτε λόγο του καυλώσει.

Όπως σου είπανε κι οι άλλοι, εσύ, όπως και κάποιοι άλλοι, θεωρείς οτι οι μπάτσοι αξίζουνε να τους σκοτώνουνε επειδή είναι καθάρματα. Οι μπάτσοι θεωρούνε οτι αξίζουμε εμείς να μας σκοτώνουμε επειδή είμαστε "αλήτες". Η μόνη μας ελπίδα είναι να αλληλοσκοτωθείτε όλοι και να ησυχάσουμε- δυστυχώς όμως εμείς είμαστε στη μέση κι εμείς είμαστε που την πληρώνουμε. Αν διάβασες το μπλογκ του Έφηβου, θα θυμάσει οτι ο Γρηγορόπουλος ήταν από τους λίγους πού ήταν κατά της βίας. Πάντα αυτοί την πληρώνουνε. Με.

Εγώ πάντως, αποχωρώ από το μπλογκ, γιατί δεν έχω άλλο τρόπο να διαμαρτυρηθώ για αυτήν την αισχρή φράση:

"Λυπάμαι αλλά δεν θεωρώ την κάθε ανθρώπινη ζωή ισάξια".

Και ποιός είσαι εσύ που θα κρίνεις την αξία της ζωής οποιουδήποτε; Αυτή η λογική είναι που ξεκινάει από την αδιαφορία για την απόπειρα δολοφονίας ενός ανθρώπου επειδή είναι κάθαρμα και καταλήγει στην συστηματική σφαγή χιλιάδων κι εκατοντάδων χιλιάδων, επειδή έχουν διαφορετική θρησκεία ή εθνικότητα, ή επειδή "απειλούν την ασφάλειά μας".

Το αίμα έχει μόνο ένα χρώμα.

GiaNt είπε...

yX: Και δεν θεωρείς έναν αστυνομικό, πόσο μάλλον των ΜΑΤ, συνένοχο για όλα τα περιστατικά καταπάτησης των ανθρωπίνων δικαιωμάτων κατα την διάρκεια του Δεκέμβρη;

Stassa: Σε ποιο blog αναφέρεσαι, δεν κατάλαβα..

Ελπίζω να εννοείς πως αποχωρείς απο την συζήτηση και όχι απο το blog γενικότερα.

Η αξία κάποιου ανθρώπου δεν έχει παρά να κριθεί απο τους συνανθρώπους του.

Το να λες "καταδικάζω την βία" είναι σαν να λες "καταδικάζω το μαχαίρι". Η βία είναι εργαλείο. Κι εγώ δε γουστάρω την βία. Αυτό δε σημαίνει πως αν χρειαστεί κάποια στιγμή δε θα πολεμήσω για την ελευθερία μου.

Squeaky είπε...

Λοιπόν,θα προσπαθήσω να εκφράσω κι εγώ την άποψή μου και ακόμη περισσότερο τα συναιθήματά μου, με τη μεγαλύτερη δυνατή ακρίβεια, για να μην παρεξηγηθώ.

Καταρχήν, stassa λυπάμαι πολύ που λες πως φεύγεις απ΄το blog! Γύρνα πίσω!!! Διάλογοι σαν κι αυτόν είναι όχι απλά χρήσιμοι, αλλά απαραίτητοι για να αποκρυσταλλώνουμε και οι ίδιοι τις απόψεις μας, ενίοτε.(Δεν είμαστε κνίτες να ακολουθούμε κοινή γραμμή, σίγουρα θα έχουμε διαφορετικές σκέψεις και εκτιμήσεις.)

Στο προκείμενο τώρα:
Δεν νομίζω πως ο Giant είπε οτι όλοι οι μπάτσοι πρέπει να σκοτώνονται. Είπε πως δε λυπήθηκε, διότι ο συγκεκριμένος ήταν ματάς και όχι ένας απλός καπελάκιας.
Να σας πω την αμαρτία μου, ούτε κι εγώ λυπήθηκα, ακριβώς για τον ίδιο λόγο και με το ίδιο σκεπτικό. Μπορεί να μην είμαι καλός άνθρωπος, δεν ξέρω. Όμως τα συναισθήματά του κανείς, δεν μπορεί ούτε να τα ελέγξει, ούτε να τα παραγγείλει. Για άλλους θανάτους, νιώθω αποτροπιασμό και σηκώνεται το πετσί μου. Για ματατζήδες και χρυσαυγίτες, δεν μπορώ να αισθανθώ συμπόνοια. Απλά, δε μου βγαίνει!
Χωρίς ωστόσο να συμφωνώ με τυφλές δολοφονικές επιθέσεις αυτού του τύπου.

Και πάμε στο άν οι ανθρώπινες ζωές έχουν όλες την ίδια αξία. Κάνω υπόθεση εργασίας πως είμαι πυροσβέστης σε φλεγόμενο κτίριο και προλαβαίνω να σώσω μόνο ένα άτομο, πριν αυτό καταρρεύσει. Στο ίδιο δωμάτιο βρίσκεται ο Μπούς κι ένα μωρό. Άν οι ζωές είναι ισάξιες, έχω ηθικό δίλημμα ποιόν να σώσω. Έλα μου όμως που κάποιοι αξίζουν περισσότερο από άλλους τη σωτηρία.Καταλαβαίνετε φαντάζομαι ποιόν θα αφήσω να γίνει φλαμπέ. Ήδη έχω μπεί στη διαδικασία αξιολόγησης των ζωών και των ατόμων.

Θέλω ακόμα να πώ, πως συχνά πυκνά αισθάνομαι συναισθήματα που κονταροχτυπιούνται με τις ιδεολογικές μου τοποθετήσεις. Νιώθω πως αντιφάσκω, αλλά είπαμε, δεν το ελέγχω. Πχ, είμαι κατά της θανατικής ποινής και των βασανιστηρίων, αλλά άν μου έδινες τον Αριέλ Σαρόν, θα τον έκοβα με χαρά κομματάκια, με τα ίδια μου τα χέρια.

Τέλος, για τη συγκεκριμένη ενέργεια,του πυροβολισμού στον μπάτσο, εμένα δε μου βγάζετε από το μυαλό πως είναι προβοκάτσια. Επανεκτιμώντας μάλιστα όλες τις προηγούμενες "δράσεις" της συγκεκριμένης οργάνωσης, στην οποία αποδίδεται η ενέργεια, αρχίζω να σκέφτομαι σαν το κουκουέ (!), πως είναι οργάνωση "μαιμού", ενδεχομένως και ξενοκινούμενη.

Κάθε αντίλογος στα παρα πάνω δεκτός, απλά μπορεί να αργήσω να απαντήσω λόγω τεχνικών δυσχερειών...

PALOUKI LOUK είπε...

να θεσω ενα αλλο ερωτημα:
θεωρωντας το εργατικο ατυχημα διοτι χτυπηθηκε εν ωρα υπηρεσιας απο ενα φυσικο κινδυνο της δουλειας του τι τον κανει πιο ξεχωριστο απο τους 20 ποσους εργατες θυματα του κωλοτραβα γηπεδου η τους εργατες του περαματος ο μπατσος ειναι πιο παιδι απο τα αλλα παιδια?
η μηπως και η κυβερνηση παιρνει θεση για να πυροδοτει και αυτη αλλα κολπα???εχω βαρεθει τα επικοινωνιακα τρυκ και τις προβοκατδιες οπως και τις προβοσκιδες μερικων αλλα και τις τυφλες επιθεσεις!
ΠΡΑΞΕΙΣ ΘΕΛΩ ΠΩΣ ΘΑ ΕΧΩ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΑΥΡΙΟ ΘΕΛΩ,ΧΟΡΤΑΣΑ ΘΕΩΡΙΑ!!!

Yellow Kid είπε...

@Giant:
Ναι, ο μπάτσος μπορεί να ήταν με αυτούς που τόσο καιρό καταπατούσαν τα δικαιώματα μας. Ναι, ο μπάτσος μπορεί να ήταν απ' αυτούς, που επίσης μπορεί να λέγανε "καλά του κάναν του Αλέξη" κλπ. Ναι, ο μπάτσος μπορεί να ήταν και αυτός ένα καθίκι του κερατά. Ναι,ναι,ναι...

...Όμως δεν το ξέρεις. Και μπαίνεις να τον κρίνεις και να του προσάψεις κατηγορίες εξαιτίας μιας ηλίθιας στολής, και όχι βάση πραγματικών γεγονότων, κάτι το οποίο βλακωδώς κάνουνε και πολλοί από τους μπάτσους, κάτι που έκανε και ο Κορονέας βλέποντας μπροστά του τον Αλέξη. Νά τι μπορεί να σκέφτηκε και αυτός εκείνη την ώρα:
"Δικαιούμαι να σκοτώσω το κωλόπαιδο γιατί βρίσκεται στα Εξάρχεια, βρίζει εμένα, την μάνα μου, σαν όλα αυτά τα τσογλάνια στα Εξάρχεια που πετάνε πέτρες, μολότοφ και μας δέρνουν, άρα η ζωή η δικιά μου και των παιδιών μου κινδυνεύει, άρα καλό είναι να τον ισοπεδώσω για να καταλάβει."

Η βία θα συμφωνήσω ότι είναι ένα εργαλείο, αλλά εργαλείο που θα σε βοηθήσεις να επισκευάσεις τι; την δικαιοσύνη από την κατάχρηση που κάνουν οι μπάτσοι; Τότε ναι, αλλά μόνο αν δεν υπάρχει κάποιο άλλο καλύτερο και ποιο αποτελεσματικό εργαλείο να το αντικαταστήσει.
Και νομίζω ότι σήμερα υπάρχει. Είναι η φωνή που μας κατέβασε όλους ειρηνικά έξω από την βουλή την πρωτοχρονιά και τις άλλες μέρες, είναι η δυνατότητα να ανεβάζουμε όλες τις μαλακίες και τις χοντράδες των μπάτσων στο ίντερνετ, χωρίς κάποιος να μας το απαγορεύει, η δυνατότητα να γράψουμε πραγματικά αυτά που πιστεύουμε και όχι αυτά που θέλει να μας περάσει για σκέψη η κυβέρνηση μέσω της τηλεοπτικής αποχαύνωσης, αν θες είναι η επιλογή μας να ψηφίσουμε, η να απέχουμε.

Με το να λες "η βία είναι εργαλείο", είναι σαν να προσπαθείς να χτίζεις ένα σύγχρονο οικοδόμημα με υλικά και μεθόδους του που χρησιμοποιούσαν το μεσαίωνα. Νομίζεις ότι θα κρατήσει;

Yellow Kid είπε...

Στάσσα, έχεις κάθε επιλογή να φύγεις, ως πράξη αντίδρασης. Έχεις φυσικά και την ευκαιρία να συνεχίσεις να αντιπαραθέσεις τα πιστεύω σου τα οποία είναι επίσης δεκτά και αξιολογίσιμα, όπως και του Giant.

Ο λόγος που σου έκανα την πρόσκληση από την αρχή είναι γιατί πιστεύω ότι έχεις μία λαμπρή και ενδιαφέρουσα σκέψη και επίσης τρομερή ευασθησιά.
Ξανασκέψου το.

stassa είπε...

Ξεκαθάρισμα: έφυγα από το μπλογκ, (όχι τη συζήτηση) επειδή δεν δέχομαι να είμαι στην ίδια ομάδα, μονάδα, κοινότητα, ό,τι θέλετε πέστε το, με κάποιον (σ' αυτήν την περίπτωση τον Giant... ) που δηλώνει οτι η αξία της ανθρώπινης ζωής εξαρτάται από συνθήκες και συγκυρίες, όπως το χαρακτήρα του ατόμου για παράδειγμα συγκεκριμμένα. Δεν έφυγα από τη συζήτηση, και διατηρώ το δικαίωμα να σχολιάζω σε κάθε ποστ, εφόσον τα σχόλια μένουν ανοιχτά.

Η δική μου αντίληψη είναι οτι η ανώτερη αξία είναι η ζωή: ούτε μόνο η ανθρώπινη, ούτε μόνο των δεκαπεντάχρονων, ούτε μόνο των καλών ανθρώπων. Η ζωή, σκέτη, χωρίς αστερίσκους και υποσημειώσεις. Η απώλειά της είναι η μεγαλύτερη τραγωδία κι η αφαίρεση της το μεγαλύτερο έγκλημα.

Εδώ μέσα έχουμε θυμηθεί λίγο τα νιάτα μας, εννοείται. Εγώ όμως και στα δεκαπέντε μου ήμουν κατά της βίας, και πολύ στα ίσα μάλιστα κι όταν γίνονταν μπάχαλα, εγώ από πράξεις βίας απείχα (απείχα κι από καταστροφές περιουσίας, κι ας μην πιστεύω οτι αυτές είναι πράξεις βίας).

Ο λόγος που είμαι εναντίον της βίας είναι οτι δεν αλλάζει τίποτα, απλώς διαιωνίζει τον εαυτό της. Εγώ μια φορά έχω φάει πολύ ξύλο στη ζωή μου, προφανώς από άτομα που θεωρούσανε οτι ήτανε πολύ δικαιολογημένα να μου το ρίξουνε. Εγώ δε συμφωνούσα καθόλου μαζί τους αλλά δεν μπορούσα να κάνω και τίποτα για να τους σταματήσω. Τότε. Σήμερα μπορώ: μπορώ να μην είμαι κι εγώ σαν τα μούτρα τους και να μην κάνω κι εγώ τα ίδια. Να μην επικοινωνώ με το περιβάλλον μου με την άσκηση ανώτερης ισχύος. Το μίσος και η βία, σταματάνε σε μένα, παρακάτω δεν θα τα πάω ούτε βήμα.

Κάποιοι από σας (και άλλοι) θεωρείτε οτι είναι θεμιτή η άσκηση βίας και η αφαίρεση ζωών κάτω από προϋποθέσεις. "Ένα εργαλείο" λέει ο Giant. Τις προϋποθέσεις όμως τις αποφασίζει πάντα αυτός που ασκεί τη βία. Δεν βλέπω πώς εξασφαλίζεται κάποια αμερόληπτη χρήση του "εργαλείου" μ' αυτόν τον τρόπο. Μάλιστα, στην περίπτωση της κρατικής βίας (που μπροστά της οι δικές σας δεν κλάνουν μία) κι εκεί ο χρήστης του εργαλείου αποφασίζει τις προϋποθέσεις της χρήσης του- και μας γαμάει τη μάνα ανάποδα, επειδή έτσι θέλει. Με τη στάση σας, με την αποδοχή σας οτι η βία επιτρέπεται "αν" και "εφόσον" και "όταν", νομιμοποιείτε την χρήση της βίας εναντίον μας από το κράτος. Δέχεστε οτι έχει το δικαίωμα να μας βαράει και να μας σκοτώνει, κι απλά συζητάτε πότε δικαιολογείται να το κάνει. Καλά να πάθετε, εγώ όμως δε φταίω σε τίποτα.

Εμένα με έχουνε φέρει ως εδώ αυτά που γίνονται γύρω μου. Γενικώς, δεν αντέχω άλλο τα αίματα και τα καρούμπαλα, δεν αντέχω άλλο τις φαγωμάρες και τους σκοτωμούς κι από το Δεκέμβριο το μόνο που ακούω όταν κοιτάξω τα νέα μου, είναι όλο και χειρότερη βία, σ' όλα τα μέτωπα. Έχω βαρεθεί και δεν αντέχω άλλο. Κάντε ό,τι καταλαβαίνετε, όλοι σας, κι εδώ στο μπλογκ κι έξω στους δρόμους, εγώ όμως δεν μπορώ πλέον να σας ακούω και να κουνάω το κεφάλι με συγκατάβαση, "ε, τί να γίνει τώρα". "Τώρα" γίνεται της πουτάνας γύρω μας, και ο λόγος είναι η δική σας αποδοχή της βίας. Εσάς που την "χρησιμοποιείτε σαν εργαλείο".

Και ζούμε όλοι στον κόσμο που φτιάξατε με δαύτηνε. Καλά ξεμπερδέματα σε όλους.

Α, πάρτε κι αυτό, αφιερωμένο σ' όσους πιστεύουν οτι όντως η βία είναι "ένα εργαλείο"... όπως και το μαχαίρι...

http://www.youtube.com/watch?v=QtV9-jpZevs

Αntidrasex είπε...

Στάσα, έχεις δικαίωμα να πιστεύεις ότι θέλεις και να κάνεις ότι θέλεις, αλλά νομίζω ότι με το τελευταίο σου σχόλιο και την αποχώρηση σου, αδικείς όλους τους υπόλοιπους εδώ, κατηγορώντας μας μάλιστα ότι είμαστε υπέρ της βίας.

Yellow Kid είπε...

Σε ότι μου καταλογείς Στάσσα (μιας και εγώ είμαι ο βασικός διαχειριστής του μπλόγκ), έχεις απόλυτο δίκιο. Ισως είμαι ανεκτικός απέναντι στο να συνεχίσει ο Giant να ποστάρει εδώ. Πραγματικά και εγω δεν ξέρω τι θα ένα στην θέση σου, αν είμουν μέλος ενός μπλόγκ που ένα από τα μέλη είχε τόσο ακραίες θέσεις.

Από την άλλη μεριά σε ένα τέτοιο συλλογικό χώρο έχει προσφέρει πολλά ενδιαφέροντα βίντεο και φωτογραφίες που δεν μπορώ να μην του το αναγνωρίσω.

Όσο για την ακραία άποψη του, θεωρώ ότι έχει δικαίωμα να την εκφράσει, θέση που όπως είδες κρίθηκε πάρα πολύ αυστηρά απ' όλους μας. Ελπίζω να πείστηκες ότι οι υπόλοιποι συμφωνούμε μαζί σου σε θέματα βίας.

Επειδή σε πολλά άλλα θέματα τον εκτιμάω σαν αναρχική σκέψη, σαν YouTuber κυρίως που τον έχω παρακολουθήσει, και σε καμία περίπτωση να σου ομολογήσω ότι δεν περίμενα μία τέτοια δήλωση από μέρους του. Άρα δυσκολεύομαι να προβώ σε οποιασδήποτε μορφής λογοκρισίας εις βάρος του. Αδυναμία μου, ίσως.

Η ώρα είναι 7 το πρωϊ. Θα ήθελα μόλις ο Giant ξυπνήσει και διαβάσει τα σχόλια να πάρει θέση.

Urfurslaag είπε...

Λοιπόν. Όσοι έχουν παρακολουθήσει έστω και λίγο τη σκέψη μου θα γνωρίζουν πως είμαι φανατικά και ξεκάθαρα κατά κάθε μορφής βίας και κάθε μορφής λογοκρισίας. Χωρίς εξαιρέσεις.

Δεν μπορώ λοιπόν παρά να ταχθώ υπέρ του Τζάιαντ και του δικαιώματός του να εκφράζει απόλυτα ελεύθερα τις απόψεις του όσο και αν αυτές απέχουν από τις δικές μου.

Επίσεις ο Τζάιαντ δεν λέει κάτι καινούριο που να μας εκπλήσει σε τέτοιο βαθμό. Μιλάει για επιλεκτική χρήση βίας. Μα σχεδόν όλοι δεν είσαστε υπέρ της επιλεκτικής χρήσης βίας? Υπέρ της ελεγχόμενης κρατικής βίας και καταστολής των εγκληματιών? υπέρ της βίας εναντίων των βιαστών? εναντίων των ληστών, των τραμπούκων κλπ?

Ο Τζάιαντ μιλάει για βία που θα χρησιμοποιηθεί για να φέρει κοινωνική δικαιοσύνη. Όσο και να διαφωνώ βρίσκω υποκριτικό να "αποχωρήσω από το μπλογκ" επειδή εκφράζονται τέτοιες απόψεις, όταν την ίδια στιγμή εκφράζονται ελεύθερα απόψεις όπως "θα πολεμούσα για την ελευθερία της χώρας μου". Η βία για την φαινομενική ελευθερία μιας κρατικής οντότητας δεν σοκάρει και σοκάρει η βία υπέρ της κοινωνικής δικαιοσύνης?

Ο καθένας έχει και πρέπει να έχει τις απόψεις του και κρίνεται γι αυτές. Και αυτές οι απόψεις πρέπει να διατυπόνονται ελεύθερα και να ανασκευάζονται και όχι να ποινικοποιούνται με συναισθηματικούς εκβιασμους τύπου αποχωρώ γιατί διαφωνώ...

stassa είπε...

Εγώ θυμάμαι μια συναυλία πριν από καιρό, που ήτανε να παίξουνε οι φασίστες οι Flames και οι αναρχικοί οι Deus Ex Machina. Οι Deus πήρανε τηλέφωνο αυτόν που τη διοργάνωνε και του είπανε "εμείς με τους Flames δεν παίζουνε, ή εμείς ή αυτοί διάλεξε". Εμένα μου φάνηκε απίστευτη μαλακία, και σκέφτηκα οτι όταν έχεις πρόβλημα με κάποια κατάσταση, επειδή συμμετέχει κάποιος που δε συμφωνείς μαζί του, αποχωρείς εσύ, δε ζητάς να αποχωρήσει εκείνος- γιατί τότε, ναι, εκβιάζεις συναισθηματικά.

Επειδή όμως έχει πέσει πολλή παρεξήγηση με την άποψή μου κι επειδή τελικά η άποψή μου είναι και δε θέλω να την επιβάλω σε κανέναν, απέχω καί από το σχολιασμό εδώ πέρα, οριστικά (και όχι αλά Παυλόπουλος/ Χηνοφώτης). Άντε γειά και καλή τύχη.

ATHENA είπε...

ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΚΑΙ ΔΙΑΦΩΝΩ ΜΕ ΤΗΝ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΤΟΥ GiaNt, ΚΑΙ ΙΔΕΟΛΟΓΙΚΑ ΤΑΥΤΙΖΟΜΑΙ ΜΕ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΗΣ ΣΤΑΣΣΑΣ ΤΟΥ ΥΧ, ΤΟΥ ΤΡΙΠ ΚΑΙ ΤΩΝ ΥΠΟΛΟΙΠΩΝ ΟΠΟΤΕ ΔΕΝ ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΩ ΤΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ ΤΟΥΣ.

ΠΙΣΤΕΥΩ ΠΩΣ ΟΛΟΙ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΥΜΕ ΠΩΣ ΤΟ "ΦΟΡΑΕΙ ΣΤΟΛΗ, ΣΚΟΤΩΣΤΕ ΤΟΝ" ΕΙΝΑΙ ΤΡΑΓΙΚΑ ΙΔΙΟ ΜΕ ΤΟ "ΦΟΡΑΕΙ ΜΑΥΡΑ ΚΑΙ ΚΟΥΚΟΥΛΑ ΣΚΟΤΩΣΤΕ ΤΟΝ"

ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΚΑΘΩΣ ΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΚΟΣΜΟΣ ΑΝΤΑΛΛΑΓΗΣ ΙΔΕΩΝ ΘΕΩΡΩ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΑΞΙΑ ΝΑ ΜΑΘΟΥΜΕ ΝΑ ΣΥΝΥΠΑΡΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΣΥΥΝΔΙΑΛΕΓΟΜΑΣΤΕ ΠΟΛΙΤΣΜΕΝΑ -ΟΠΩΣ ΕΓΙΝΕ ΚΑΙ ΣΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΧΟΝΤΡΗ ΔΙΑΦΩΝΙΑ- ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΩΝ ΑΝΤΙΛΗΨΕΩΝ ΣΕ ΤΟΥΤΟ ΤΟ ΜΠΛΟΓΚ.

ΛΥΠΑΜΑΙ ΠΟΛΥ ΜΕ ΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΗΣ ΣΤΑΣΑΣ ΤΗΝ ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΤΗΣ ΟΠΟΙΑΣ ΣΤΟ ΜΠΟΓΚ ΘΕΩΡΩ ΕΞ ΙΣΟΥ ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΜΕ ΤΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΣΥΜΠΑΘΕΣΤΑΤΟΥ ΣΕ ΜΕΝΑ GiaNt ΜΕΧΡΙ ΤΗΝ ΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ ΠΕΡΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗΣ ΑΞΙΑΣ ΤΗΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗΣ ΖΩΗΣ ΠΟΥ ΙΔΕΟΛΟΓΙΚΑ ΜΕ ΒΡΙΣΚΕΙ ΚΑΘΕΤΩΣ, ΟΡΙΖΟΝΤΙΩΣ ΚΑΙ ΠΛΑΓΙΩΣ ΑΝΤΙΘΕΤΗ (ΣΤΟ ΠΡΑΚΤΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΒΕΒΑΙΑ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΛΛΑΞΟΥΝ ΟΠΩΣ ΠΡΟΚΥΠΤΕΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΗ ΤΟΥ ΤΡΙΠ...)

ΤΕΣΠΑ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΠΑΡΑΚΑΛΕΣΩ ΤΗΝ ΣΤΑΣΣΑ ΝΑ ΞΑΝΑΣΚΕΦΤΕΙ ΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΗΣ ΔΕΔΟΜΕΝΟΥ ΜΑΛΙΣΤΑ ΟΤΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ 30 ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΕΣ ΣΤΟ ΜΠΛΟΓΚ ΜΟΝΟ ΜΕ ΕΝΑΝ ΔΙΑΦΩΝΕΙ, ΚΑΙ ΔΕΔΟΜΕΝΟΥ ΟΤΙ ΒΡΙΣΚΟΜΑΣΤΕ ΣΤΟ ΠΕΔΙΟ ΤΩΝ ΙΔΕΩΝ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΗΣ ΠΡΑΞΗΣ, ΘΕΩΡΩ ΟΤΙ GiaNt ΕΧΕΙ ΚΑΘΕ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΕΚΦΡΑΖΕΙ ΤΗ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΤΟΥ ΑΠΟΨΗ.

Αυτόχθονας είπε...

Παρακολουθησα την ολη συζητηση απο την αρχη (λιγο καθυστερημενα βεβαια αλλα δεν νομιζω οτι πειραζει) και μιας και ο Τζαιαντ ειναι ενας blogger που εκτιμω πολυ γιατι ουσιαστικα απο αυτον πηρα την ιδεα να εισελθω και εγω στον κοσμο των blogs ειπα λοιπον να επεμβω.

Να ξεκαθαρισω καταρχην οτι διαφωνω,οχι εντελως, με την αποψη του Τζαιαντ μεχρι στιγμης.Πιο πολυ κλινω και εγω προς τα λεγομενα της Στασσα αν και βρηκα υπερβολικη την αντιδραση της να φυγει απο το blog.

Να πω λοιπον πως καταλαβαινω εγω την κατασταση με τους μπατσους και ολα αυτα. Οταν εγω κατεβαινω στους δρομους και φωναζω "μπατσοι γουρουνια δολοφονοι" βριζω ξεκαθαρα τον θεσμο "αστυνομια" και οχι τον καθε Διαμαντη.Βριζω τους μπατσους που σαν θεσμος στην Ελλαδα ειναι σκατα γιατι μας βαρανε γιατι μας καταστελνουν γιατι εν τελει σκοτωνουν τα παιδια μας.Οταν ομως η περιπτωση γινεται πιο ειδικη και φτανουμε στον Διαμαντη τον Γιωργο τον Κωστα η οποινδηποτε αλλον που μπορει να ειναι μπατσος τοτε δεν λεω "α φοραει πρασινα σφαχτε τον"Προτιμω να κρατησω τις επιφυλαξεις μου οταν τον πετυχω μονο του στο δρομο και να μην του καταλογισω ολα οσα ο θεσμος που επελεξε να συμμετεχει εχει διαπραξει.Πολυ απλα γιατι δεν ξερω ποιος ειναι αυτος ο ανθρωπος και τι εχει κανει.

Οταν ομως ειμαι μπροστα μπροστα στην πορεια και βλεπω τα ΜΑΤ να κουνιουνται προκλητικα να χτυπανε να βριζουν και τοσα αλλα τοτε ναι τους πεταω πετρες εχοντας βεβαια στο πισω μερος του μυαλου μου οτι πανοπλοι ειναι δεν θα παθουν τιποτα.Οταν γινομαι μαρτυρας περιστατικων αστυνομικης βιας τοτε ναι ριχνω και πετρες και οτι αλλο ερθει στο χερι μου ακομα και μολοτοφ.Αυτο ομως δεν το κανω ποτε αποσκοποντας τον θανατο καποιου απο τους ενστολους ακομα κι αν με εχει χτυπησει.

Εκει που θελω να καταληξω ειναι οτι μπορουμε να κατηγορουμε τα ΜΑΤ σαν θεσμο και να τους πετροβολουμε οταν δεν βλεπουμε τιποτα παρα μονο τα κρανη τους.Αλλα δεν μπορουμε να κατηγορουμε τον καθενα που συμμετεχει στα ΜΑΤ και σε μια στιγμη αγνοιας να τον σκοτωνουμε και να λεμε "δεν με νοιαζει φορουσε στολη."Αυτο ειναι εκτος απο ρατσιστικο και απανθρωπο και ενδειξη τεραστιας μισανθρωπιας και φασισμου.

Τωρα αφου αναπτυξα ολιγον την αποψη μου να πω δυο πραματα πανω σε αυτο που λεει ο τζαιαντ.Κατα την αποψη μου λοιπον κανεις δεν εχει δικαιωμα να αφαιρει εσκεμμενα ζωες απο κανεναν.Οπως το Ισραηλ δεν εχει κανενα δικαιωμα να ριξει ουτε μια παραπανω βομβα ετσι και εμεις δεν εχουμε κανενα δικαιωμα να πυροβολησουμε κανεναν ΜΑΤατζη κατω απο οποιεσδηποτες συνθηκες.Γιατι ετσι οπως ειπωθηκε και παραπανω δικαιολογουμε και την πραξη του Κορκονεα και αφηνουμε περιθωρια να συμβουν και αλλες παρομοιες. Ετσι λοιπον θελω να διαφωνησω με τις αποψεις του Τζαιαντ και να παρω το μερος του Κιτρινου και της Στασσας.

Ελπιζω οι αποψεις μου να βοηθησουν εστω και λιγο στην συνεχιση της συζητησης.

Αυτόχθονας είπε...

Ξεχασα να πω οτι διαφωνω με την κινηση της Στασσας να φυγει απο το μπλογκ μονο και μονο επειδη διαφωνει με τον Τζαιαντ.Του καθενος η αποψη ειναι σεβαστη και γι' αυτο δεν χρεαζεται νομιζω να προβαινουμε σε γρηγορες σπασμωδικες αντιδρασεις λογω καποιων εκνευρισμενων στιγμων.

Επι τη ευκαιρια κιτρινε θα ηθελα να μπω και εγω στο μπλογκ.

GiaNt είπε...

Νομίζω πως με κάλυψε ο urfurshlaag. Εξήγησα νωρίτερα πόσο χαζό είναι να καταδικάζουμε τόσο απόλυτα την έννοια της βίας.
Και η αντι-βία είναι και πάλι βία. Ασχέτως αν δικαιολογείτε απόλυτα (κατα την γνώμη μου πάντα), είναι και πάλι βία.

Γνώμες περι δικαιολογημένης βίας εκφράστηκαν και στο ίδιο blog μέσω του νήματος αυτού http://foralexandros.blogspot.com/2008/12/infowar-21122008.html

Εγώ φώναζα
"Μπάτσοι-Γουρούνια-Δολοφόνοι", "Το αίμα κυλάει εκδίκηση ζητάει", και πριν την δολοφονία του Αλέξη. Το φώναζα και κατα την διάρκεια, και θα εξακολουθώ να κάνω το ίδιο.

Εγώ φώναζα "Ακόμα δεν είπαμε την τελευταία λέξη, μπάτσοι θα πληρώσετε το αίμα του Αλέξη"

ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΤΟ ΔΕΚΕΜΒΡΗ ΤΑ ΦΩΝΑΖΑ ΣΥΝΕΙΔΗΤΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΕΘΙΜΟΤΥΠΙΚΑ. ΟΧΙ ΕΠΕΙΔΗ ΤΟ ΕΚΑΝΑΝ ΟΛΟΙ.

ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΤΟΝ ΔΕΚΕΜΒΡΗ ΕΠΙΚΡΟΤΟΥΣΑ ΣΥΝΕΙΔΗΤΑ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΣΥΓΚΡΟΥΟΝΤΑΝ ΜΕ ΤΟΥΣ ΜΠΑΤΣΟΥΣ, ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΚΑΤΕΣΤΡΕΦΑΝ ΤΡΑΠΕΖΕΣ.


Επειδή το κράτος και η επέκταση του η τηλεόραση, δημιούργησαν έναν ήρωα, δε σημαίνει πως θα αναιρέσω τις απόψεις που είχα τους προηγούμενους μήνες για να είμαι αρεστός.

Εσείς οι ίδιοι που «ανεχόσασταν και νωρίτερα τις ακραίες μου απόψεις» πως συζητάτε αυτή τι στιγμή το ΑΝ ΠΡΕΠΕΙ να εξακολουθώ να εκφράζω «ακραίες απόψεις»;

GiaNt είπε...

Αυτόχθονα, οι Παλαιστίνιοι έχουν το δικαίωμα να κρεμάνε όποιον στρατιώτη βρίσκουν μέσα στη Γάζα;

ATHENA είπε...

ΚΑΛΕ ΜΟΥ GiaNt ΤΟΝ "ΗΡΩΑ" ΔΕΝ ΤΟΝ ΕΦΤΙΑΞΕ ΑΛΛΟΣ ΑΠΟ ΑΥΤΟΝ ΠΟΥ ΤΟΝ ΠΥΡΟΒΟΛΗΣΕ.

ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΩ ΕΙΜΑΣΤΕ ΤΥΧΕΡΟΙ ΠΟΥ Ο ΔΙΑΜΑΝΤΗΣ ΣΤΑΘΗΚΕ ΤΥΧΕΡΟΣ ΣΤΗΝ ΑΤΥΧΙΑ ΤΟΥ, ΑΝ ΕΙΧΕ ΠΕΘΑΝΕΙ ΘΑ ΚΛΑΙΓΑΜΕ ΚΙ ΑΛΛΟΥΣ ΑΛΕΞΗΔΕΣ ΜΕΘΑΥΡΙΟ.

ΤΟ ΒΙΑ ΣΤΗ ΒΙΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΦΑΥΛΟΣ ΚΥΚΛΟΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΟΠΟΙΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΒΓΟΥΜΕ, ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΣΥΜΦΩΝΕΙΣ ΣΕ ΑΥΤΟ.

ΤΟ Η ΒΙΑ ΓΕΝΝΑΕΙ ΒΙΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΚΟΙΝΟΤΥΠΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΠΙΚΡΗ ΑΛΗΘΕΙΑ.

Αυτόχθονας είπε...

Τζαιαντ εγω δεν ειπα οτι ειμαι εναντια στα επεισοδια.Εκει ημουν και γω μαζι τους αλλους.Τα επικροτω και εγω συνειδητα ολα οσα εγιναν τον τελευταιο καιρο εκτος βεβαια απο το περιστατικο που συζηταμε.

Τωρα αν εισαι Παλαιστινιος και βρεις Ισραηλινο και τον κρεμασεις ναι θα σε δικαιολογησω αλλα δεν θα πω οτι αυτο ειναι και το σωστο. Δεν φταιει ο στρατιωτης ο συγκεκριμενος ισως αλλα λογω του οτι ειμαστε ανθρωποι αυτον που επιασες θα κρεμασεις και δεν θα σκεφτεις βαθυτερες αιτιες. Οταν σου εχουν σκοτωσει τα παιδια σου δεν σε ενδιαφερει το πολιτικο παρασκηνιο ουτε τιποτα απλα θες να θαψεις οποιονδηποτε μπορει να εχει συμβαλλει σε αυτο που εχει συμβει. Και επαναλαμβανω οτι το δικαιολογω απολυτα μα δεν λεω οτι ειναι και το σωστο.

Το θεμα ειναι οτι δεν θελω καθολου να φτασουμε σε τετοιο σημειο και στην ελλαδα.Δηλαδη να μας σκοτωνουν τα παιδια μας και να κρεμαμε τους στρατιωτες τους τους μπατσους. Δεν νομιζω οτι χρειαζεται να παμε περα απο τα καψιματα και τα σπασιματα.Δεν θελω να βγουν τα οπλα μεσα στην πολη και να πυροβολιουνται οι δυο πλευρες κανοντας αντιποινα η μια στην αλλη.Αυτο φανερωνει αδυναμια να εκφραστουμε κατι που δεν μας χαρακτηριζει σαν κινημα. Αυτοι που δεν μπορουν να μιλησουν σκοτωνουν και εμεις μπορουμε να μιλησουμε το δειχνουμε τοσο καιρο μεσα απο τα μπλογκ μας.

Αυτόχθονας είπε...

Κατι που ξεχασα ειναι οτι το θεμα τωρα ειναι να σταματησουμε να καταστρεφουμε γιατι μπορει να ηταν δικαιολογημενο αλλα φτανει. Πρεπει να βγουμε απο αυτον τον κυκλο τωρα οπως λεει και ATHENA και να αρχισουμε να δημιουργουμε.Να βγαλουμε ονειρα και σκεψεις απο μεσα μας και να τα περασουμε στον κοσμο.

ATHENA είπε...

ΣΤΗ ΓΑΖΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΕΜΟΣ.


ΚΑΙ ΠΑΡΟΛΟ ΠΟΥ Ο ΠΟΛΕΜΟΣ ΕΙΝΑΙ Η ΑΠΟΛΥΤΗ ΒΙΑ, ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΙ ΕΚΕΙ ΕΣΚΑΜΜΕΝΑ ΠΕΡΑΝ ΤΩΝ ΟΠΟΙΩΝ ΚΑΤΑΔΙΚΑΖΕΣΑΙ ΓΙΑ ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ ΠΟΛΕΜΟΥ, ΟΠΩΣ ΚΑΚΗ ΩΡΑ ΘΑΠΡΕΠΕ ΝΑ ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΤΕΙ ΤΟ ΙΣΡΑΗΛ...


ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟ ΑΝ ΔΕΧΕΣΑΙ ΟΤΙ Η ΒΙΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΦΑΥΛΟΣ ΚΥΚΛΟΣ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΜΕ ΝΑ ΣΠΑΣΟΥΜΕ

ΑΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΣΠΑΖΟΝΤΑΣ ΑΤΜ ;))

GiaNt είπε...

@Αυτόχθονας:
Δηλαδή ρε συ αυτόχθονα, όταν κάποιος πληρώνεται, ή απολαμβάνει ασυλία με αυτό που κάνει, δεν έχει ατομική ευθύνη; Φυσικά και έχει ατομική ευθύνη ο κάθε φαφλατάς που μπαίνει στην Γάζα..

@ATHENA:
Σκότωσε το εθνίκη που έχεις μέσα σου. Μη γράφεις με κεφαλαία :P (just kidding)

Η βία θεωρώ πως σπάει είτε με βία είτε με εκεχειρία. Όταν όμως η βία ασκείται μονόπλευρα, τότε επεκτείνετε με την ΜΗ χρήση αντι-βίας.

Σε ότι αφορά την ηρωοποίηση, στο χέρι μας είναι να μη τους κάνουμε το χατίρι να τον αποδεχτούμε ως ήρωα...

Η πράξη την προκειμένη στιγμή ήταν υπερβολικά χρήσιμη για την αστυνομία.. Τώρα προσπαθούν να τονόσουν και το "εθνικό φρόνιμα".. Όλα είναι πολύ καλά στημένα..

Υ.Γ. Συμφωνώ με το να γίνει μέλος στο blog ο αυτόχθονας. Απ' όσο τον γνωρίζω διαδικτυακά, είναι υπερβολικά ώριμος για την ηλικία του. Καλό θα ήταν να δώσουμε λόγο και σε μαθητές, πόσο μάλλον όταν σε τόσο νεαρή ηλικία έχουν πολιτικό λόγο.

GiaNt είπε...

@Athena έχω την εντύπωση πως και στην πρώτη είναι ο Αλέξης. Μοιάζουν πολύ μεταξύ τους.

Αυτόχθονας είπε...

Tζαιαντ αρχικα σε ευχαριστω για τα καλα σου λογια.Χαιρομαι παρα πολυ να ακουω τετοια πραγματα για μενα απο εναν blogger σαν κι εσενα η την ATHENA μου ειπε κατι παρομοιο.

Τωρα οσον αφορα αυτο που ειπες.Εγω δεν λεω οτι δεν εχει ευθυνη. Εννοειται πως συμμετεχοντας σε αυτο γινεσαι μερος του και φταις κι εσυ ο ιδιος που πηρες την αποφαση να μπεις. Αλλα αν εγω επρεπε να κρεμασω καποιον δεν θα κρεμαγα αυτον γιατι αν αυτος εχει 0,1% της ευθηνης υπαρχουν αλλοι που εχουν 50% και ειναι πραγματικα υπευθηνοι γι αυτο που συμβαινει.Ομως λογω της οργης μου αν τον επιανα αυτον θα κρεμαγα. Δυστηχως η ευτυχως στο ανθρωπινο μυαλο επιδρα το συναισθημα πανω απο την λογικη και αυτο μας ωθει να κανουμε συγκεκριμενα πραγματα.

Βεβαια μην ξεχναμε και την υποχρεωτικη στρατευση που αρκετοι δεν μπορουν να αποφυγουν.Και αυτοι βεβαια φταινε απλως φταινε χωρις να το θελουν και με αυτο δεν δικαιολογω καμια απο τις πραξεις που μπορει να κανουν.Τελος παντων εκει που θελω να καταληξω ειναι οτι ολοι που συμμετεχουν στην εισβολη στην Γαζα εχουν ατομικη ευθηνη και πραγματικα ειμαι και γω λιγο μπερδεμενος με το τι θα εκανα αν τους επιανα.Μαλλον θα τους κρεμαγα οπως λες αλλα αυτο επειδη θα το εκανα πανω στην οργη μου αν και δικαιολογημενο δεν θα επαυε να ειναι φασιστικο.

Και παλι ευχαριστω για τα καλα σου λογια.

ATHENA είπε...

Ο ΚΑΛΤΕΖΑΣ ΕΙΝΑΙ

ΜΟΙΑΖΟΥΝ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΟ ΜΕ ΤΟΝ ΓΙΟ ΜΟΥ...

ΑΝ ΠΡΟΣΕΞΕΙΣ ΘΑ ΔΕΙΣ ΟΤΙ Ο ΑΛΕΞΗΣ ΕΧΕΙ ΠΙΟ ΜΥΤΕΡΟ ΣΑΓΩΝΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΜΙΧΑΛΗ, ΤΗΝ ΦΩΤΟ ΤΗ ΘΥΜΑΜΙΑ ΝΑ ΤΗ ΔΕΙΧΝΕΙ Η ΜΑΜΑ ΚΑΛΤΕΖΑ ΓΙ ΑΥΤΟ ΜΕ ΒΛΕΠΕΙΣ ΤΟΣΟ ΣΙΓΟΥΡΗ

ΑΥΤΟΧΘΟΝΑ ΣΤΗ ΓΑΖΑ ΕΙΠΑΜΕ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΕΜΟΣ, ΕΚΕΙ ΚΙ ΕΓΩ ΘΑ ΠΑΡΩ ΤΟ ΚΑΛΑΣΝΙΚΟΦ ΝΑ ΠΡΟΑΣΠΙΣΩ ΤΗ ΓΗ ΜΟΥ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΟΥ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΜΟΥ ΤΗ ΖΩΗ ΜΟΥ, ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΙΣΒΟΛΕΑ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΟ ΠΡΑΜΑ

ΓΙΑΓΑΝΤΑΚΟ ΜΟΥ ΕΙΜΑΙ ΕΘΝΙΚΙ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟ ΒΑΘΜΟ. ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΜΕΝΑ Η ΕΛΛΑΔΑ ΕΙΝΑΙ ΙΔΕΑ, ΕΛΛΗΝΑΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ Ο ΜΑΡΚΟΣ ΛΕΜΕ.


ΣΤΑ ΠΕΡΙ ΒΙΑΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΒΙΑΣ ΩΣ ΕΝΑ ΣΗΜΕΙΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ.
ΚΙ ΕΣΥ ΟΜΩΣ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ ΠΟΣΟ ΒΟΛΕΨΕ ΤΟ ΧΤΥΠΗΜΑ ΣΤΟ ΔΙΑΜΑΝΤΗ ΤΗ ΚΑΤΑΣΤΟΛΗ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΑ ΓΡΑΦΟΜΜΜΕΝΑ ΣΟΥ...

Αυτόχθονας είπε...

Αθηνα αυτο λεω κι εγω πως το εκει ειναι εντελως διαφορετικο απο εδω. Γι αυτο και αυτο που το δικαιολογω εκει ισως να μην το δικαιολογησω εδω.

Squeaky είπε...

Η συζήτηση σε αυτό το ποστ είχε τις παρακάτω άσχημες εξελίξεις.
α)αποχώρησε η Στάσσα
β)φτάσαμε να συζητάμε άν πρέπει κανείς να εκφέρει ευθαρσώς την άποψή του(!)
γ)βάλαμε το Giant στη γωνία και του κουνάμε το δάχτυλο επιτιμητικά.

Το ζήτημα της βίας και της αντιβίας συζητιέται και σε άλλο ποστ, οπότε δεν επανέρχομαι. Την άποψή μου την έγραψα συνοπτικά και εκεί.

Το ζήτημα της ανθρώπινης ζωής,(για το οποίο ενοχλήθηκε περισσότερο και η Στάσσα) κλωθογυρνάει από χτές το βράδυ συνέχεια στο μυαλό μου. Σήμερα το συζήτησα με τρείς ανθρώπους διαφορετικών ηλικιών,κοινωνικής και πολιτικής προέλευσης, με τη μορφή ερωτήματος. "Είναι οι ανθρώπινες ζωές, όλες, ισάξιες?". Πήρα τρείς διαφορετικές απαντήσεις με διαφορετικές αιτιολογίες.

Ο Αντιδρασέξ λέει πως όλες οι ζωές έχουν την ίδια αξία. Αυτή η πρόταση, είναι στην πραγματικότητα ένα αξίωμα που από μικρά παιδάκια μάθαμε να δεχόμαστε χωρίς αμφισβήτηση ή ανάλυση. Όσο όμορφο και ιδανικό κι άν ακούγεται,στην αληθινό κόσμο ξέρουμε πως δεν υφίσταται. Η καθεστυκία τάξη δε δίνει πεντάρα για τη ζωή των μαζών.

Πέραν αυτού όμως, τι ακριβώς σημαίνει "αξία της ζωής"? Άν το σκεφτείς είναι μία έννοια αρκετά έως πολύ αφηρημένη και αόριστη.
Σημαίνει έχει δικαίωμα να ζήσει?
Σημαίνει πρέπει να την προστατέψω?
Σημαίνει αξίζει την συμπόνοια μου?
Σημαίνει αξίζει τον σεβασμό μου?
Για άλλους η "αξία" περιορίζεται στην πρώτη πρόταση, για άλλους επεκτείνεται σε όλες.
Ανάλογα με το τί αντιλαμβανόμαστε ως αξία της ζωής, θα απαντήσουμε και στο ερώτημα άν οι ζωές είναι ισάξιες. Άν εγώ τοποθετώ το ζήτημα της αξίας αποκλειστικά στο δικαίωμα στην ύπαρξη, μπορώ να πω με άνεση πως οι ζωές δεν είναι ισάξιες, γιατί δεν αξίζουν όλες τον σεβασμό ή την συμπόνοια μου. Είναι ισάξιες μόνο στο ότι δεν αποδέχομαι την αφαίρεσή τους.

Ξαναγυρνώντας στο παράδειγμα του πυροσβέστη (μου φάνηκε πολύ χρήσιμο σήμερα)έβαζα διαφορετικά πρόσωπα στη θέση των ζωών προς προστασία/σωτηρία.
Έχω τον Μπούς κι ένα μωρό.Αφήνω τον "κακό" να καεί-σώζω το μωρό./
Έχω μωρό και ενήλικα- Σώζω το μωρό.(Γιατί είναι πιό απροστάτευτο και ανίσχυρο?)/
Έχω μωρό και εξίσου ανίσχυρο ανάπηρο-Σώζω το μωρό.(Γιατί έχει τη ζωή μπροστά του, μεγαλύτερο potential?)/
Έχω μωρό και τον Steven Hawking-Σώζω το μωρό.(Γιατί έχει το τεκμήριο αθωότητας.)/
Έχω δύο μωρά.Δεν ξέρω ποιό να σώσω. Είναι η μόνη φορά που οι δυό ζωές στέκονται ισότιμες στη συνείδησή μου.
Στην τελική, αυτό που από την αρχή δούλευε μέσα μου, δεν ήταν ούτε η ηλικία, ούτε το ευάλωτον του πλάσματος. Ήταν η ποιότητά του-η αγνότητά και η αθωότητά του.

Συμπέρασμα:Δεν μπορώ παρά να συμπλεύσω με τον Giant. Εμείς οι ίδιοι δίνουμε στις ζωές μας, με τις πράξεις ή τις παραλείψεις μας, την αξία που τους ταιριάζει.Η κοινωνία μας κρίνει και μας αξιολογεί.

Αntidrasex είπε...

Είναι άκαιρο το παράδειγμα που φέρνεις τριπ, γιατί κάνεις την παραδοχή ότι μπορείς να σώσεις μόνο έναν. Αυτό, εκ των πραγμάτων σε βάζει στη θέση να διαλέξεις.
Αν μπορούσες να σώσεις και τις δύο, θα άφηνες πχ τον Μπους ή τον Σαρόν να πεθάνει?

ATHENA είπε...

ΣΩΣΤΟ ΤΟ ΕΡΩΤΗΜΑ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΞ ΜΟΥ!

Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΣΩΖΩ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΔΥΟ ΑΛΙΩΣ ΓΙΝΟΜΑΙ ΙΔΙΑ ΜΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΜΙΣΩ ΣΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΤΟΥ ΜΠΟΥΣ...

UrBaN είπε...

«Όλες οι ζωές είναι ισότιμες». Μάλιστα. Είναι ή όχι? Χμμμ…

Για να απαντήσουμε σε κάτι τέτοιο, πρέπει να προσπαθήσουμε να είμαστε ειλικρινείς με τον εαυτό μας κυρίως και να είμαστε όσο πιο αντικειμενικοί μπορούμε.

Αν πούμε πως ναι είναι ισότιμες, ναι είμαστε όσο πιο κοντά γίνεται στο ιδεατό / ουτοπικό.

Αν πούμε όχι, ουσιαστικά τι λέμε? Ότι έχουμε δημιουργήσει ένα σύστημα αξιών ή οτιδήποτε, το οποίο με κάποιο τρόπο αξιολογεί τις ανθρώπινες ζωές και τις κατατάσσει σε μία κλίμακα αξίας. Έτσι αυτό το σύστημα θα μπορεί να απαντήσει σε αυτό που καθόμαστε και αναρωτιόμαστε 2 μέρες τώρα.

Τέλεια.

Θα είναι ελαφρώς υποκειμενικό όμως έτσι? Λογικό. Κάποιοι θα το θεσπίσουν, κάποιοι θα το αποδεχτούν και κάποιοι όχι. Σωστά? (Καταλάβαμε που το πάω?)

Κάποιοι μάλιστα, θα φροντίσουν και για ανάλογες ποινές. Εφόσον οι ζωές δεν είναι ισότιμες θα πρέπει να υπάρχει και μη ισότιμη τιμωρία. Έτσι, άλλοι θα τιμωρούνται πολύ και άλλοι λίγο.

Άλλοι μάλιστα θα εκτελούνται. Βέβαια.

Μας θυμίζει τίποτα, όλη αυτή η μαλακία που γράφω τόση ώρα? Μήπως αυτό το υποθετικό σύστημα είναι το υπάρχον? Μήπως οι παραλλαγές του είναι η κάθε χώρα και κάθε σύνταγμα?
Μήπως αυτό το σύστημα αξιών είναι διαφορετικό στην Ασία από ότι στην Ευρώπη. Μήπως στην Αμερική είναι διαφορετικό από state σε state?

Μήπως κάπου το υποκειμενικό – αναγκαστικά – σύστημα λιθοβολεί γυναίκες για μοιχεία, θανατώνει ακόμα στην Αμερική σε ορισμένα μέρη?

Γιατί όμως εγώ νομίζω ότι όλοι είμαστε υπέρ της κατάργησης της θανατικής ποινής, παντού?

Το δίλημμα με το μωρό και τον οποιοδήποτε δεν υπάρχει. Είναι ψευδοδίλημμα.

Ο καθένας θα ενεργούσε ανάλογα με το φλας που θα έτρωγε εκείνη τη στιγμή και ανάλογα με τις πιθανότητες επιβίωσης των εμπλεκομένων εκείνη τη δεδομένη στιγμή.

Όλοι θεωρούμε π.χ. την κλεψιά λάθος. Το ότι αν σε κάποια συγκεκριμένη στιγμή κάτω από πολύ συγκεκριμένες συνθήκες, κλέψουμε, δε σημαίνει πως «το να κλέψεις δεν είναι σωστό» δεν είναι αξίωμα.

Σε μια ιδανική κοινωνία, κανείς δεν θα ευχόταν για κανένα να πεθάνει. Αυτό όμως σημαίνει πως το «όλες οι ανθρώπινες ζωές είναι ισότιμες», είναι αξίωμα.

Άρα everything in the right context.

Επίσης αναρωτιέμαι, γιατί θα έπρεπε να λογοκριθεί ο giant επειδή είπε την άποψή του. Έλεος. Από τη στιγμή που το blog πήρε τη μορφή που πήρε, έτσι?.
Όταν δημιουργήθηκε το blog, θεώρησα ότι γίνεται για ενημέρωση. Κάποια posts όμως ήταν τελείως άσχετα. Είμαι σίγουρος, ότι δεν είχαν συζητηθεί και πολλά για το που / πως πότε / γιατί του συγκεκριμένου blog όταν ξεκινούσε. Ήταν μια ωραία πρωτοβουλία, πολυφωνική. Αλλά για την είδηση. Όχι για την άποψη.
Όποιος θέλει να γράψει την άποψή του για κάτι, μπορεί κάλλιστα να το κάνει στο blog του. Αν θέλει να μεταφέρει είδηση διασταυρωμένη, μπορεί να το κάνει και εδώ.
Έτσι διαφοροποιείται η είδηση από την άποψη. Γι΄αυτό τη μαλακία που υπάρχει στην τηλεόραση δε τη θεωρώ είδηση, αλλά άποψη / χειραγώγηση.
Έτσι εξαναγκάστηκε και η Σάσσα να φύγει – αν το κάνει.
Αυτό πιστεύω. Ίσως βέβαια να κάνω και λάθος.

Trip είπε...

Αντιδρασέξ,πολύ καλή η ερώτησή σου.
Μετά από διάφορους εσωτερικούς διαλόγους και αντιπαραθέσεις με τον εαυτό μου, μπορώ να σου απαντήσω: Δεν ξέρω.

Ειλικρινά.

Εξαρτάται από τη στιγμή και την ψυχολογία μου. Μπορεί να τους έσωζα - μπορεί και όχι.

Για κάποιους ανθρώπους, που έχουν προξενήσει ανείπωτο πόνο και δυστυχία σε αθώους, δεν αισθάνομαι καμία συμπόνοια.
Αντίθετα, πιστεύω πως ο κόσμος θά ήταν καλύτερος χωρίς αυτούς.
Υπάρχουν στιγμές που απ΄την οργή μου, φοβάμαι πως θά γινόμουν ικανός για φόνο, άν είχα μπροστά μου τους παγκόσμιους μακελάρηδες.
Τους έχω καταραστεί επανειλημμένα και δε μπορώ να συγχωρήσω τους αμετανόητους.

Σας το είπα και πριν. Μπορεί να είμαι τελικά ένας κακός άνθρωπος, ίδιος μ΄αυτούς που απεχθάνομαι.
Ή πάλι, μπορεί να θέλω να αποδοθεί δικαιοσύνη και να πάθει ο καθένας αυτό που του αξίζει.